Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Filmpje - benieuwd naar jullie mening

<<

Anoniem88

Bericht 28 Dec 2014 11:25

Filmpje - benieuwd naar jullie mening

Op Facebook circuleert nu dit filmpje: http://youtu.be/09PpdHv5vn8

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie hiervan vinden. De reacties erop zijn erg uiteenlopend, de één vind het een goede aanpak van de vader en de ander vindt het verschrikkelijk dat vader z'n dochter zo publiekelijk aan de schandpaal nagelt. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Ik vind mensen die schelden met het woord kanker echt vreselijk, jongeren weten vaak totaal niet wat ze zeggen en in hoeverre ze mensen hiermee kwetsen. Wellicht had dat meisje ook iets op social media gezet en probeert de vader nu met dit filmpje de kracht van social media te laten zien. Maar dan nog, dit filmpje staat op internet, wordt overgenomen (nu ook door mij, klopt), ga je dan niet een beetje je doel voorbij? Ik weet het niet zo goed.

Edit: had het verkeerde filmpje geplakt :)
Laatst gewijzigd door Anoniem88 op 28 Dec 2014 11:34, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem88

Bericht 28 Dec 2014 11:29

Re: Filmpje - benieuwd naar jullie mening

Ik zie net dat er trouwens nog een vervolg aan vast zit: http://youtu.be/ixqUm9TefT8
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 28 Dec 2014 11:47

Re: Filmpje - benieuwd naar jullie mening

Ik vind de les die de vader zijn dochter geeft op zich wel prima, de dochter is 15 dus snapt prima wat hij zegt en hoe hij het bedoeld. Maar snap nooit zo goed waarom dit soort dingen op internet gezet moeten worden. Hou dit gewoon lekker binnenshuis zeg, dat dit meisje nu zo voor lul wordt gezet zie ik niet als meerwaarde.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 28 Dec 2014 11:51

Re: Filmpje - benieuwd naar jullie mening

Ik vind het echt niet goed dat die vader het filmpje online heeft geplaatst. Dit soort filmpjes verspreiden zich zo snel, ik denk echt dat het haar lang blijft achtervolgen. Ik snap dat schelden met kanker niet ok is, maar om dat nu op deze manier aan te pakken vind ik opvoedkundig gezien niet verantwoord.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 28 Dec 2014 11:56

Re: Filmpje - benieuwd naar jullie mening

Ik vind het heel erg raar, sowieso dat het op internet is gezet, maar ook hoe die vader praat. Hij heeft een punt dat schelden met kanker fout is, maar hij komt over als een veertienjarig jongetje in plaats van een volwassen man. Ik vind dat hij zichzelf nog meer te kakken zet dan haar, jammer dat hij zo laf is om zelf buiten beeld te blijven.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 28 Dec 2014 11:56

Re: Filmpje - benieuwd naar jullie mening

Dat laatste filmpje, het vervolg zeg maar, is gewoon afgesproken en een beetje in scene gezet om de schade te beperken. Ze zit opeens vol in de make-up en aan haar haar. Ik krijg er een beetje de kriebels van. Vooral hoe ze met elkaar praten. Brr.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 28 Dec 2014 12:45

Re: Filmpje - benieuwd naar jullie mening

Wat een idioot.
<<

Anoniem88

Bericht 28 Dec 2014 14:07

Re: Filmpje - benieuwd naar jullie mening

Ja Joan, wat jij zegt, dat bedacht ik me dus ook.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 28 Dec 2014 14:27

Re: Filmpje - benieuwd naar jullie mening

Ik heb het ook aan mijn vader laten zien (omdat ik het echt zó onvoorstelbaar vind dat hij ooit zo tegen me gepraat zou hebben toen ik tiener was, laat staan het gefilmd), hij vond het zwaar buiten proportie hoe die vader op die dochter reageert.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem301

Bericht 28 Dec 2014 16:54

Re: Filmpje - benieuwd naar jullie mening

Had het filmpje al gezien ja. En de zin "je bent nog viezer dan de stront aan hun schoenen" gaat veel en veels te ver. Die vader slaat helemaal door in het maken van zijn punt en zet zichzelf alleen naar voor lul vind ik.
<<

Anoniem301

Bericht 28 Dec 2014 16:58

Re: Filmpje - benieuwd naar jullie mening

Haha dat tweede filmpje inderdaad, erg geacteerd.
<<

Anoniem132

Bericht 28 Dec 2014 20:16

Re: Filmpje - benieuwd naar jullie mening

Ik vind die vader inderdaad ook nogal over de top reageren. Denk dat hij hiermee zijn doel nogal voorbij schiet.
<<

Anoniem315

Bericht 28 Dec 2014 21:17

Re: Filmpje - benieuwd naar jullie mening

Sensatiezoekerij. Kom op zeg, houd je opvoedings'kunsten' gewoon binnenshuis in plaats van er mee te gaan pronken op social media.
<<

Zero

Bericht 28 Dec 2014 21:26

Re: Filmpje - benieuwd naar jullie mening

Ik weet het niet meer. Je kind op internet zetten is volgens mij niet zo slim, en of die aanpak nu zo goed is... ik weet dat niet meer. Ik snap de jeugd van nu ook gewoon niet, dus ik ben ergens wel blij dat ik het niet hoef te weten.
Nu ben ik zelf eigenlijk een vrij milde tiener geweest dus ik weet sowieso niet hoe ik relschoppende bakvissen aan zou moeten pakken... hopelijk gaan mijn kinderen op mij lijken :')

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers