Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goedemorgen! Nieuwe week!

<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 29 Dec 2014 12:25

Goedemorgen! Nieuwe week!

Goedemorgen,

Het is al bijna middag en ik heb nog vrij deze week!
Op dit moment slaapt mijn kind dus kan ik ff lekker douchen en de badkamer poetsen.
Voor de rest is het huis een grote bende dankzij de Kerst (enorm veel afval wat we niet meer kwijt kunnen).
Vandaag ga ik vooral opruimen, schoonmaken en wassen draaien en vanavond tv kijken en borduren.
En nog even naar buiten straks.

wat gaan jullie doen?
04-2014
10-2015
<<

Anoniem114

Bericht 29 Dec 2014 12:37

Re: Goedemorgen! Nieuwe week!

Ah ik wil ook vrij! Oké k moet niet zeuren, want k hoef morgen maar een ochtendje en dan vrijdag weer.

Zo meteen ga ik naar m'n vader, samen even boodschapjes doen voor 'm :) En daarna weet ik nog niet. Ook nog even langs mam denk ik.

Fijne dag! Oh en fijne week!
<<

Anoniem119

Bericht 29 Dec 2014 12:41

Re: Goedemorgen! Nieuwe week!

Ik moet de hele week vroeg werken. Verder met name dozen inpakken. Oud en nieuw blijven we thuis. En zaterdag hebben we een bruiloft van een vriendin van me, en vanaf dan heb ik twee weken vakantie voor de verhuizing.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Dec 2014 12:46

Re: Goedemorgen! Nieuwe week!

Ik heb nog een week vakantie en ik moet eigenlijk heel hard studeren, maar ik ben net van de bank af te krijgen. Voor vandaag wat deadelines staan dus ik ga zo wel hard aan het werk.
Morgen komen mijn ouders hier schoonmaken in huis. Te druk gehad om echt schoon te maken dus we gaan even een flinke slag maken, maar daarnaast gewoon studeren ( code woord van de vakantie).
Verder geen plannen, ik moet zelfs mijn boodschappen inplannen. Gelukkig is het hier aan het dooien, dus kan ik zo boodschappen gaan doen. Hoef ik niet door de ijslaag heen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Dec 2014 12:48

Re: Goedemorgen! Nieuwe week!

Ik heb er al een halve werkdag opzitten. Nu even eten en dan weer werken. En dan pas volgend jaar weer werken vrijdag pas weer
Afbeelding
<<

Anoniem280

Bericht 29 Dec 2014 12:59

Re: Goedemorgen! Nieuwe week!

Ik lig momenteel weer in bed met buikpijn. Ik kan en mag niet veel meer doen.
Vriend is met een vtiend van hem op pad. Geen idee hoelaat hij thuis is.
Morgen zal mijn vriend boodschappen voor mijn verjaardag in huis halen.
Woensdag ben ik jarig.
Donderdag gaan wij de familie gelukkig nieuwjaar wensen.
Vrijdag controle gynaecoloog.
<<

Anoniem321

Bericht 29 Dec 2014 13:08

Re: Goedemorgen! Nieuwe week!

Vandaag en morgen moet ik nog werken, dan lekker 5 dagen vrij.
Helaas heb ik vannacht heel lang wakker gelegen waardoor ik me nu niet topfit voel (zacht uitgedrukt) maar hee ik kom de dag wel door. Weinig collega's op kantoor dus het werkt wel lekker door.
Woensdag overdag wat omprutsen en poetsen en 's avonds oud en nieuw vieren bij vrienden. Donderdag lekker lui dagje dacht ik zo. Geen (verplichte) familiebezoekjes.
Verder nog geen plannen.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 29 Dec 2014 13:25

Re: Goedemorgen! Nieuwe week!

Goedemiddag!

Ik heb nog een week vakantie.
Tot nu toe weinig gedaan vandaag, zit nog in pyjama op de bank.
Heb een film gekeken, Flair uitgelezen, geïnternet, tips gezocht voor Gent, muziek geluisterd, ontbeten en geluncht!
Nou... Toch best veel gedaan!
Ik ga zo douchen en even wat boodschappen doen en iets omruilen.

Morgen mijn ogen laten meten en een nieuwe bril kopen.
Woensdag mijn auto naar de garage, schoonmaken en een appeltaart bakken.
Donderdag komt er visite en zien we wel.
Vrijdag en zaterdag gaan we naar Gent.
En tussendoor moet ik ook nodig nog van alles voor school en cursus doen!
Maar dat laatste stel ik al een week uit!

Geniet allemaal van je vakantie/vrije dagen!!!
<<

Anoniem78

Bericht 29 Dec 2014 15:13

Re: Goedemorgen! Nieuwe week!

De tweede week van mijn vakantie alweer! Ik heb voor kerst een konijnenkooi en accessoires gekregen van mijn vriend, superleuk! En vanochtend heb ik twee schattige dwerghangoren uitgezocht en ze zitten nu gezellig samen in de kooi te wennen aan hun nieuwe huisje. Ik ben ondertussen aan het studeren, ik moet mijn Master echt afronden binnenkort, ik vertraag al veel te veel. Morgen ook studeren, morgenavond met een vriendin uiteten en naar de film. Woensdagochtend sporten en de rest van de dag studeren. 's Avonds oud en nieuw vieren bij mijn schoonouders, donderdag naar mijn ouders nieuwjaar wensen, vrijdag weer studeren, net zoals zaterdag en zondag! En dan moet het af zijn.....hoppaaaa!!
<<

Anoniem86

Bericht 29 Dec 2014 16:16

Re: Goedemorgen! Nieuwe week!

Maandag / gewerkt en nu op weg naar huis toe
Dinsdag / lekker vrij en relaxen, misschien wat kerst spullen opruimen al
Woensdag / werken van 7.30 tot 12.30u, daarna hapjes maken etc, denk dat we lekker thuis blijven met o&n
Donderdag / vrij
Vrijdag / werken van 9 tot 14
Zaterdag / werken van 10 tot 15
Zondag / vrij

Buiten werken zo min mogelijk doen door m'n rug, werk eigenlijk al te zwaar!
<<

Anoniem100

Bericht 29 Dec 2014 16:33

Re: Goedemorgen! Nieuwe week!

Goedemiddag! Ik heb het hele weekend gewerkt, dus vandaag lekker een dagje vrij. Daarna weer 4 dagen werken en tussendoor huis aan kant maken, boodschappen doen etc. Met oud en nieuw werk ik 's avonds en dan door naar vrienden waar we de jaarwisseling vieren.
<<

Anoniem140

Bericht 29 Dec 2014 16:45

Re: Goedemorgen! Nieuwe week!

Goedemiddag! Ik zou vandaag repeteren maar dat ging niet door dus ben ik met zoon en zijn vriendinnetje naar het bos gegaan, vanavond nog even repeteren. Morgen weer een lekkere wandeling maken en boodschappen halen. En woensdag niet veel, overdag een dutje met zoon zodat hij het lang volhoud en naar een vriendin O&N vieren. Donderdag jaarlijkse reunie bij mijn oma met de hele familie en vrijdag en zaterdag 's ochtends repetitie en 's avonds concert, en dan zondag morgen nog een concert.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 29 Dec 2014 19:11

Re: Goedemorgen! Nieuwe week!

Ik ben ook nog vrij deze week, heerlijk. Vandaag zijn mijn man en ik wezen lunchen in Utrecht en daarna de hele middag naar de woonboulevard en ikea geweest.
Morgen een verjaardag van een vriendin en eten bij mijn schoonouders. De rest van de week, naast oud en nieuw, nog geen plannen.
Laatst gewijzigd door Rouxxxe op 29 Dec 2014 20:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Dec 2014 19:27

Re: Goedemorgen! Nieuwe week!

Ik heb ook nog vakantie, heerlijk! Vandaag heb ik weinig gedaan, veel genetflixt en verder wel bijna anderhalf uur gefietst. Moest naar de vestiging van een webwinkel, die echt helemaal aan de andere kant vd stad bleek te zitten, ergens achteraf op een industrieterrein. Zodadelijk ga ik ook nog sporten, dus weer genoeg beweging vandaag :)
Morgen: hopelijk naar de kapper en naar de bios
Woensdag: boodschappen doen voor 's avonds, twee vriendinnen komen oud & nieuw bij mij vieren
Donderdag: weinig, denk vooral bankhangen en netflixen
Vrijdag: idem :P 's Avonds ga ik met Esperanza de kroeg in
Zaterdag: nog geen idee
Zondag: zumba en verder weet ik het niet
❤ 7 juni 2018
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 30 Dec 2014 09:46

Re: Goedemorgen! Nieuwe week!

Goedemorgen,

2014 is bijna afgelopen!
Nog 2 dagen...
Om 13 uur komt een collega op visite.
En daarvoor ga ik i.o.v. mijn man een klein vuurwerkpakket halen voor morgenavond.
Maar nu eerst lekker appelflappen bakken!
04-2014
10-2015

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers