Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het hekel aan sneeuw topic!

<<

Anoniem173

Bericht 26 Dec 2014 15:01

Het hekel aan sneeuw topic!

Van mij mag het dus weer zo'n winter als vorig jaar worden. Warm en nat en geen sneeuw. Niet hoeven krabben en glibberen over de weg om half 7 naar mijn werk. Van mij mag het weer voorjaar worden!
Nog meer mensen die dat ook hebben? :D
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 26 Dec 2014 15:12

Re: Het hekel aan sneeuw topic!

Ja ik! Ik haat sneeuw, behalve als het sneeuwt en ik nergens heen hoef.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 26 Dec 2014 15:13

Re: Het hekel aan sneeuw topic!

Ik heb dat echt precies zo! Hopelijk is het meer een soort natte regen/ sneeuw komend weekend en blijft het niet liggen!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 26 Dec 2014 15:47

Re: Het hekel aan sneeuw topic!

Ik meld me ook! Als ik niet weg hoef mag het sneeuwen maar anders liever niet.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem75

Bericht 26 Dec 2014 15:58

Re: Het hekel aan sneeuw topic!

Ik meld me ook. Hate It!
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 26 Dec 2014 16:03

Re: Het hekel aan sneeuw topic!

Check! Ook ik meld me hier!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 26 Dec 2014 16:07

Re: Het hekel aan sneeuw topic!

Als het kerstvakantie is, er ligt verse sneeuw en je kan lekker sleeën, door een mooi sneeuwbos wandelen en sneeuwpoppen bouwen en verder binnen zitten met een kop warme chocolademelk bij de kachel, dan is het leuk. Als je je kinderwagen door die sneeuw heen moet ploegen, op de fiets je kinderen naar school moet brengen, keiharde sneeuwballen naar je hersenpan gesmeten krijgt door vervelende pubers, er staan megalange files, alle treinen zijn vertraagd en het is op een gegeven moment gewoon allemaal platgestampte bruine derrie die nog wel weken blijft liggen dan is er niks aan.

Ik weet nog wel dat toen Yrsa baby was, er een enorm dik pak sneeuw lag, het was net Kerstvakantie, we zaten in het huisje van mijn ouders in het bos, het was zo mooi ongerept en wel 20 centimeter hoog, heel betoverend zo in het maanlicht tussen de bomen. Toen genoot ik er echt heel erg van. Maar een paar weken later had ik het helemaal gehad en er bleef maar nieuwe sneeuw vallen dat jaar.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Dec 2014 16:24

Re: Het hekel aan sneeuw topic!

Ja!!!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem187

Bericht 26 Dec 2014 19:23

Re: Het hekel aan sneeuw topic!

Ik zit in een tweestrijd. Zolang ik thuis ben en niet weg hoef vind ik sneeuw heerlijk.
Moet ik deur uit, dan haat ik het. Autorijden en fietsen met sneeuw vind ik niet leuk.
<<

Anoniem149

Bericht 26 Dec 2014 19:27

Re: Het hekel aan sneeuw topic!

Jullie zijn gek! ;-)
<<

Anoniem110

Bericht 26 Dec 2014 19:42

Re: Het hekel aan sneeuw topic!

Zolang ik er zelf met de auto ect niet door heen hoef, vind ik het wel wat hebben. Zeker als de sneeuw nog vers is. Maar zodra het die vieze drap gaat worden mag het van mij meteen weer weg zijn.
Ik bereid me voor hier in Limburg!!
<<

Anoniem173

Bericht 26 Dec 2014 23:47

Re: Het hekel aan sneeuw topic!

Elize schreef:Jullie zijn gek! ;-)

Nee jij bent gek ;)
Morgenochtend om kwart over 6 moet ik weg met de auto. Ben echt benieuwd...
<<

Anoniem149

Bericht 26 Dec 2014 23:52

Re: Het hekel aan sneeuw topic!

Nee als je er met de auto door moet snap ik wel dat het vervelend is hoor. :)
<<

Anoniem185

Bericht 26 Dec 2014 23:53

Re: Het hekel aan sneeuw topic!

Sneeuw is naar.
<<

Bonheur

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 25 Dec 2014 19:42

Bericht 27 Dec 2014 00:59

Re: Het hekel aan sneeuw topic!

Opzich heb ik geen hekel aan sneeuw, alleen de rotzooi na de sneeuw.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11591

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 27 Dec 2014 07:55

Re: Het hekel aan sneeuw topic!

Sneeuw is leuk voor het buitenland als je bergen hebt en kunt wintersporten. In Nederland geeft het alleen maar gezeur.
2015 💙
<<

Anoniem255

Bericht 27 Dec 2014 08:48

Re: Het hekel aan sneeuw topic!

Bah bah bah.
Het heeft dus écht gesneeuwd! een dikke laag hier.
Nu durf ik niet naar huis met de kindjes.
Stomme, stomme, stomme sneeuw.
<<

Anoniem85

Bericht 27 Dec 2014 10:17

Re: Het hekel aan sneeuw topic!

Precies zoals Susan het zegt.

Ik baal wel een klein beetje. Drie weken vrij gehad, zo gehoopt op sneeuw maar we hebben voornamelijk regen gehad. En nu mag ik maandag weer beginnen en dan begint het nu te sneeuwen.
<<

Anoniem147

Bericht 27 Dec 2014 12:27

Re: Het hekel aan sneeuw topic!

Ik vind het ook niets. Helemaal omdat ik straks moet werken en weet nog niet waar. Hopelijk is het dichtbij. Hou er echt niet van om nu ver te moeten rijden. Bah.
<<

Anoniem178

Bericht 27 Dec 2014 16:27

Re: Het hekel aan sneeuw topic!

We hebben net 3 kilometer in de sneeuw gewandeld, sneeuwpop gebouwd. Was leuk, mag het nu weer dooien. Gelukkig nog ruim een week vakantie, dus we hoeven er niet doorheen.

Wel erg blij dat we met kerst naar mijn ouders (200km) zijn gegaan en niet -zoals zij voorstelden- het weekend erna.
<<

Anoniem255

Bericht 27 Dec 2014 16:50

Re: Het hekel aan sneeuw topic!

Ik heb er bijna 3 kwartier over gedaan om thuis te komen. Maar we hebben het gered. Mijn man zit nog ergens 100km voor stutgart. Dus in plaats van samen eten vanavond denk ik dat we hem morgen pas gaan zien...
<<

Anoniem173

Bericht 27 Dec 2014 17:09

Re: Het hekel aan sneeuw topic!

Zo vanochtend 50 over de snelweg want was nog niet gestrooid. Nu is het meeste gelukkig weg. Hopelijk is dit het voor dit jaar.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 27 Dec 2014 18:20

Re: Het hekel aan sneeuw topic!

Mijn man moet vanavond nog 80 km rijden, dus ik vind deze sneeuw helemaal niks :(
Daarbij ben ik morgen jarig en ben ik bang dat er ook afmeldingen zullen komen van vriendinnen en daar zal ik wel van balen!
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 27 Dec 2014 20:54

Re: Het hekel aan sneeuw topic!

Ik hou van sneeuw zolang ik niet van huis hoef. De gladheid die er mee samen gaat vind ik niet fijn, net als de kou, ruiten krabben etc.. Als ik binnen zit vind ik het er wel heel mooi uitzien trouwens en ergens lijkt het me ook wel leuk als we hier in het noorden nog sneeuw krijgen deze week, want mijn zoontje heeft nog nooit bewust sneeuw meegemaakt. Het lijkt me dus wel leuk om met hem in de sneeuw te spelen (sleeën, sneeuwpop maken).
<<

Bonheur

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 25 Dec 2014 19:42

Bericht 28 Dec 2014 13:05

Re: Het hekel aan sneeuw topic!

Nou hier in west Brabant is het echt drama! Nou van ik het niet leuk meer :( kan niet eens fatsoenlijk de hond uitlaten zonder uit te glijden.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers