Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heb jij wel eens...

<<

Anoniem315

Bericht 29 Dec 2014 23:37

Heb jij wel eens...

- Een koe gemolken?

- Een bot gebroken?

- Met iemand gevochten?

- Iemand betrapt tijdens seks?

- Een bekende Nederlander ontmoet of gezien?

- Ontbeten met snoep of een vette snack?

- In je broek geplast, na je tiende levensjaar?

- Een ongeluk gehad?

- Iemand fysiek pijn gedaan?

- Een dier onder de auto gehad, oftewel: overreden of geschampt?

- Iets gestolen, duurder dan 10 euro?

- In de hoek moeten zitten of op de gang moeten staan op school?


Zo. En creatiever dan dit ben ik niet.
Antwoorden liefst mét toelichting! Ghehehe... :ja:
<<

Anoniem315

Bericht 29 Dec 2014 23:46

Re: Heb jij wel eens...

- Een koe gemolken? Ja. Met de hand ook wel.

- Een bot gebroken? Nee.

- Met iemand gevochten? Nee.

- Iemand betrapt tijdens seks? Nee.

- Een bekende Nederlander ontmoet of gezien? Ja, o.a. Simone Kleinsmit, haar kleindochter zat bij ons op school (op m'n werk in Almere) en nog een aantal, op afstand.

- Ontbeten met snoep of een vette snack? Helaas best vaak met chocola. Of snoepjes in de auto.

- In je broek geplast, na je tiende levensjaar? Ja, van het lachen tijdens een potje 'strippoker' met een vriendinnetje. Toen was ik 11 of 12.

- Een ongeluk gehad? Ja, een kettingbotsing. 'Gelukkig' was alleen mijn auto slachtoffer (total loss). Dat was heel eng. Ik heb er nog regelmatig last van wanneer ik op de snelweg rijd en er is mist...

- Iemand fysiek pijn gedaan? Ik heb wel eens wat mensen blauwe plekken gegeven, tijdens stoeipartijen. Maar nooit met kwade opzet.

- Een dier onder de auto gehad, oftewel: overreden of geschampt? Een kat geschampt.

- Iets gestolen, duurder dan 10 euro? Nee.

- In de hoek moeten zitten of op de gang moeten staan op school? In groep 3 een keer in de hoek (want ik zat te rommelen in mijn la) en in de eerste klas tijdens geschiedenis (want ik was aan het giechelen).
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 29 Dec 2014 23:49

Re: Heb jij wel eens...

Exogenesis schreef:- Een koe gemolken?
Nee alleen zo'n neppe haha

- Een bot gebroken?
Ja, mijn middelvinger

- Met iemand gevochten?
Ja

- Iemand betrapt tijdens seks?
Ja

- Een bekende Nederlander ontmoet of gezien?
Ja

- Ontbeten met snoep of een vette snack?
Ja, vaak zat haha

- In je broek geplast, na je tiende levensjaar?
Ja, van het lachen of van dronkenschap of beide tegelijk

- Een ongeluk gehad?
Ja

- Iemand fysiek pijn gedaan?
Ja, in mijn werk ontkom ik daar bijna niet aan, al probeer ik dat zoveel pijnvrij te doen

- Een dier onder de auto gehad, oftewel: overreden of geschampt?
Nee, net 3 weken mijn rijbewijs haha

- Iets gestolen, duurder dan 10 euro?
Nee, volgens mij was het duurste een nep barbie

- In de hoek moeten zitten of op de gang moeten staan op school?
Vast wel, dat weet ik echt niet meer.


Zo. En creatiever dan dit ben ik niet.
Antwoorden liefst mét toelichting! Ghehehe... :ja:


Sorry, niet veel uitleg haha! Ik werk in de gehandicaptenzorg met mensen die een ernstige verstandelijke beperking hebben en (zware) gedragsproblemen, dus ik ontkom niet aan fysiek geweld. Daarnaast heb ik 4 jaar in een discotheek gewerkt en daar ook echt genoeg gezien en gedaan.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem130

Bericht 29 Dec 2014 23:53

Re: Heb jij wel eens...

- Een koe gemolken?
Ja! Opgegroeid met buren met melkvee, ging vaak kalfjes voeren en ook wel eens mogen proberen te melken.

- Een bot gebroken?
Ja, als kind mijn arm. Heel lullig van een muurtje bij ons langs de oprit gevallen. Echt maar 40cm hoog ofzo.

