Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Algemeen Postcrossing-topic!

<<

Chocolate

Noob

Berichten: 110

Geregistreerd: 13 Jun 2015 21:21

Bericht 04 Jul 2015 08:50

Re: Algemeen Postcrossing-topic!

Ik kan ook nog twee kaartjes verwachten, heb nog niets gehad maar al wel 7 kaartjes verstuurd. De eerste twee zijn deze week aangekomen (Polen en Maleisië) Had Duitsland als eerste verwacht, die is nu al anderhalve week onderweg, net als USA. Rusland duurt nog wat langer. Nieuwe landen zijn Tsjechië en wit Rusland. Tsjechië is er ook vast volgende week wel. In elk geval begint het nu dus eindelijk een beetje te lopen. Zelf ga ik nu ook voor een paar dagen weg dus ben benieuwd hoeveel kaarten er straks in de brievenbus liggen (hoop wel wat hoor, want kom op mn verjaardag terug :)) en hoeveel ik weer mag versturen!
<<

Chocolate

Noob

Berichten: 110

Geregistreerd: 13 Jun 2015 21:21

Bericht 09 Jul 2015 09:35

Re: Algemeen Postcrossing-topic!

Hoe staat het bij jullie met versturen en ontvangen? Ik heb inmiddels 3 hurrays (Polen,Maleisië en Tsjechie) en mijn eerste kaartje ontvangen gisteren, uit Duitsland. Er zijn er nog 5 onderweg naar Duitsland, Rusland en USA (15 dagen) en wit Rusland en China. Hopelijk komt Duitsland nu snel aan, de stakingen zijn daar in elk geval voorbij dus moet het toch wel...
<<

Anoniem304

Bericht 09 Jul 2015 09:42

Re: Algemeen Postcrossing-topic!

Soms sta ik 10 kaarten voor, soms bijna 10 achter. Verschilt heel erg.

Onderaan je Hurray kan je lezen of er ook een kaart naar jou toe komt!
<<

Chocolate

Noob

Berichten: 110

Geregistreerd: 13 Jun 2015 21:21

Bericht 10 Jul 2015 00:25

Re: Algemeen Postcrossing-topic!

Ja tot nu toe staat dat erbij. Helaas vandaag geen hurrays. En alleen een verlaat verjaardagskaartje maar die was niet via postcrossing, maar wel leuk natuurlijk! Nog maar verder afwachten, kaarten zijn wel lang onderweg hoor. Als dr nu even snel 2 aankomen mag ik er eentje extra, dat is wel fijn als je net allemaal landen hebt die er lang over doen (dat heb ik op dit moment: Rusland, China en Wit. Rusland) Nou ja, morgen maar weer afwachten of er hurrays zijn of misschien een kaartje is!
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 10 Jul 2015 11:59

Re: Algemeen Postcrossing-topic!

Yadira schreef:Soms sta ik 10 kaarten voor, soms bijna 10 achter. Verschilt heel erg.

Onderaan je Hurray kan je lezen of er ook een kaart naar jou toe komt!

Tis dat jij het zegt, dit is me nog nooit opgevallen. Wel handig. Zie nu pas dat ik niks ontvang. Jammer. Als ik weer geld heb verstuur ik er weer een paar.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Chocolate

Noob

Berichten: 110

Geregistreerd: 13 Jun 2015 21:21

Bericht 14 Jul 2015 17:01

Re: Algemeen Postcrossing-topic!

Zou leuk zijn als je weer wat kunt versturen chocolate cookie!

Ik heb vandaag mijn 3e kaartje gekregen, uit New york. Was nogal een verrassing omdat ik vorige week op mijn verjaardag een berichtje van een man uit India kreeg dat hij mijn adres had gekregen op mijn verjaardag en me dus even wilde feliciteren. Omdat ik drie hurrays had en al twee kaartjes gekregen had ging ik ervan uit dat ik van hem een kaartje zou krijgen, dus dit kaartje uit New york niet verwacht. Wel leuk hoor, maar ben nu benieuwd hoe het zit.

Ook vandaag mijn vierde hurray gekregen uit USA. Was ik erg blij mee want er leek maar niets aan te komen. Deze was ook al 20 dagen onderweg en omdat ik Rusland en China er ook bij heb zitten schoot het niet op. Als er nog een kaartje aankomt mag ik een adres extra, wel fijn als je net allemaal landen hebt die een lange reistijd hebben. Mijn kaartje naar Duitsland is ook al 20 dagen onderweg, nu de stakingen voorbij zijn had ik toch de hoop dat die wat eerder zou aankomen.
Rusland zit ik nu ook op 20 dagen en wit Rusland 13. China pas een week en nieuwe adres is Italië, ben dus benieuwd wat nu het eerste aankomt!
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 24 Apr 2016 13:53

Re: Algemeen Postcrossing-topic!

Ik ben vandaag weer begonnen na bijna een jaar er niks meer mee te hebben gedaan. Zijn jullie nog actief of zijn er nieuwe postcrossers onder ons?
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem304

Bericht 24 Apr 2016 14:20

Re: Algemeen Postcrossing-topic!

Ik ben niet meer actief, maar heb nog wel wat postzegels, dus wie weet vraag ik binnenkort weer een paar adressen op!
<<

Anoniem184

Bericht 24 Apr 2016 15:58

Re: Algemeen Postcrossing-topic!

Elke keer als ik iets over postcrossing zie, wil ik het weer oppakken. Maar de kosten houden me zo tegen.. Ik ben de gegevens van m'n account ook kwijt en je kunt geen twee accounts op één adres hebben.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 24 Apr 2016 17:17

Re: Algemeen Postcrossing-topic!

Ja de kosten zijn inderdaad wel hoog. Ik heb verder geen dure hobby's gelukkig dus dit kan ik best doen. Maar ik beperk mezelf er wel in dat ik maar iets van 4 kaarten per keer mag versturen. Anders wordt het mij ook gewoon te duur.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem161

Bericht 24 Apr 2016 17:23

Re: Algemeen Postcrossing-topic!

Ik heb nog wat postzegels en kaarten over.
Wil iemand dat overnemen? Alleen tegen kosten van de postzegels, kaarten krijg je er gratis bij.
Zijn nog enkele europa en wereld zegels.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 25 Apr 2016 16:06

Re: Algemeen Postcrossing-topic!

@ Elisa: Ik heb nog genoeg postzegels en kaarten. Misschien iemand anders die interesse heeft?
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem184

Bericht 03 Jul 2016 16:10

Re: Algemeen Postcrossing-topic!

Hoe staat het met het postcrossen? Ik heb me zojuist ook weer aangemeld! Heb twee adressen aangevraagd, m'n eerste twee kaarten gaan naar Rusland en Amerika. Ik ga morgen meteen postzegels en kaarten kopen. Ik denk dat ik maximaal zo'n 5 kaarten per maand wil versturen, vanwege de kosten. Wat een verschil met vroeger, toen vroeg ik gerust de hele maand door adressen aan. Het is allemaal ook zo duur geworden.
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 04 Jul 2016 11:29

Re: Algemeen Postcrossing-topic!

Dat is lang geleden. Eigenlijk ook gewoon helemaal vergeten. Door dit topic maar weer even gekeken en 1 adres aangevraagd ;) Hij mag naar Belarus!
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Anoniem304

Bericht 11 Apr 2017 11:43

Re: Algemeen Postcrossing-topic!

Ik heb even 1 adres aangevraagd. Heb nog 3 postzegels, dus dan worden die ook nog eens gebruikt.

Nog iemand die actief bezig is?
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 11 Apr 2017 19:00

Re: Algemeen Postcrossing-topic!

Ik ben al heel lang niet meer actief. Denk ook niet dat ik het nog ga oppakken trouwens. De laatste kaarten die ik terug kreeg waren ook kort van stof. Erg jammer!
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem304

Bericht 11 Apr 2017 19:07

Re: Algemeen Postcrossing-topic!

Ja jammer he? Ik maak m'n postzegels op en afhankelijk van wat ik terug krijg koop ik misschien nog wel weer eens postzegels.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 12 Apr 2017 16:24

Re: Algemeen Postcrossing-topic!

Ja, heel erg jammer! Anders had ik het waarschijnlijk ook nog steeds gedaan. Ik bewaar in elk geval mijn enorme verzameling aan ansichtkaarten. Je weet maar nooit :)
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem248

Bericht 12 Sep 2018 20:23

Re: Algemeen Postcrossing-topic!

Doet er nog iemand aan postcrossing? Ik heb me een tijdje terug weer aangemeld, paar dagen geleden m’n eerste 3 kaarten op de bus gedaan en de eerste is vandaag geregistreerd. In ‘t verleden heb ik het echt superfanatiek gedaan, ik hoop eigenlijk dat ik nu net zo blij word van de kaartjes als toen. De postzegelprijzen zijn inmiddels wel verdubbeld dus ik zal wel iets minder versturen (‘vroeger’ had ik er altijd 5 traveling), maar ik wil gewoon weer eens leuke post.
Hoe bewaren jullie de ontvangen kaartjes eigenlijk? Of hang je ze ergens op?
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 20 Sep 2018 16:38

Re: Algemeen Postcrossing-topic!

Ik heb het tussendoor nog één keer gedaan, maar ik vond het echt niet leuk meer. Dat kwam met name door de prijs van de postzegels maar ook wat ik er voor terug kreeg. Ik weet niet of dat ik het nog ga oppakken. Hoewel ik nog stapels kaarten heb liggen. Ach, zeg nooit nooit, maar voorlopig in elk geval niet.

Ik had ze trouwens allemaal in een map bewaard en die heb ik nog steeds. Ook hing ik ze op aan een soort kaartenrek.
<<

Anoniem304

Bericht 25 Feb 2019 17:26

Re: Algemeen Postcrossing-topic!

Ik heb vandaag 2 adressen opgevraagd. Nog iemand bezig met Postcrossing?
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers