Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vakantieplannen 2015

<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 23 Dec 2014 16:53

Re: Vakantieplannen 2015

Ik en mijn man hebben van de zomer samen twee weken vrij. We gaan dit jaar weer voor een last minute, zal wel een zonvakantie worden. Waarschijnlijk binnen Europa en als het financieel meezit buiten Europa. Het liefst zouden we weer een road trip maken, maar ik vrees dat het er niet in zit.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Dec 2014 19:18

Re: Vakantieplannen 2015

ik zou graag willen naar Turkije Bodrum weer

Maar helaas zal het volgend jaar tuinnesie worden
Afbeelding
<<

Anoniem74

Bericht 23 Dec 2014 19:27

Re: Vakantieplannen 2015

sarah1985 schreef:ik zou graag willen naar Turkije Bodrum weer

Maar helaas zal het volgend jaar tuinnesie worden


laatst gaf je nog aan nooit meer op vakantie te willen.

" Heel herkenbaar. Ik ga het liefste nooit meer op vakantie. Afgelopen juni gingen we naar Turkije van te voren had ik al geen zin meer."

Sorry, nu lijk ik inspector speurneus, maar die post stond mij nog bij :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Dec 2014 19:34

Re: Vakantieplannen 2015

Tuinnesië? Ligt dat in je achtertuin ofzo? :P
❤ 7 juni 2018
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 23 Dec 2014 19:51

Re: Vakantieplannen 2015

sarah1985 schreef: Maar helaas zal het volgend jaar tuinnesie worden


Is dit hetzelfde als Balkonië of Rundhausen? Of kunnen jullie toch nog echt weg?
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Dec 2014 23:12

Re: Vakantieplannen 2015

rapa nui schreef:
sarah1985 schreef: Maar helaas zal het volgend jaar tuinnesie worden


Is dit hetzelfde als Balkonië of Rundhausen? Of kunnen jullie toch nog echt weg?




Dat valt in dezelfde categorie.
Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Dec 2014 23:14

Re: Vakantieplannen 2015

Ig-Nore schreef:
sarah1985 schreef:ik zou graag willen naar Turkije Bodrum weer

Maar helaas zal het volgend jaar tuinnesie worden


laatst gaf je nog aan nooit meer op vakantie te willen.

" Heel herkenbaar. Ik ga het liefste nooit meer op vakantie. Afgelopen juni gingen we naar Turkije van te voren had ik al geen zin meer."

Sorry, nu lijk ik inspector speurneus, maar die post stond mij nog bij :)


Haha klopt. Maar er even uit zijn is ook wel lekker. Had dit jaar echt geen zin en daar ook heimwee. Vorig jaar meerdere keren weggeweest was er niks aan de hand.
Afbeelding
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 22:43

Bericht 26 Dec 2014 22:33

Re: Vakantieplannen 2015

Wij hebben net nog een weekend Parijs geboekt, heerlijk! S. wil al jaren heel graag de Eiffel toren zien en dat gaan we nu over 3 weken doen. Heb er nu al zin in, vooral omdat het ook al zo snel is.
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Anoniem185

Bericht 26 Dec 2014 22:56

Re: Vakantieplannen 2015

Bij mij komen vakanties en reizen op als schijt, dus ik heb nog geen idee wat ik in 2015 ga doen. Ligt er aan hoe snel ik terug werk heb. Als ik na februari mijn gelijkstelling nog niet binnen heb en daardoor geen werk kan vinden, ga ik rondreizen tot ik mijn gelijkstelling rond heb.

Dus ik zie wel.
<<

Anoniem286

Bericht 27 Dec 2014 12:25

Re: Vakantieplannen 2015

We gaan een midweekje richting landal esonstad, en in september misschien nog even naar italië. Schoonmoeder huurt dan een huis af maar natuurlijk precies de weken dat ik geen vrij kan krijgen. Beetje jammer. Maar mocht dit een week verschuiven dan kunnen wij ook nog een weekje die kant op.

Edit: man en ik gaan ook nog naar graspop, een metal festival in Belgie. Dat is in juni 3 daagjes.
Laatst gewijzigd door Anoniem286 op 28 Dec 2014 11:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem187

Bericht 27 Dec 2014 12:33

Re: Vakantieplannen 2015

Winegum schreef:Heerlijke vooruitzichten zeg! Wil je alle tripjes alleen maken?


Parijs en Griekenland ga ik alleen, Londen waarschijnlijk met mijn nichtje en naar Lissabon wil een vriendin graag mee :)
<<

Anoniem123

Bericht 27 Dec 2014 16:21

Re: Vakantieplannen 2015

Wij gaan in mei 3 dagen naar de efteling.
en ik wil proberen om ergens in de zomer nog een weekje of weekendje naar texel te kunnen gaan.
<<

Anoniem87

Bericht 27 Dec 2014 16:27

Re: Vakantieplannen 2015

Alleen en weekendje weg met m'n verjaardag in maart, verder geen vakantie voor ons. Ik spaar al m'n vakantiedagen (en geld) tot de oplevering van ons huis, heb dan zo'n 5 weken opgespaard dus hoop dan veel vrij te kunnen nemen.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 27 Dec 2014 20:19

Re: Vakantieplannen 2015

Ik heb inmiddels geboekt, een midweekje Zandvoort. Helemaal zin in!
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 13:43

