Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vakantieplannen 2015

<<

Anoniem127

Bericht 02 Jan 2015 20:48

Re: Vakantieplannen 2015

Leuk om te lezen van iedereen!!

Ik ga sowieso naar:

- Sri Lanka
- Thailand

Verder sla ik de Kruidvat hotelbonnen altijd groots in en die uitstapjes ga ik dan maken samen met een of meerdere dochters.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 02 Jan 2015 21:48

Re: Vakantieplannen 2015

Francaise schreef:Ik ga op stedentrip naar Venetië, Wenen en St. Petersburg (laatste wel minimaal 5 dagen) met een vriendin van m'n ouders. Heel veel zin in.


Mooie bestemmingen! Wanneer ga je ongeveer naar St. Petersburg? Speciale dingen die je wilt zien? De Hermitage is zo prachtig, het Russisch Museum heeft zulke mooie dingen en de sfeer in de stad is ook leuk en weer heel anders dan in Moskou. Ik ben er 2 jaar geleden geweest en zou graag nog een keer teruggaan in combinatie met andere bestemmingen in Rusland.

Wenen vond ik ook een prachtige stad met zo veel dingen om te bezoeken, ik vond het er ook echt bij horen om 's avonds naar het theater of de Musikverein te gaan.

Venetië heb ik alleen maar tijdens een dagtocht gedaan, ik zou heel graag een keer naar het carnaval gaan.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 03 Jan 2015 01:14

Re: Vakantieplannen 2015

Serendipity schreef:
Toet schreef:Als ik genoeg geld en tijd heb wil ik 3 weken door Europa treinen en anders maak ik er een stedentrip van. Ik wil in ieder geval alleen weg.


Ja, dat wil ik ook gaan doen. Maar ik durf niet helemaal hahaha. Dus nu ga ik vliegen naar Lissabon en dan na een paar dagen met de trein naar Porto en dan weer vliegen naar huis.

Wat gaaf dat je alleen wilt gaan! Mag ik vragen waarom je alleen wilt gaan? :)


Jij bent ook al vaker alleen weg geweest toch? Waarom durf je dit dan niet 3 weken? Naar Lissabon en Porto is ook leuk.

Alleen op reis lijkt me echt heerlijk, ik weet niet waarom want ik ben nog nooit ergens alleen naartoe geweest maar ik hou echt van lekker rondstruinen, niet weten wat ik over een uur ga doen, nieuwe mensen ontmoeten en daarmee optrekken, geen rekening houden met iemand. Nu ik het zo lees is het misschien wel wijs om eerst gewoon een stedentrip te doen in m'n eentje, want misschien vind ik het wel helemaal niks haha! Zou zonde zijn als ik dan al voor 3 weken een treinticket heb. Dan ga ik denk ik naar Berlijn in het voorjaar.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 03 Jan 2015 21:57

Re: Vakantieplannen 2015

rapa nui schreef:
Suus schreef:Wij hebben afgelopen weekend tickets geboekt naar Shanghai, verjaardagscadeau van mijn schoonzusje die daar nu woont. We gaan in april :D


Wat een leuk cadeau! Hebben jullie de tickets echt van haar gekregen? of kunnen jullie er nu goedkoop naar toe door bij haar te verblijven? Ik zat vandaag een stapeltje kranten door te lezen en kwam in de reisbijlage van de Telegraaf ook een artikel over Shanghai tegen en moest weer aan jouw post denken. Hoe lang gaan jullie? en alleen naar Shanghai of ga je nog meer van China zien?


We hebben de tickets van haar gekregen :D We zullen voornamelijk uitstapjes in de omgeving maken en ze heeft meer dan genoeg ruimte in huis voor ons om te blijven logeren. We gaan ruim twee weken, langer kan ik helaas geen vrij krijgen. Maar heb er heel veel zin in! En ze woont er nog zo'n drie jaar, dus wellicht gaan we er nog een keer langs over een jaar of twee om dan nog meer van China te bekijken.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem315

Bericht 03 Jan 2015 23:27

Re: Vakantieplannen 2015

Wij hebben vandaag 8 dagen Franse Alpen (Provence, niet ver van de Italiaanse grens) in juli geboekt. Lekker in een chaletje, aan een groot meer midden in de bergen. Misschien gaan we in het voorjaar nog een weekendje weg.

Suus, gaat klein E. met jullie mee? Klinkt wel érg leuk allemaal!!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 04 Jan 2015 11:24

Re: Vakantieplannen 2015

Ja, zij wil natuurlijk ook weten waar haar tante woont :) Wel spannend hoor, zo'n lange vliegreis. We vliegen 's nachts, zonder overstap, dus hopelijk slaapt ze een beetje. En daarom gaan we ook niet echt rondreizen in China, het moet ook voor haar leuk blijven. Gelukkig is er genoeg moois in de omgeving en vindt ze treinreizen en wandelen altijd goed.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem156

Bericht 04 Jan 2015 13:12

Re: Vakantieplannen 2015

Ik ga een weekendje naar Berlijn.
En verder weet ik niet of een vakantie er in zit dit jaar.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 04 Jan 2015 13:33

Re: Vakantieplannen 2015

-juni 2 weken naar Malawi, mijn zus en haar vriend vertrekken er over een week voor een jaar (of langer) naartoe
-september 1 week naar New York
-voorjaar met een vriendin een weekendje weg, ze wordt dan 30 en ik wil kijken of ik een leuk goedkoop tripje naar Barcelona oid kan vinden.

Heel decadent zo allemaal vooral omdat ik de afgelopen paar jaren ook naar Mexico, Zuid Korea en Japan en de West Kust VS ben geweest. Daarvoor ging ik altijd kamperen met mijn vriend in Frankrijk maar voordat ik kinderen krijg wil ik nog elk jaar een toffe reis proberen te maken. Daarna weer tijd genoeg om te kamperen :)
Smile, it's free!
<<

Anoniem238

Bericht 04 Jan 2015 13:52

Re: Vakantieplannen 2015

De weekendjes weg / vakanties die al gepland zijn:

- aankomend weekend een nachtje met mijn man naar een hotel in Arcen (Limburg)
- in juni 12 dagen met mijn man en een bevriend stel met hun dochtertje naar een appartementencomplex op Mallorca
- in september een weekendje met mijn moeder naar een nog te bepalen stad in Nederland
<<

Anoniem335

Bericht 04 Jan 2015 14:07

Re: Vakantieplannen 2015

Wij willen dit jaar sowieso 1 weekend naar Landal, 1 weekend naar Sint Petersburg en 2 weken naar Slovenië. Dan houden we nog wat tijd & geld over en willen we nog iets leuks doen.
<<

Aardbeitje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 118

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:41

Bericht 04 Jan 2015 16:23

Re: Vakantieplannen 2015

Ik heb nog geen concrete plannen. Maar ik wil graag weer een leuke (groeps) reis maken. Alleen nog geen idee waarheen en wanneer. Er zijn nog zoveel leuke bestemmingen waar ik graag een keer naartoe wil. Ook zou ik dit jaar graag minimaal een stedentrip willen doen. Naar een leuke stad ergens in Europa. Even kijken of ik iemand kan vinden die mee wil. En anders misschien gewoon in mn eentje (als ik dat durf).
<<

Anoniem154

Bericht 04 Jan 2015 16:26

Re: Vakantieplannen 2015

Twellie schreef:Verder sla ik de Kruidvat hotelbonnen altijd groots in en die uitstapjes ga ik dan maken samen met een of meerdere dochters.


Ik doorgaans ook, alleen vind ik het zo jammer dat er steeds meerkosten bij komen. Extra btaling voor een 4 sterren, extra betaling voor een weekend, etc..
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 04 Jan 2015 19:43

Re: Vakantieplannen 2015

Bij ons staat het nog niet echt vast. Al hebben we wel het idee om in de zomervakantie weer naar Griekenland te gaan. Ik twijfel nog een beetje of ik terug wil naar hetzelfde eiland (en hotel, die was namelijk zo goed). We hebben er nog niet alles gezien. Maar aan de andere kant zijn er nog veel meer mooie eilanden daar. Dus dat.
En we gaan deze maand nog een weekendje naar Centerparcs en we willen nog een nachtje weg. Maar daarvan is de bestemming nog onbekend :)
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem127

Bericht 04 Jan 2015 22:26

Re: Vakantieplannen 2015

Wolbol schreef:
Twellie schreef:Verder sla ik de Kruidvat hotelbonnen altijd groots in en die uitstapjes ga ik dan maken samen met een of meerdere dochters.


Ik doorgaans ook, alleen vind ik het zo jammer dat er steeds meerkosten bij komen. Extra btaling voor een 4 sterren, extra betaling voor een weekend, etc..


Oh balen zeg. We zijn in November nog een nachtje weg geweest naar een 4 sterren hotel van vrijdag op zaterdag maar dat was dan dus blijkbaar de laatste keer?
<<

Anoniem127

Bericht 04 Jan 2015 22:26

Re: Vakantieplannen 2015

Twellie schreef:Leuk om te lezen van iedereen!!

Ik ga sowieso naar:

- Sri Lanka
- Thailand

Verder sla ik de Kruidvat hotelbonnen altijd groots in en die uitstapjes ga ik dan maken samen met een of meerdere dochters.


Inmiddels vandaag ook vakantieplannen gesmeed voor Mallorca samen met mijn broer en dochter.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 04 Jan 2015 22:30

Re: Vakantieplannen 2015

@ Twellie: doe je Thailand en Sri Lanka in 1 reis? of ga je 2x naar Azië? Ga je die reizen alleen doen / backpacken? Klinkt wel goed.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem83

Bericht 04 Jan 2015 22:44

Re: Vakantieplannen 2015

Afgelopen jaar ga ik niet overtreffen (Wenen, budapest, Istanbul, Venetië en Gardameer), maar voor dit jaar staan al vast een week New York (City) en een paar dagen Disneyland Parijs.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 05 Jan 2015 00:51

Re: Vakantieplannen 2015

Voor nu hebben we al twee lange weekendjes weg gepland staan, dat telt ook vind ik :wink: A.s. weekend hebben we familieweekend ergens bij Oldenzaal. Eind januari gaan we met mijn moeder, stiefvader, zusjes, aanhang en klein nichtje naar Center Parcs.

De zomer hebben we nog geen concrete plannen voor. Moeten we nog even met vrienden bespreken, maar waarschijnlijk wordt het Frankrijk. Ook wil ik graag nog een week naar Israel met N., wellicht in het najaar.
<<

Anoniem284

Bericht 05 Jan 2015 13:06

Re: Vakantieplannen 2015

Ik ga 3 maanden naar Afrika, maar dat is ook gewoon werken. Verder weet ik het nog niet.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 12 Jan 2015 12:32

Re: Vakantieplannen 2015

Ik heb niet zulke spectaculaire reizen in het vooruitzicht dit jaar, maar we gaan in ieder geval in juli 10 dagen naar Engeland (weer terug naar de plek waar mijn vriend mij ten huwelijk heeft gevraagd :heart: ), en in april een weekje op huwelijksreis, maar dat moeten we nog boeken. Wordt waarschijnlijk Griekenland of Italië. Curaçao was eerst de planning, maar dat is budgettair niet haalbaar helaas.

♥♥
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:41

Bericht 12 Jan 2015 15:10

Re: Vakantieplannen 2015

Wij gaan in het voorjaar 12 dagen naar Egypte. Combinatie van een lekkere chill vakantie en een doe vakantie omdat we ook een aantal excursies willen doen.
Verder misschien nog een aantal stedentripjes maar we willen eigenlijk ook sparen zodat we volgend jaar een rondreis door Amerika kunnen maken.
09-07-2018
11-07-2021
<<

Anoniem321

Bericht 12 Jan 2015 15:57

Re: Vakantieplannen 2015

Gisteren een vlucht geboekt naar Sardinie. 10 daagjes, eind mei. :banaan:
Nu nog een huisje of appartementje boeken. Heb al even gekeken, er is genoeg keuze en de huurprijzen zijn ook lang niet gek. :sunny:
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 12 Jan 2015 19:32

Re: Vakantieplannen 2015

Rizzoli schreef:Eind januari gaan we een weekend naar Winterberg met vrienden.

Eind mei een weekend weg met mijn familie ter ere van de 50e verjaardag van mijn moeder, naar de Huttenheugte.

Wij hebben nog 2 bonnen liggen voor 1x een nachtje weg en 1x 2 nachten weg.

In de zomervakantie gaan we waarschijnlijk 2,5 week naar Tunesië.


Het is Griekenland, Kos geworden i.p.v. Tunesië. Lekker 15 dagen! :sunny:
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Jan 2015 20:27

Re: Vakantieplannen 2015

Woohoo Esperanza en ik hebben net vluchten geboekt naar Malta (in de zomer)! Heb er nu al zin in! Nu alleen nog ff een geschikt onderkomen zoeken daar, we willen iets boeken via Wimdu of Airbnb.
❤ 7 juni 2018
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 23 Jan 2015 16:08

Re: Vakantieplannen 2015

Mijn man wilde niet naar het buitenland op het vakantie dus nu gaan we lekker naar een strandhuisje in zeeland. Heb er nu al zin in :D

https://www.youtube.com/watch?v=RuMGY_5xB_U
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers