Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw favoriete forummer(s)...

<<

Anoniem17

Bericht 22 Sep 2013 19:33

Re: Jouw favoriete forummer(s)...

Ik bedoelde jou ook niet Maple.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 22 Sep 2013 19:35

Re: Jouw favoriete forummer(s)...

Elliot schreef:Huh wat doen jullie onaardig vandaag. Ik probeer helemaal niet af te dwingen dat men weer ontopic gaat en ik zeg ook niet dat je alleen binnen de kaders mag antwoorden. Wat gek dat jullie dat uit mijn posts opmaken, want zo bedoelde ik het helemaal niet. Ik bedoel alleen dat ik het zonde vind dat een topic, dat gewoon gezellig loopt, ineens een hele andere wending krijgt. Ik zeg niet dat we weer in topic moeten reageren, ik zeg niet dat Marsy haar reactie niet had mogen typen.. Ik benoem enkel en alleen dat ik het jammer vind dat het zo loopt. That's all.

Onaardig? Nouja dan begrijpen we elkaar allemaal even niet, want ik ben niet onaardig. Ik benoem dat het geen zin heeft een topic een kant op te krijgen.
#teammaple🍁
<<

Anoniem17

Bericht 22 Sep 2013 19:37

Re: Jouw favoriete forummer(s)...

Ik denk dan inderdaad dat we elkaar niet begrijpen, want dat is ook helemaal niet mijn doel. Als ik dat had gewild had ik wel gewoon gezegd: en nu weer ontopic allemaal.
<<

Anoniem9

Bericht 22 Sep 2013 19:38

Re: Jouw favoriete forummer(s)...

Ik ben ook niet onaardig hoor :P Maar jouw berichten kwamen zo op mij over. En het is inderdaad niet erg dat je het zegt, maar je zegt het 3x.. Vandaar dat er op gereageerd wordt.
<<

Anoniem17

Bericht 22 Sep 2013 19:39

Re: Jouw favoriete forummer(s)...

Helemaal niet drie keer! Twee keer. En de tweede keer was alleen een reactie op de reacties die ik de eerste keer kreeg :wink:
<<

Anoniem 49

Bericht 22 Sep 2013 19:44

Re: Jouw favoriete forummer(s)...

Ik heb wel redelijk veel favoriete forummers! :) En ik denk dat de meeste het ook wel weten, sowieso iedereen die mij hier heeft genoemd! Dankjewel! Jullie staan ook op mijn lijstje! :heart: De meiden van de Tapasmeeting,

Verder zo even wat namen; Forti, Cinnamon, Kowalski, Stuiterbal, Bimbam, Bambina, Auxo en nog veel meer!
<<

Anoniem 63

Bericht 22 Sep 2013 19:50

Re: Jouw favoriete forummer(s)...

Oh, ik ben iemand vergeten: Kowalski vind ik leuk! Door haar reacties en manier van posten.
<<

Anoniem 52

Bericht 22 Sep 2013 19:53

Re: Jouw favoriete forummer(s)...

Weetje wat maf is? Kowalski komt hier nu ook alweer een tijdje, maar ik blijf haar wel als 'nieuweling' zien.. (Een hele leuke nieuweling, hoor!)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 22 Sep 2013 20:09

Re: Jouw favoriete forummer(s)...

Held op Sokken schreef:Boehoehoe ik woon ook in Utrecht maar ik hoor niet bij een kliekje. Ik wil ook ergens bijhoren :cry:



Wat?! Hoe kan dat nu? Samen maar een kliekje maken :thumbup:
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 22 Sep 2013 20:19

Re: Jouw favoriete forummer(s)...

De meiden die ik irl gezien heb vond ik allemaal erg leuk!
Verder vind ik eigenlijk iedereen op haar eigen manier leuk. Ik heb tenminste zelf geen forummers die ik echt niet mag zeg maar. Waar ik bijvoorbeeld helemaal geen posts van lees of waar ik me elke keer aan erger.
Klinkt wel heel lief zo misschien, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem 63

Bericht 22 Sep 2013 20:29

Re: Jouw favoriete forummer(s)...

Bazinga schreef:Weetje wat maf is? Kowalski komt hier nu ook alweer een tijdje, maar ik blijf haar wel als 'nieuweling' zien.. (Een hele leuke nieuweling, hoor!)


Haha, dat heb ik ook wel een beetje! Maar dat heb ik bij meer forummers. Al komt dat misschien omdat er toch een best grote groep is die echt al heeeuulll lang op yes is. Overigens denk ik dat de meesten mij ook als redelijk nieuw zien terwijl ik hier vanaf 2006 al kom. Maar ik ben ook lang meelezer geweest en ben tussendoor een paar keer helemaal gestopt.
<<

Anoniem32

Bericht 22 Sep 2013 20:38

Re: Jouw favoriete forummer(s)...

Damn wat een lang topic geworden. Ik zag alleen maar lappen tekst voorbij komen ipv namen :yes:

Mijn lijstje (al ben ik hier slecht in en vergeet de helft wellicht)

* Seas of treas: Mijn beste vriendin. Niet direct in de buurt wonend maar wat is het fijn als we samen zijn. Een kanjer van een meid en ben blij dat ik haar 2,5 jaar geleden heb ontmoet. :heart:

* Majira: Ook een vriendin geworden en vind het ook leuk dat ze hier zo actief is. Je merkt op het forum dat ze veel beter in haar vel zit. En dat doet me goed.

* Exo: Leuke meid, 1 keer ontmoet en dat was erg gezellig. Ik volg haar graag hier op het forum.

* Lindak: Vanuit de mama's 2009 groep. Aantal keren gemeet en is elke keer weer erg gezellig. Ook een vriendin van me geworden en 6 okt zien we ons weer :cheers:

*Cimic: Mijn school genoot, vriendin, en leuke forummer.

Overige forummers die ik graag volg:

Maple, Lady4, Marin, Kowalski, Cheese, Liadan en vast nog veel meer.
<<

Anoniem 49

Bericht 22 Sep 2013 20:39

Re: Jouw favoriete forummer(s)...

Wat fijn Stuiter dat het hier opgemerkt wordt! :)
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 22 Sep 2013 20:47

Re: Jouw favoriete forummer(s)...

Bazinga schreef:Weetje wat maf is? Kowalski komt hier nu ook alweer een tijdje, maar ik blijf haar wel als 'nieuweling' zien.. (Een hele leuke nieuweling, hoor!)

Zo blijft het spannend toch? :laughcry:
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 23 Sep 2013 07:07

Re: Jouw favoriete forummer(s)...

Kijk, en dáárom vind ik dit nou een leuk forum, je kunt een kritische noot hebben en het er gewoon over hebben, dat vind ik fijn (wauw, dit klinkt sarcastisch, maar meen het daadwerkelijk)
Afbeelding
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 23 Sep 2013 22:22

Re: Jouw favoriete forummer(s)...

Stuiterbal schreef:* Seas of treas: Mijn beste vriendin.


En toch structureel haar naam fout blijven schrijven hè! Wat is een trea?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 52

Bericht 23 Sep 2013 22:31

Re: Jouw favoriete forummer(s)...

Bliss schreef:
Stuiterbal schreef:* Seas of treas: Mijn beste vriendin.


En toch structureel haar naam fout blijven schrijven hè! Wat is een trea?


Oh Blissje.. En daarom ben jij één van mijn favoriete forummers :)
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 24 Sep 2013 19:54

Re: Jouw favoriete forummer(s)...

:D
Ik denk dat ik maar weer gewoon Zelda wordt...
<<

Anoniem119

Bericht 24 Sep 2013 19:56

Re: Jouw favoriete forummer(s)...

Sea of Trees schreef::D
Ik denk dat ik maar weer gewoon Zelda wordt...


Jaaa met de snor avatar! Dan is m'n vriend ook weer happy. Die heeft het altijd over het leuke meisje van die snor avatar.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 24 Sep 2013 19:57

Re: Jouw favoriete forummer(s)...

Leuke meisje met de snor avatar? Wauw :D zo is het net of ie mij kent, haha.
<<

Anoniem119

Bericht 24 Sep 2013 20:09

Re: Jouw favoriete forummer(s)...

Sea of Trees schreef:Leuke meisje met de snor avatar? Wauw :D zo is het net of ie mij kent, haha.


Hahaha hij had het steeds over dat meisje met die snor... Dus ik snapte er niks van.. Wat bedoelde ie nou? Maar hij had die avatar dus gewoon gezien terwijl ik aan het forummen was en die vond ie grappig. Dus toen ging ik maar even op Facebook laten zien dat dat meisje met de snor heel erg mooi was en zo'n geweldig knap zoontje heeft :P

(dit is al hele tijd terug hoor, toen je nog die avatar had, maar hij heeft het nog steeds er over als ik forum: Hoe is het meisje met de snor? Hahahaha)
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 24 Sep 2013 20:10

Re: Jouw favoriete forummer(s)...

Ahh dat vind ik echt heel leuk om te horen! Word ik blij van :D
<<

Anoniem187

Bericht 24 Sep 2013 20:14

Re: Jouw favoriete forummer(s)...

Het is maar goed dat je alleen op internet 'het meisje met de snor' heet.. Als dit in het echte leven over je gezegd werd... :nopompom:
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 24 Sep 2013 20:17

Re: Jouw favoriete forummer(s)...

:lol:
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem32

Bericht 24 Sep 2013 20:49

Re: Jouw favoriete forummer(s)...

Bliss schreef:
Stuiterbal schreef:* Seas of treas: Mijn beste vriendin.


En toch structureel haar naam fout blijven schrijven hè! Wat is een trea?


Lang leve de auto correct op de iphone. Typen is al lastig op het kleine scherm en blijkbaar staat het zo ingesteld in mijn telefoon omdat ik het een keer fout heb geschreven.

Zelda vind ik veeeeeeel beter.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Dazzle, MissBitchy