Bericht 01 Jan 2015 22:13

Re: Vakantieplannen 2015

Leuk topic en leuke plannen iedereen!
Wij gaan heel 2015 op reis! Over precies 2 weken zitten we in het vliegtuig, ik heb er superveel zin in! We gaan sowieso naar Nicaragua, Costa Rica, Panama, Buenos Aires, Antarctica, South-Georgia, Zuid-Afrika, Namibië, Tanzania, Zambia en Australië en waarschijnlijk ook Nieuw-Zeeland. Voor Azië bekijken we het tegen die tijd nog even, maar waarschijnlijk India, Nepal, Vietnam, Laos, Cambodja en Thailand :bounce:
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 01 Jan 2015 22:21

Re: Vakantieplannen 2015

Leuk Jente: zat me net af te vragen hoe het met jullie plannen was maar schiet dus echt op. Laat je af en toe even weten wat je ziet en doet of hou je een blog bij? Ik ben heel benieuwd hoe Antarctica uiteindelijk is, maar ook naar Panama, Nicaragua, Buenos Aires, ach eigenlijk wel naar alles.

Wat doe je nu eigenlijk met je spullen gedurende dit jaar? Ik bedoel de spullen die je niet meeneemt op reis. heb je die ergens opgeslagen? (je opende hier volgens mij ooit een topic over en dan over opruimen)
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 13:43

Bericht 01 Jan 2015 22:24

Re: Vakantieplannen 2015

Ja, t duurt nu echt niet lang meer. We zijn al een jaar geleden begonnen met plannen, dus we zijn er nu echt wel klaar mee. We houden een blog bij; www.intotheworld2015.com
In totaal hebben we zo'n 8 dozen en nog wat losse spullen bij vrienden in de kelder staan. Alles van kleding (2 koffers en backpack) laat ik bij mijn ouders achter. We hebben heel veel weggegeven en ook veel weggegooid. Eigenlijk wel fijn, dat ruimt ook in je hoofd lekker op.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 01 Jan 2015 23:08

Re: Vakantieplannen 2015

Eind maart ga ik op wintersport en ik wil in het begin van de zomervakantie een interrailticket boeken. Als ik genoeg geld en tijd heb wil ik 3 weken door Europa treinen en anders maak ik er een stedentrip van. Ik wil in ieder geval alleen weg.
Heb er zin in in ieder geval! Ik ben al jaren niet meer op vakantie geweest omdat mijn prioriteiten ergens anders lagen maar nu ik een beetje 'ik moet ieder weekend naar een tof feest of festival-af ben ik houd ik weer geld over voor anderen dingen waaronder reizen.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 01 Jan 2015 23:11

Re: Vakantieplannen 2015

Suus schreef:Wij hebben afgelopen weekend tickets geboekt naar Shanghai, verjaardagscadeau van mijn schoonzusje die daar nu woont. We gaan in april :D


Wat een leuk cadeau! Hebben jullie de tickets echt van haar gekregen? of kunnen jullie er nu goedkoop naar toe door bij haar te verblijven? Ik zat vandaag een stapeltje kranten door te lezen en kwam in de reisbijlage van de Telegraaf ook een artikel over Shanghai tegen en moest weer aan jouw post denken. Hoe lang gaan jullie? en alleen naar Shanghai of ga je nog meer van China zien?
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 02 Jan 2015 17:03

Re: Vakantieplannen 2015

Eind januari gaan we een weekend naar Winterberg met vrienden.

Eind mei een weekend weg met mijn familie ter ere van de 50e verjaardag van mijn moeder, naar de Huttenheugte.

Wij hebben nog 2 bonnen liggen voor 1x een nachtje weg en 1x 2 nachten weg.

In de zomervakantie gaan we waarschijnlijk 2,5 week naar Tunesië.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 02 Jan 2015 17:26

Re: Vakantieplannen 2015

Ik weet nog niet of wij weggaan. Mijn man vind vakantie niet nodig. Ik daarentegen heb er heel veel behoefte aan.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 02 Jan 2015 18:14

Re: Vakantieplannen 2015

Ik moet nog boeken, maar ik ben al aan het kijken voor een wintersport in de week van 21 februari. Dan heb ik vakantie/einde project op de school waar ik nu werk. Dus een mooi moment om weg te gaan. Ik ben alleen op zoek naar een leuke singelreis qua wintersport die niet extreem duur is. Maar ik heb nog even.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 02 Jan 2015 18:46

Re: Vakantieplannen 2015

Maastricht ergens in het jaar.
Valkenburg met kerst.
Portugal rondreis in oktober.
In april of mei een week zon, zee, strand.
<<

Anoniem131

Bericht 02 Jan 2015 19:01

Re: Vakantieplannen 2015

Ik ga op stedentrip naar Venetië, Wenen en St. Petersburg (laatste wel minimaal 5 dagen) met een vriendin van m'n ouders. Heel veel zin in.
<<

Anoniem187

Bericht 02 Jan 2015 19:23

Re: Vakantieplannen 2015

Toet schreef:Als ik genoeg geld en tijd heb wil ik 3 weken door Europa treinen en anders maak ik er een stedentrip van. Ik wil in ieder geval alleen weg.


Ja, dat wil ik ook gaan doen. Maar ik durf niet helemaal hahaha. Dus nu ga ik vliegen naar Lissabon en dan na een paar dagen met de trein naar Porto en dan weer vliegen naar huis.

Wat gaaf dat je alleen wilt gaan! Mag ik vragen waarom je alleen wilt gaan? :)
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers