Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Huis/tuin/keuken middeltje kriebelhoest gezocht!

<<

Anoniem75

Bericht 24 Dec 2014 14:39

Huis/tuin/keuken middeltje kriebelhoest gezocht!

Gek word ik ervan. De hele dag door loop ik te hoesten (droge hoest) als een oude vrouw die al tig jaar aan de Marlboro zit. Ik heb gewoon zo lopen te hoesten dat ik er gewoon hoofdpijn van heb gekregen.

Mijn 2 kinderen zijn ook ziek en eigenlijk ben ik door hun mezelf helemaal vergeten qua hoestdrank of iets anders wbt een geneesmiddel van de drogist. Vandaag kan ik de deur niet uit en morgen is er ook nergens iets van hoestdrank te krijgen.

Iemand tips?
<<

Patsy

Bericht 24 Dec 2014 14:42

Re: Huis/tuin/keuken middeltje kriebelhoest gezocht!

Morgen is er vast wel een apotheek open, lijkt me? Een hoestdrank heb je volgens mij het meeste aan.

Voor nu, honing of drop.
<<

Anoniem156

Bericht 24 Dec 2014 14:44

Re: Huis/tuin/keuken middeltje kriebelhoest gezocht!

Suikerwater?
<<

Anoniem75

Bericht 24 Dec 2014 14:49

Re: Huis/tuin/keuken middeltje kriebelhoest gezocht!

Volgens mij niet Katrien. Dropjes heb ik volgens mij wel en suikerwater nog nooit van gehoord!
<<

Patsy

Bericht 24 Dec 2014 15:01

Re: Huis/tuin/keuken middeltje kriebelhoest gezocht!

Oké, hier is altijd èèn apotheek met weekenddienst, ook tijdens feestdagen. Ik ging er vanuit dat dat overal was.
<<

Patsy

Bericht 24 Dec 2014 15:02

Re: Huis/tuin/keuken middeltje kriebelhoest gezocht!

O, en heb je droge lucht in huis? Dat kan ook nog wel eens schelen.
<<

Anoniem75

Bericht 24 Dec 2014 15:05

Re: Huis/tuin/keuken middeltje kriebelhoest gezocht!

Nee geen droge lucht. We hebben zo'n metertje in huis staan die dat meet zeg maar en de luchtvochtigheid is goed in huis.
<<

Patsy

Bericht 24 Dec 2014 15:22

Re: Huis/tuin/keuken middeltje kriebelhoest gezocht!

Razz schreef:Nee geen droge lucht. We hebben zo'n metertje in huis staan die dat meet zeg maar en de luchtvochtigheid is goed in huis.


Mmm, jammer. Dat was redelijk snel op te lossen..
<<

Anoniem122

Bericht 24 Dec 2014 15:27

Re: Huis/tuin/keuken middeltje kriebelhoest gezocht!

Kan je niet even vragen of iemand het voor je wilt halen, of even op wilt passen voor een half uurtje, dat je even snel naar de drogist kan?
<<

Anoniem253

Bericht 24 Dec 2014 23:15

Re: Huis/tuin/keuken middeltje kriebelhoest gezocht!

Ik las ergens dat je zoetige drankjes moet drinken tegen kriebelhoest.
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 24 Dec 2014 23:18

Re: Huis/tuin/keuken middeltje kriebelhoest gezocht!

Ui in bruine suiker laten weken en dan het sapje wat hierdoor ontstaat opdrinken.
<<

Anoniem173

Bericht 25 Dec 2014 00:21

Re: Huis/tuin/keuken middeltje kriebelhoest gezocht!

Thee met honing?
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 25 Dec 2014 00:39

Re: Huis/tuin/keuken middeltje kriebelhoest gezocht!

Benzinepomp heeft ook wel eens medicijnen.
Verder is er op feestdagen altijd een dienstdoende apotheek open.
M:21072011
J :08012014

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers