Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

<<

Anoniem 82

Bericht 31 Dec 2014 01:04

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

-
Laatst gewijzigd door Anoniem 82 op 18 Jan 2015 21:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 23:43

Bericht 31 Dec 2014 01:08

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Lieve Roze, het doet me zeer je verhaal te moeten lezen. Verwijt jezelf asjeblieft niets. Jij kon van te voren niet weten dat hij zichzelf zo zou gaan gedragen. Je bent een goede moeder die altijd het belang van je kinderen voorop zet, vergeet dat nooit. Je bent echt een top moeder voor allebei je kindjes. En ik heb je weleens vaker gezegd. Als je een keer je hart wil luchten, wil praten of gewoon thee of wat dan ook wil drinken, ik ben binnen 20 minuten bij je. Hoef alleen de brug maar over te steken :wink:
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Anoniem 82

Bericht 31 Dec 2014 01:26

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

-
Laatst gewijzigd door Anoniem 82 op 18 Jan 2015 21:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 23:43

Bericht 31 Dec 2014 01:30

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Ik heb het niet gemakkelijk gehad maar ondanks mijn burn out voel ik mezelf altijd nog beter dan twee jaar geleden wanneer mijn ex en ik definitief uit elkaar gingen. Op dat moment dacht ik echt dat ik het niet zou gaan redden. Het deed zo verschrikkelijk veel pijn. Maar nu, twee jaar later kan ik zeggen dat ik er nog sterken ben uitgekomen. Misschien zal je het nu niet geloven maar ook voor jou zullen er weer betere tijden aankomen, samen met je kinderen en misschien over een langere tijd met een wel liefhebbende en toegewijde partner. Je bent een sterke vrouw, een mooie vrouw. Echt je zal jezelf beter gaan voelen en mijn aanbod zal blijven staan.
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 31 Dec 2014 02:12

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Toos en Roze ... :hug:

Dat jullie 2014 maar gauw achter jullie kunnen laten en dat 2015 een rustiger, fijner en gelukkiger jaar mag worden!
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 23:43

Bericht 31 Dec 2014 02:19

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Dank je Parisienne. Dat weet ik wel zeker. Qua scheiding/verhuizing e.d. voel ik mezelf nog rustiger dan ooit. Ik kan alles veel beter relativeren. Natuurlijk helpt mijn nieuwe relatie daar echt aan mee. Ik zie nu hoe het ook anders kan. Veel liefdevoller, rustiger. Meer een eenheid, respectvoller en echt thuiskomen. Sowieso gaan 2015 ons jaar worden :love:
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Zeester

Bericht 31 Dec 2014 07:52

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Ik heb geen kinderen, maar las het verhaal van Roze en Toos... Ik wil jullie een dikke :hug: geven en wens jullie veel liefde en goeds in 2015!
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 31 Dec 2014 08:53

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Ik wil jullie ook een dikke knuffel geven. Roze jouw verhaald had ik indd een beetje meegekregen. Sterkte en succes!
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6366

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 31 Dec 2014 10:08

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Lieve Toos en Roze ook, meiden ik heb met jullie te doen. Maar als ik nu zo jullie verhalen lees, dan weet ik dat jullie het gaan redden. Ik lees er heel veel kracht in en ik wil jullie dat ook toewensen voor 2015! :hug:
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 31 Dec 2014 10:35

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Ook vanuit hier een dikke knuffel! Heel naar om te lezen dat het zo gelopen is.
Roze: wat een rot situatie voor je dochter ook! Lijkt me hartbrekend om te zien.
Uit jullie verhalen is goed te halen dat jullie helemaal voor jullie kinderen gaan, en dat vind ik zo mooi om te lezen. De liefde straalt er vanaf.
<<

Anoniem125

Bericht 31 Dec 2014 11:53

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Wat een nare verhalen, sterkte allemaal.
Roze: Is het niet een idee om nu over te gaan op flesvoeding? R. is al tien maanden en op die manier geef je je ex ook de kans om voor zijn kind te zorgen. Lijkt me meer in het belang van je kind, dan vasthouden aan borstvoeding.
<<

Patsy

Bericht 31 Dec 2014 11:58

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Ik spreek nu even voor Roze, maar volgens mij weigert haar zoontje de fles.
<<

Anoniem 82

Bericht 31 Dec 2014 12:07

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

-
Laatst gewijzigd door Anoniem 82 op 18 Jan 2015 21:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem125

Bericht 31 Dec 2014 12:57

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Misschien is het dan een idee om nog even te wachten met het opstellen van een ouderplan. Over 2 maanden is hij een jaar, het zou zonde zijn als je ex door dit gedoe met voeding, geen co-ouderschap zou kunnen krijgen. Ook niet echt eerlijk tegenover hem en R.
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 23:43

Bericht 31 Dec 2014 13:49

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Ik zou eerlijk gezegd ook wachten met het opstellen van een ouderschap plan. Hij is nu nog zo klein, drinkt nog bij je en heeft zijn rust en regelmaat echt nodig. Natuurlijk moet je het contact met zijn vader nooit ontnemen maar ik zou wel echt naar de belangen van jullie zoontje kijken, wat je natuurlijk ook doet. Waar woont je ex nu Roze?
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 31 Dec 2014 13:56

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Jeetje Roze, ik wist niet dat het zo slecht ging tussen jullie. Ik schrik hier wel even van. Wat ontzettend naar dat het weer zo moet lopen, je bent zo'n lieve meid, je verdient zo veel beter. Heel goed dat je het belang van de kinderen nu voorop stelt!

Hoe ziet hij het voor zich met A.? Wil hij haar ook blijven zien (en zij hem)? Vind het echt rot voor jullie. Veel sterkte! :hug:
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 31 Dec 2014 14:36

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Heftig Roze, zonde dat het zo is gelopen, sterkte!
Toos, jouw verhaal vond ik ook zo heftig, zo met jullie dochter en dat jullie dan uitelkaar gaan. Fijn dat je een nieuw vriend hebt.

Hier is het altijd wel gegaan zo als het altijd al ging nadat we kinderen hebben gekregen. Ik zou wel vaker iets samen willen doen , mijn vriend heeft dat minder, dat vind ik wel jammer maar goed. Wat hier meer speelt is de opvoeding.. ik vind namelijk echt dat mijn vriend sommige dingen anders moet doen, en hij denkt er gewoon niet zo over na en doet maar wat. En dat zorgt hier wel voor discussies.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem 82

Bericht 31 Dec 2014 16:19

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

-
Laatst gewijzigd door Anoniem 82 op 18 Jan 2015 21:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem198

Bericht 31 Dec 2014 17:36

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Wat heftig Roze, Gijs & Toos! Ik wens jullie veel sterkte toe en hoop dat alles in 2015 beter mag gaan.
<<

Patsy

Bericht 31 Dec 2014 20:29

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Roze, ondanks deze rot situatie vind ik dat je het goed aanpakt allemaal. Dat hij persé nu een plan op wil stellen en jij daaraan meewerkt siert je echt. Helemaal omdat je zelf een andere mening er over hebt. Ik zie dicht bij ons dat anders gaan, ten nadele van de verstandhouding tussen de ouders, wat de kinderen ook merken.

Volgens mij ben je een super sterke vrouw!
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 01 Jan 2015 16:10

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

O jeetje Roze, lees dit nu pas... Had wel de ophef meegekregen op facebook, maar hoopte dat alles weer was bijgetrokken na een goed gesprek. Heftig en naar om te lezen! Probeer er maar het beste van te maken voor de kinderen!

Hier is onze relatie na de geboorte van de oudste helemaal geklapt. Het eerste jaar heb ik me zooooo alleen en niet gezien gevoeld. Verder praatte ik er ook niet over, deed dingen gewoon, zodat het ook voor mijn man soort van vanzelfsprekend was dat ik ze deed en het ook niet meer zag. Ik heb me helemaal afgezonderd en we dreven echt uit elkaar. Ik deed mijn ding, hij deed zijn ding en kwam er steeds meer onbegrip. Tja, toen kwam ik een andere man tegen, was ik helemaal in de war, chaos compleet... Half jaar lang bij tijden uit elkaar gewoond. Als ik eraan terug denk heb ik echt pijn in mijn hart voor mijn dochter.
Uiteindelijk.. Is het wonderbaarlijk genoeg allemaal goed gekomen. Soms moet je diep gaan om dingen ineens helder te kunnen zien. Ik ben dingen uit mijn verleden aangegaan, alle geheimen op tafel gegooid, nieuw begin, samen anders gaan communiceren, met meer oog voor elkaar. Het is soms nog steeds lastig, vooral pijnpunten uit het verleden, maar we doen het nu samen en dat is fijn. Tijdens de zwangerschap, geboorte en nu deze eerste tijd met de jongste zijn we ook meer een team. Doen we dingen samen en plannen ook gericht tijd samen in.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem 82

Bericht 01 Jan 2015 20:58

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

-
Laatst gewijzigd door Anoniem 82 op 18 Jan 2015 21:17, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem125

Bericht 01 Jan 2015 21:07

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Waarom noem je het 'ons huis', van jou en je kindjes? Als hij daar ook woonde, was het toch net zo goed ook zijn huis?
<<

Anoniem132

Bericht 01 Jan 2015 21:15

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Er staat toch nergens dat het niet zijn huis was. Waarom moet je altijd stoken Nougat. Ik neem aan dat Roze nu wel wat anders aan haar hoofd heeft dan te reageren op zo'n flauwe opmerking.
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 23:43

Bericht 01 Jan 2015 21:16

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Roze woonde hier al voordat ze haar vriend leerde kennen.
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers