Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


"Spoedje": Tandartsverzekering

<<

Anoniem87

Bericht 29 Dec 2014 22:23

"Spoedje": Tandartsverzekering

Wat is de hoogste tandartsverzekering die je af kunt sluiten zonder medische selectie en met 100% vergoeding? Ik zit nu bij FBTO en krijg tot €750 100% vergoed, maar moet volgend jaar een brug of een implantaat. :snik: Wie weet er een verzekering waar de vergoeding nog hoger ligt?
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 29 Dec 2014 22:34

Re: "Spoedje": Tandartsverzekering

Pfoe mn zusje is tandartsassistente, zal het haar eens vragen.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem87

Bericht 29 Dec 2014 22:37

Re: "Spoedje": Tandartsverzekering

Graag! Ik heb net een wortelkanaalbehandeling gehad deze maand die ze volgend jaar gaan declareren, maar helaas heb ik nog steeds pijn (nu 4 weken later) dus waarschijnlijk moet hij eruit. Wortelkanaalbehandeling was al super duur, en zo'n brug/implantaat is sowieso mega duur. Baal er zo van :-( Ook van de pijn natuurlijk, maar ook weer van al het geld wat ik voor jan lul heb betaald, heb zelf ook al veel kosten gemaakt.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 29 Dec 2014 22:40

Re: "Spoedje": Tandartsverzekering

Heb je dit al gezien trouwens? Misschien heb je er wat aan....

https://www.independer.nl/zorgverzekeri ... darts.aspx

Mn zusje ligt met koorts op bed, weet niet wanneer ik antwoord krijg :(
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 29 Dec 2014 22:48

Re: "Spoedje": Tandartsverzekering

Heb trouwens een tabel gevonden waarbij IZZ basis + IZZ zorg + 3 2250 per jaar volledig vergoed, zonder keuring...

http://vergelijkmondzorg.nl/tandartsverzekering/

Even naar beneden scrollen!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem286

Bericht 29 Dec 2014 22:48

Re: "Spoedje": Tandartsverzekering

Ik denk dat je echt even moet gaan zoeken en alle aanbieders langs moet gaan. Ik heb even bij mijn zorgverzekering gekeken en daar vind ik dit:
IZZ Zorg voor de Zorg + Extra 3 ​Tandheelkunde: maximaal € 750 per kalenderjaar
Kronen, bruggen, implantaten, gedeeltelijk protheses, tandvleesbehandelingen: maximaal € 1500 per kalenderjaar
<<

Anoniem178

Bericht 29 Dec 2014 22:48

Re: "Spoedje": Tandartsverzekering

Ik verwacht ook wat behandelingen, maar heb mezelf niet verzekerd. 20 euro aan maandpremie om voor 250 verzekerd te zijn. :palm: Dan spaar ik wel gewoon.

https://www.ixorg.nl/

Mijn tandarts heeft me hier een foldertje over meegegeven nadat ik klaagde te willen verzekeren voor hetgeen wat ik niet kan betalen. Die eerste 500 hoest ik zelf wel op, jammer dat daarboven amper te verzekeren valt. Maargoed, deze website leg je dus zelf geld in en ben je verzekerd tot 10.000. Lees zelf maar even, zij leggen het beter uit dan ik.
<<

Anoniem87

Bericht 29 Dec 2014 23:01

Re: "Spoedje": Tandartsverzekering

Heb IZZ gezocht, €175 per maand :-( Dus dat is ook niet de moeite voor wat je extra vergoed krijgt helaas. Ik zit zelf al 2 dagen te zoeken, maar kom er echt niet uit. Uiteindelijk is er elke keer iets niet voordeliger, of wordt je niet toegelaten..

Rovine, dat is voor mensen met een goed gebit. Ik val helaas niet in die categorie..
<<

Anoniem166

Bericht 29 Dec 2014 23:33

Re: "Spoedje": Tandartsverzekering

Volgens mij zijn bijna alle tandartsverzekeringen ongeveer gelijk. Een implantaat krijg je waarschijnlijk nergens helemaal vergoed en voor een dure verzekering betaal je ook heel veel. Verder was het bij mij zo dat een deel van de kosten onder ziekenhuiskosten vallen in plaats van onder tandartskosten, waardoor het niet vergoed wordt en van je eigen risico af gaat.
<<

Anoniem219

Bericht 30 Dec 2014 07:33

Re: "Spoedje": Tandartsverzekering

Ik ben verzekerd bij IZA gezond samen en krijg 1000 euro per jaar 100% vergoed.

Ik heb het even nagekeken maar betaal hier 28,40€ per maand voor. (Wel met collectiviteits korting, zonder is het €33)
Laatst gewijzigd door Anoniem219 op 30 Dec 2014 09:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem87

Bericht 30 Dec 2014 08:24

Re: "Spoedje": Tandartsverzekering

Helaas Aagje, Iza doet ook aan tandheelkundige selectie.
<<

Anoniem219

Bericht 30 Dec 2014 09:01

Re: "Spoedje": Tandartsverzekering

Nee hoor, staat ergens onderaan dat ze niet aan selectie doen... Je hebt er twee he, IZA gezond samen, en iza. Zijn verschillende polissen ook.

Ik heb een slecht gebit en ik ben over gestapt naar IZA en heb de polissen al binnen

Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 30 Dec 2014 09:04

Re: "Spoedje": Tandartsverzekering

Ik heb dit kortgeleden ook uitgezocht omdat mijn man een brug moet volgend jaar. De maandpremie wordt zo vreselijk hoog dat je, onderaan de streep, alsnog een heel groot gedeelte zelf betaald. Wij leggen er nu geld voor opzij.
<<

Anoniem219

Bericht 30 Dec 2014 09:08

Re: "Spoedje": Tandartsverzekering

Bij IZA levert mij dit een extra op van 700 euro, dus zeker de moeite om over te stappen...
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8164

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 30 Dec 2014 11:16

Re: "Spoedje": Tandartsverzekering

Bij mijn tandarts kon ik het spreiden over een maand of 8 geloof ik. Dan had ik niet ineens zo'n hoge rekening.
<<

Anoniem87

Bericht 30 Dec 2014 14:43

Re: "Spoedje": Tandartsverzekering

Bij de hogere pakketen van Iza staat echt een keuring, probeer het maar op de site in te vullen dan zie je het.
<<

Anoniem87

Bericht 30 Dec 2014 14:44

Re: "Spoedje": Tandartsverzekering

Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem87

Bericht 30 Dec 2014 14:50

Re: "Spoedje": Tandartsverzekering

Oh en IZA gezond samen kom ik niet voor in aanmerking ivm geen collectiviteits korting.
<<

Anoniem219

Bericht 30 Dec 2014 15:22

Re: "Spoedje": Tandartsverzekering

Naar mijn weten hoef je niet perse collectief te hebben voor IZA gezond hoor... Dat leverd je alleen meer voordeel op, maar zonder kan ook. Je kan die optie bij het berekenen van je premie uit of aan zetten
<<

Anoniem122

Bericht 30 Dec 2014 15:39

Re: "Spoedje": Tandartsverzekering

Aagje! schreef:Naar mijn weten hoef je niet perse collectief te hebben voor IZA gezond hoor... Dat leverd je alleen meer voordeel op, maar zonder kan ook. Je kan die optie bij het berekenen van je premie uit of aan zetten


Nee kan niet, heb het net eens nagekeken:

U valt niet onder de collectieve regeling. Hierdoor komt u niet in aanmerking voor korting. Het betekent ook dat u alleen een basisverzekering bij ons kunt afsluiten. Wilt u een basisverzekering én een aanvullende verzekering? Ga dan naar www.iza.nl.
<<

Anoniem219

Bericht 30 Dec 2014 15:59

Re: "Spoedje": Tandartsverzekering

Oke :)

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Jip, Minx