- Met iemand gevochten?
Jep, nooit zelf begonnen!

- Iemand betrapt tijdens seks?
Hmm, mijn ouders wel ooit geloof ik.

- Een bekende Nederlander ontmoet of gezien?
Hmm, ooit wendy van dijk en chris zegers in monaco (gezien). Theo bos (de wielrenner) ken ik gewoon. Vast wel wat suffe mensen a la piet paulusma en hans kazan haha. Oh en ooit marco borsato in het dolfinarium. Robert ten brink bij opnames lotto weekend miljonairs. Denk als ik langer nadenk best wel wat.

- Ontbeten met snoep of een vette snack?
Ja hoor, vaak genoeg.

- In je broek geplast, na je tiende levensjaar?
Tijdens epileptische insulten, maar dat telt toch niet echt. ;)

- Een ongeluk gehad?
Hmm, nee?

- Iemand fysiek pijn gedaan?
Bij zo'n eerder genoemde vechtpartij wel. Maar dan niet echt letsel ofzo hoor.

- Een dier onder de auto gehad, oftewel: overreden of geschampt?
Nee, wel paar keer net goed gegaan.

- Iets gestolen, duurder dan 10 euro?
Vast wel make up van mijn zus vroeger, over en weer. Maar niet uit een winkel.

- In de hoek moeten zitten of op de gang moeten staan op school?
Ja hoor, vaak zat. Ik was niet erg handig. Groot rechtvaardigheidsgevoel en slimmer dan goed voor me was en ook nog wel vrij veel kattenkwaad.
Laatst gewijzigd door Anoniem130 op 30 Dec 2014 00:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 29 Dec 2014 23:54

Re: Heb jij wel eens...

- Een koe gemolken? Met machine sowieso. Met de hand kan ik me niet herinneren, maar misschien wel gedaan.

- Een bot gebroken? Nee heb geloof ik sterke botten

- Met iemand gevochten? Nee, behalve als de ruzies met mijn broers meetellen.

- Iemand betrapt tijdens seks? Nee

- Een bekende Nederlander ontmoet of gezien? Gezien wel, al was het niet vaak en schiet me zo ook geen naam te binnen

- Ontbeten met snoep of een vette snack? Nee, ik heb wel iets voedzaams nodig

- In je broek geplast, na je tiende levensjaar? Nee, wel rond mijn achtste ofzo en toen schaamde ik me diep. Kwam omdat er alleen een hele vieze en enge wc was en ik daar niet heen durfde. Heb wel gezorgd dat mijn broek weer droog was voordat we in de auto moesten.

- Een ongeluk gehad? Nee

- Iemand fysiek pijn gedaan? Als de spierpijn die ik de sporters in mijn lessen soms bezorg meetelt wel :)

- Een dier onder de auto gehad, oftewel: overreden of geschampt? Nee

- Iets gestolen, duurder dan 10 euro? Nee

- In de hoek moeten zitten of op de gang moeten staan op school?
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 29 Dec 2014 23:59

Re: Heb jij wel eens...

Exogenesis schreef:- Een koe gemolken? Nee

- Een bot gebroken? Nee

- Met iemand gevochten? Ja op de basisschool

- Iemand betrapt tijdens seks? Ja mijn ouders helaas

- Een bekende Nederlander ontmoet of gezien? Ja zo vaak

- Ontbeten met snoep of een vette snack? Ja met gebakken eieren

- In je broek geplast, na je tiende levensjaar? Ja toen ik een keer beroofd ben onder bedreiging van een mes

- Een ongeluk gehad? Nee gelukkig niet

- Iemand fysiek pijn gedaan? Ja uit zelfverdediging zie hierboven

- Een dier onder de auto gehad, oftewel: overreden of geschampt? Ja een konijn vorig jaar overreden

- Iets gestolen, duurder dan 10 euro? Ja een bh toen ik 15 was

- In de hoek moeten zitten of op de gang moeten staan op school? Ja op de basisschool


Zo. En creatiever dan dit ben ik niet.
Antwoorden liefst mét toelichting! Ghehehe... :ja:
04-2014
10-2015
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 29 Dec 2014 23:59

Re: Heb jij wel eens...

- Een koe gemolken? Eén keer, ik was best jong en ik vond het toch wel indrukwekkend

- Een bot gebroken? Nee

- Met iemand gevochten? Alleen met mijn zus als kinderen, niet serieus

- Iemand betrapt tijdens seks? Ja

- Een bekende Nederlander ontmoet of gezien? Ja, ik ben bij meerdere tv-programma's geweest, o.a. Schooltv Weekjournaal en Debat op 2

- Ontbeten met snoep of een vette snack? Ja, na het stappen eet ik regelmatig kebab oid rond 5/6 uur, wat dan telt als ontbijt. En toen ik een week of drie op mezelf woonde heb ik ontbeten met een zak chips. Gewoon omdat het kon, omdat ik me realiseerde dat ik volwassen was en kon doen wat ik maar wilde!

- In je broek geplast, na je tiende levensjaar? Nee

- Een ongeluk gehad? Hier in Zweden, een maand of 2 geleden, van achter aangetikt door een auto. Geen letsel, alleen mijn fiets zo beschadigd dat ie even later spontaan in tweeën brak

- Iemand fysiek pijn gedaan? Niet expres

- Een dier onder de auto gehad, oftewel: overreden of geschampt? Alleen een libelle

- Iets gestolen, duurder dan 10 euro? Nee, ik heb nog nooit iets gestolen

- In de hoek moeten zitten of op de gang moeten staan op school? Vaker dan ik kan tellen. En ik kan best goed tellen. Ik was een ongelooflijk irritant figuur van ongeveer groep 7 tot de tweede klas middelbare, altijd mijn muil open.
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 30 Dec 2014 00:00

Re: Heb jij wel eens...

Een koe gemolken? Ja, met de hand :laughcry:

- Een bot gebroken? Nee, wel scheurtjes en kneuzingen

- Met iemand gevochten? Ja.

- Iemand betrapt tijdens seks? Euh, mijn ouders...

- Een bekende Nederlander ontmoet of gezien? Meerdere, maar met Pieter van den Hoogenband gesproken mee op foto geweest etc.

- Ontbeten met snoep of een vette snack? Ja, in Duitsland na een feestje bij de Mac Donalds

- In je broek geplast, na je tiende levensjaar? Ja, helaas vlak na de bevalling

- Een ongeluk gehad? Ja, meerdere

- Iemand fysiek pijn gedaan? Nee, tenzij dat bij vechten hoort

- Een dier onder de auto gehad, oftewel: overreden of geschampt? Ja, een haasje, voelde me heel erg naar.

- Iets gestolen, duurder dan 10 euro? Ja, op de jaarmarkt. Ringen passen en omhouden

- In de hoek moeten zitten of op de gang moeten staan op school? Ja, nadat ik zat te klieren tijdens het eindgebed.
<<

Anoniem156

Bericht 30 Dec 2014 00:02

Re: Heb jij wel eens...

- Een koe gemolken?
Nope, nog nooit gedaan.

- Een bot gebroken?
M'n neus.

- Met iemand gevochten?
Ik heb weleens iemand een bloedneus geslagen, maar dat werd geen vechtpartij. Dus nee.

- Iemand betrapt tijdens seks?
Nee.

- Een bekende Nederlander ontmoet of gezien?
Ja.

- Ontbeten met snoep of een vette snack?
Haha ja! Als ik een kater heb ontbijt ik bij de Febo of Domino's :P

- In je broek geplast, na je tiende levensjaar?
Ehh ja. Ik was heel dronken, moest heel nodig plassen, en kon m'n huissleutel niet vinden.

- Een ongeluk gehad?
Nee.

- Iemand fysiek pijn gedaan?
Ja, zie vraag drie.

- Een dier onder de auto gehad, oftewel: overreden of geschampt?
Ja. Verschrikkelijk, hoop het nooit meer mee te maken!

- Iets gestolen, duurder dan 10 euro?
Nee.

- In de hoek moeten zitten of op de gang moeten staan op school?
Ja. M'n economie-leraar was niet echt fan van mij. Ik ook niet van hem, trouwens.
<<

Anoniem193

Bericht 30 Dec 2014 00:07

Re: Heb jij wel eens...

Exogenesis schreef:- Een koe gemolken? Ja.

- Een bot gebroken? Nee

- Met iemand gevochten? Ja, in groep 8.

- Iemand betrapt tijdens seks? Nee. Niet dat ik mij herinneren kan.

- Een bekende Nederlander ontmoet of gezien? Ja. Herman den blijker, johnny de mol, uhm uhm. Meer waar ik niet op kom.

- Ontbeten met snoep of een vette snack? Tuurlijk. Ben ook maar een mens ;)

- In je broek geplast, na je tiende levensjaar? Ja. Vlak na de bevalling van de oudste was de laatste keer :)

- Een ongeluk gehad? Ja afgelopen augustus met de motor.

- Iemand fysiek pijn gedaan? Ja.

- Een dier onder de auto gehad, oftewel: overreden of geschampt? Ja. Een konijn.

- Iets gestolen, duurder dan 10 euro? Nee.

- In de hoek moeten zitten of op de gang moeten staan op school? Nee. Ik waa zo braaf :p


Zo. En creatiever dan dit ben ik niet.
Antwoorden liefst mét toelichting! Ghehehe... :ja:
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 30 Dec 2014 00:11

Re: Heb jij wel eens...

Exogenesis schreef:- Een koe gemolken? Nee

- Een bot gebroken? Nee

- Met iemand gevochten? Nee

- Iemand betrapt tijdens seks?Ja, mensen lagen te seksen op een betonnen trap in het trappenhuis van onze flat.

- Een bekende Nederlander ontmoet of gezien? Ja zoveel. Geen zin om op te noemen :P

- Ontbeten met snoep of een vette snack? Nee

- In je broek geplast, na je tiende levensjaar? Niet dat ik me kan herinneren.

- Een ongeluk gehad? Nee

- Iemand fysiek pijn gedaan? Vast wel, maar ik weet het even niet meer hoe/wat/waar etc. Wel heel vaak per ongeluk mijn man trouwens, maar ik ben ook gewoon heel onhandig haha.

- Een dier onder de auto gehad, oftewel: overreden of geschampt? Ik probeer altijd te stoppen of ze te ontwijken, maar ik weet nog dat ik een keer dacht een duif te hebben geraakt die op me af vloog. Maar daarna zag ik hem nergens meer, dus misschien was het ook wel net goed gegaan.

- Iets gestolen, duurder dan 10 euro? Nee

- In de hoek moeten zitten of op de gang moeten staan op school? Nee


Zo. En creatiever dan dit ben ik niet.
Antwoorden liefst mét toelichting! Ghehehe... :ja:
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 30 Dec 2014 00:15

Re: Heb jij wel eens...

- Een koe gemolken?
nee
- Een bot gebroken?
nee
- Met iemand gevochten?
ja, maar alleen als kind
- Iemand betrapt tijdens seks?
nee gelukkig niet
- Een bekende Nederlander ontmoet of gezien?
ja meerdere
- Ontbeten met snoep of een vette snack?
nee
- In je broek geplast, na je tiende levensjaar?
nee
- Een ongeluk gehad?
nee
- Iemand fysiek pijn gedaan?
als kind vast wel eens
- Een dier onder de auto gehad, oftewel: overreden of geschampt?
ja een kat. Ik zat niet achter het stuur, maar was wel naar
- Iets gestolen, duurder dan 10 euro?
nee
- In de hoek moeten zitten of op de gang moeten staan op school?
ja basisschool weleens
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 30 Dec 2014 00:24

Re: Heb jij wel eens...

- Een koe gemolken? Nee

- Een bot gebroken? Ja, mijn pols toen ik de handstand deed in het gras. Vlak voor/net in de zomervakantie mocht ik toen 3 weken niet zwemmen terwijl ik normaal hele dagen in het water lag op de camping.

- Met iemand gevochten? Nee

- Iemand betrapt tijdens seks? Ja, dat gebeurd wel regelmatig op mijn werk in kleedhokjes of stoomcabines.

- Een bekende Nederlander ontmoet of gezien? Ja, laatst Thomas Berge bij mn vriend op het werk. Toen ik hem op kwam halen. Verder zou ik het zo niet weten. (Mn vriend wel regelmatig bij het tankstation, oa Herman finkers, Dhr. Spong en dus Thomas Berge)

- Ontbeten met snoep of een vette snack? Telt chips ook haha

- In je broek geplast, na je tiende levensjaar? Ja, toen ik een jaar of 15/16 was en alleen in de trein. Ik kwam terug van vakantie met een groep en zat het laatste stuk alleen. Ik durfde mijn mega rugtas niet alleen te laten en moest heel erg nodig tot ik het dus niet meer helemaal op kon houden...

- Een ongeluk gehad? Ja in dec. 2010 in en sneeuwbui is iemand achterop mij geknald met 40/50 km. Ik heb ruim een jaar last van mijn rug en schouder gehad.
En vorige week nog lakschade door een vrouw die niet doorhad dat ik inhaalde en ineens opzij stuurde.

- Iemand fysiek pijn gedaan? Niet bewust geloof ik.

- Een dier onder de auto gehad, oftewel: overreden of geschampt? Niet dat ik weet.

- Iets gestolen, duurder dan 10 euro? Nee

- In de hoek moeten zitten of op de gang moeten staan op school?
Nee, ik was altijd erg braaf.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 30 Dec 2014 00:34

Re: Heb jij wel eens...

Exogenesis schreef:- Een koe gemolken?
Ja, dit leerden wij op school!

- Een bot gebroken?
Nope.

- Met iemand gevochten?
Niet echt nee.

- Iemand betrapt tijdens seks?
Nee.

- Een bekende Nederlander ontmoet of gezien?
Ja regelmatig op mijn werk, dat ik voor BN'ers heb gekookt, en vaak nog een praatje mee gemaakt ook.

- Ontbeten met snoep of een vette snack?
Ja, vooral wanneer ik ongesteld ben heb ik echt zin in vette hap.

- In je broek geplast, na je tiende levensjaar?
Nee.

- Een ongeluk gehad?
Ja, ik ben van mijn motor afgereden.
Motor Total loss, ik hersenschudding, schouder uit de kom en aanhechtingen van spieren en pezen losgescheurd in schouder. Heup had ook een flinke dreun gehad en ik was echt bont en blauw.
Gelukkig is alles weer goed hersteld en kreeg ik alles vergoed omdat het mijn fout niet was.

- Iemand fysiek pijn gedaan?
Ja ik heb eens een bezorger op mijn werk in zijn ballen getrapt toen hij aan mij wou zitten in de koelcel waar we de bestellingen heenbrachten. Na een waarschuwing van mijn kant hield hij niet op, dus heb uitgehaald. Voornamelijk uit angst na een eerdere erg vervelende ervaring. Bezorger was zijn baan ook meteen kwijt wat ik toen heb begrepen.

- Een dier onder de auto gehad, oftewel: overreden of geschampt?
Nee.

- Iets gestolen, duurder dan 10 euro?
Nee.

- In de hoek moeten zitten of op de gang moeten staan op school?
Vaak genoeg op de gang moeten staan. Ik verkoos dan het schoolplein boven de gang, om sigaretjes te roken.


Zo. En creatiever dan dit ben ik niet.
Antwoorden liefst mét toelichting! Ghehehe... :ja:
10.04.17
<<

Anoniem88

Bericht 30 Dec 2014 00:41

Re: Heb jij wel eens...

- Een koe gemolken? Ik heb vroeger volgens mij nog wel eens gemolken, maar dat staat me niet heel helder meer voor de geest. Kan ook zomaar wen geit geweest zijn.

- Een bot gebroken? Nee, nog nooit.

- Met iemand gevochten? Nee

- Iemand betrapt tijdens seks? Een aftrekkende man die ik elke week in de trein tegen kwam en een aftrekkende man in het park. Maar gezamenlijke seks niet.

- Een bekende Nederlander ontmoet of gezien? Oh jahoor, regelmatig.

- Ontbeten met snoep of een vette snack? Jep. Nouja, met een kaasbroodje/saucijzenbroodje ofzo. Of een kruidenboterstokbroodje. Maar dat was dan wel vrijwel altijd na 10:00. Op een vroege werkdag krijg ik het niet weg als ontbijt :pale:

- In je broek geplast, na je tiende levensjaar? Ja. M'n vriend vindt het nog wel eens leuk om me 's morgens enorm te gaan kietelen. Dat, en nodig moeten plassen, is géén goed idee :thumbdown:

- Een ongeluk gehad? Op de motorkap van een auto beland, van een stenen trap bij een brug gevallen, een mes in m'n eigen been gezet... Ik ben zo onhandig. Gelukkig tot nog toe geen ernstige verwondingen :nerd:

- Iemand fysiek pijn gedaan? Ja.

- Een dier onder de auto gehad, oftewel: overreden of geschampt? ik rijd geen auto :)

- Iets gestolen, duurder dan 10 euro? nee

- In de hoek moeten zitten of op de gang moeten staan op school? Ik ben vroeger wel met enige regelmaat de les uit gestuurd ja. Ik kletste teveel en had nooit zin om daarmee op te houden.
<<

Anoniem121

Bericht 30 Dec 2014 00:45

Re: Heb jij wel eens...

Exogenesis schreef:- Een koe gemolken? Ja.

- Een bot gebroken? Nee.

- Met iemand gevochten? Ja.

- Iemand betrapt tijdens seks? Ja.

- Een bekende Nederlander ontmoet of gezien? Meerdere, 5 jaar op grote evenementen en bedrijfsfeesten gewerkt dan kom je wel eens wat tegen.

- Ontbeten met snoep of een vette snack? Te vaak.

- In je broek geplast, na je tiende levensjaar? Nee.

- Een ongeluk gehad? Meerdere, gelukkig wel altijd alleen blikschade en nooit m'n eigen schuld geweest

- Iemand fysiek pijn gedaan? Ja.

- Een dier onder de auto gehad, oftewel: overreden of geschampt? Kat onder de auto, loslopende hond, eenden, vogels en hazen.

- Iets gestolen, duurder dan 10 euro? Nee.

- In de hoek moeten zitten of op de gang moeten staan op school? Wel meer dan eens.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 30 Dec 2014 01:05

Re: Heb jij wel eens...

- Een koe gemolken?
Nee

- Een bot gebroken?
Nee gelukkig niet

- Met iemand gevochten?
Nee, alleen een keer iemand een klap in het gezicht gegeven omdat hij mijn broer beledigde

- Iemand betrapt tijdens seks?
Nee volgens mij niet. Ik heb mijn ouders wel eens gehoord maar niet daadwerkelijk "betrap". Verder ben ik hooguit een keer de kamer van mijn broer binnen gelopen terwijl hij oven op een meisje lag te zoenen, wel met zijn kleren aan

- Een bekende Nederlander ontmoet of gezien?
Ja destijds waren ze bekend: Romeo maar verder?? Volgens mij niet. Het heeft in ieder geval geen indruk gemaakt.

- Ontbeten met snoep of een vette snack?
Met een vette snack vaak genoeg, pizza wat over was van de vorige dag, broodje met kroket of frikandel. Dat waren wel de favorieten na het wakker worden van een nachtje stappen

- In je broek geplast, na je tiende levensjaar?
Nee volgens mij niet

- Een ongeluk gehad?
Alleen op de snelweg is mijn distributieriem een keer geknapt, toen ik naar de vluchtstrook probeerde te komen vanaf de linkerrijbaan heb ik een vrachtwagen geraakt, wat mij mijn spiegel kostte maar meer gelukkig niet. Ow ja en één keer toen ik bij een ander in de auto zat en we op iemand geknald zijn doordat degene waarbij ik in de auto zat geen voorrang verleende, maar dat was gelukkig niet hard

- Iemand fysiek pijn gedaan?
Misschien wel maar niet iets waarvan ik mij kan herinneren wat niet terecht was.

- Een dier onder de auto gehad, oftewel: overreden of geschampt?
Ja toen ik net mijn rijbewijs had... een witte duif...

- Iets gestolen, duurder dan 10 euro?
Nee

- In de hoek moeten zitten of op de gang moeten staan op school?
Ja te vaak, ik was niet zo'n lieverdje.... :silent:
Afbeelding
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 30 Dec 2014 03:59

Re: Heb jij wel eens...

Wat er niet bijstaat was nee.

- Een koe gemolken?Nee. Wel een keer een nepkoe voor kinderen waar dan water uitkwam.

- Een bekende Nederlander ontmoet of gezien? Guus Meeuwis, Yolanthe, Joop Braakhekke, Inge nogwat, blonde soapactrice gespot. Uit verveling op een of ander boekevent waar we met school heengingen op de foto gegaan met Connie Palmen, Joost Zwagerman en Adriaan van Dis.

- Ontbeten met snoep of een vette snack? Ja, vaak zat toen ik studeerde.

- Een ongeluk gehad? Een keer is iemand achterop mijn moeder en mij gebotst omdat ie afgeleid werd door het ongeluk op de andere weghelft... Was gelukkig niet ernstig.

- Iemand fysiek pijn gedaan? Een keer heel hard aan het haar van een pestkop getrokken.

- In de hoek moeten zitten of op de gang moeten staan op school? Ja, omdat ik de Yes zat te lezen tijdens de les. Moest ik als straf op de gang zogenaamd zo'n adviesvraagbrief schrijven aan de Yes. Flink werk van gemaakt, incl. tienerzwangerschap etc. En een paar keer naar de directeur gemoeten, o.a. omdat ik de leerkracht aansprak op een fout en omdat mijn rokje te kort was.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Dec 2014 07:19

Re: Heb jij wel eens...

- Een koe gemolken? nee

- Een bot gebroken? Mijn rechter onderarm toen ik in groep 7 zat. Ik viel van mijn fiets na wat stunten. Er eerst nog mee geprobeerd te tennissen. :palm:

- Met iemand gevochten? In 4 mavo in de gang van de school en een jaar later op straat. Ik liep met mijn moeder over een voetpad (parkje) en iemand met een fiets knalde tegen mijn moeder op die net aan een hernia was geopereerd, ik riep iets van oetlul en hij kwam terug fiesten. Ik weet niet hoe, maar in elk geval lag hij binnen 5 tellen op de grond. Later die persoon nog gesproken en hij was er van onder de indruk en hij vond het ook wel terecht. Bleek verder geen verkeerde gast te zijn ( wel 2 koppen groter en een jaar of 5 ouder).

- Iemand betrapt tijdens seks? MIjn broer in de puberteit.

- Een bekende Nederlander ontmoet of gezien? Gelden alle tennissers van nederlandse bodem waarmee ik in de kroeg gestaan heb?

- Ontbeten met snoep of een vette snack? ja hoor, vaak genoeg.

- In je broek geplast, na je tiende levensjaar? Het zullen druppels geweest zijn van het lachen.

- Een ongeluk gehad? een paar jaar geleden met Carnaval, kreeg de auto van mijn vader mee, net een week in bezig. Ik kwam aan bij verkeerslichten die op oranje sprongen en ik twijfelde even en besloot toch te remmen. Auto in de ABS, maar ik stond ruim voor de streep stil. Totdat iemand achter mij erop knalde. Toen stond ik net voor de streep stil. Zij was boos, omdat ik hard remde. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat ze dacht dat ik door oranje zou rijden en zij zou dan door rood zijn gereden. Beide gelukkig niks, behalve de auto van mijn vader blik schade en haar auto total loss.

- Iemand fysiek pijn gedaan? Niet dat ik weet.

- Een dier onder de auto gehad, oftewel: overreden of geschampt? Nee,

- Iets gestolen, duurder dan 10 euro? nee,

- In de hoek moeten zitten of op de gang moeten staan op school? Ja, weet alleen niet meer waarom
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Mezcla

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 247

Geregistreerd: 03 Sep 2013 23:59

Bericht 30 Dec 2014 08:05

Re: Heb jij wel eens...

Nee op alles behalve 'in je broek plassen na je 10e levensjaar' en maak daar ook maar na je 25e levensjaar van ..

Oh my, krijg het schaamrood weer op m'n kaken staan als ik daaraan terugdenk. :redface: :redface: Ik was echt heeeel erg dronken, was na het uitgaan, en moest zó nodig plassen en er was echt geen mogelijkheid toe, zelfs niet om een bosje in te duiken oid en toen gebeurde het. Gelukkig was het niet extreem veel. Stond ik daar in m'n mooie zwarte - inmiddels natte - jurkje. Ik heb toen acuut een taxi naar huis genomen en gelukkig had niemand het gezien (hoop ik). Ik heb dit dus ook nog nooit aan iemand verteld zo erg hahah, maar ik gun jullie een lachje :angel:
<<

Patsy

Bericht 30 Dec 2014 08:51

Re: Heb jij wel eens...

Een koe gemolken? Ja, op school zelfs.

- Een bot gebroken? Ja, mijn scheenbeen. Ik liet vrienden van mijn ouders zien dat ik zonder zijwielen kon fietsen. Maar een bocht maken, omkijken en zwaaien tegelijk was iets te enthousiast.

- Met iemand gevochten? Nee.

- Iemand betrapt tijdens seks? Ja, mijn ouders....

- Een bekende Nederlander ontmoet of gezien? De mannen van De Kast regelmatig. Volgens mij wel meer, maar ik kan het niet bedenken.

- Ontbeten met snoep of een vette snack? Ja, toen ik nog op kamers woonde.

- In je broek geplast, na je tiende levensjaar? Nee.

- Een ongeluk gehad? Alleen kleine ongelukjes zoals spiegels tegen elkaar aan, iemand gleed door sneeuw tegen mijn fiets aan waar ik al af gesprongen was.

- Iemand fysiek pijn gedaan? Mijn man, tijdens het stoeien belande mijn knie op een zeer gevoelige plek.

- Een dier onder de auto gehad, oftewel: overreden of geschampt? Een kikker.

- Iets gestolen, duurder dan 10 euro? Nee.

- In de hoek moeten zitten of op de gang moeten staan op school? Nee, ik was heel braaf op school.
<<

Anoniem125

Bericht 30 Dec 2014 09:05

Re: Heb jij wel eens...

- Een koe gemolken?
Ja, tijdens een van mijn reizen door Rusland
- Een bot gebroken?
Nee
- Met iemand gevochten?
Ja, tijdens het uitgaan
- Iemand betrapt tijdens seks?
Nee
- Een bekende Nederlander ontmoet of gezien?
Ja, ontzettend vaak
- Ontbeten met snoep of een vette snack?
Ja
- In je broek geplast, na je tiende levensjaar?
Ja, in de tent met regen, met mijn voet in een plas water
- Een ongeluk gehad?
Ja
- Iemand fysiek pijn gedaan?
Ja, uit zelfverdediging
- Een dier onder de auto gehad, oftewel: overreden of geschampt?
Nee
- Iets gestolen, duurder dan 10 euro?
Nee
- In de hoek moeten zitten of op de gang moeten staan op school?
Ja
<<

Anoniem97

Bericht 30 Dec 2014 09:12

Re: Heb jij wel eens...

Exogenesis schreef:- Een koe gemolken?
nee

- Een bot gebroken?
nee

- Met iemand gevochten?
nee

- Iemand betrapt tijdens seks?
nee

- Een bekende Nederlander ontmoet of gezien?
gezien ja

- Ontbeten met snoep of een vette snack?
niet uitgebreid ontbeten maar heb wel eens een koekje ofzo op voor t ontbijt

- In je broek geplast, na je tiende levensjaar?
nee

- Een ongeluk gehad?
ja

- Iemand fysiek pijn gedaan?
nee

- Een dier onder de auto gehad, oftewel: overreden of geschampt?
ja ee musje :(

- Iets gestolen, duurder dan 10 euro?
nee

- In de hoek moeten zitten of op de gang moeten staan op school?
ik ben 1 keer de les uit gestuurd


Zo. En creatiever dan dit ben ik niet.
Antwoorden liefst mét toelichting! Ghehehe... :ja:
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 30 Dec 2014 09:14

Re: Heb jij wel eens...

- Een koe gemolken?
Nee, nooit gedaan

- Een bot gebroken?
Nee, ook niet

- Met iemand gevochten?
Ik had weleens ruzie met mijn broertje, maar echt vechten was het niet geloof ik...

- Iemand betrapt tijdens seks?
Gelukkig niet zeg!

- Een bekende Nederlander ontmoet of gezien?
Heel vaak. Toen ik jong was ging ik elke zaterdag naar Telekids. Ik ging ook vaak naar andere tv-shows.
En dit schooljaar zit de dochter van een BNN'er bij mij in de klas.


- Ontbeten met snoep of een vette snack?
Vast wel eens op vakantie ofzo.

- In je broek geplast, na je tiende levensjaar?
Nee

- Een ongeluk gehad?
Nee

- Iemand fysiek pijn gedaan?
Ehhh....

- Een dier onder de auto gehad, oftewel: overreden of geschampt?
Nee

- Iets gestolen, duurder dan 10 euro?
Nee

- In de hoek moeten zitten of op de gang moeten staan op school?
Ja, dat is weleens gebeurd op de basisschool, als we teveel kletsten. Maar niet vaak!

Wat was en ben ik braaf zeg!
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 30 Dec 2014 09:19

Re: Heb jij wel eens...

.
Laatst gewijzigd door Jorja op 31 Mei 2020 21:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers