Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke stap hoop jij in 2015 te maken en waarom?

<<

Anoniem211

Bericht 27 Aug 2015 11:21

Re: Welke stap hoop jij in 2015 te maken en waarom?

Marilyn schreef:Samenwonen met mijn vriend en onze kinderen en samen na al die ellende van onze vorige relaties opnieuw beginnen :vuurwerk: :)



Samenwonen doen we wel, nog steeds in 2 huizen. Dat echte plekje voor ons samen duurt nog even denk ik, maar ach.. Tussendoor maar even zo.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 27 Aug 2015 11:25

Re: Welke stap hoop jij in 2015 te maken en waarom?

Teun schreef:Trouwen en zwanger worden, the whole shebang!

Dat laatste wens durf ik alleen niet echt hardop uit te spreken omdat ik het niet zie als iets vanzelfsprekends.


:yes: En dat vind ik nog steeds heel erg bijzonder! Wat een jaar.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem140

Bericht 27 Aug 2015 12:39

Re: Welke stap hoop jij in 2015 te maken en waarom?

Ik wilde afstuderen en een baan vinden. Inmiddels ben ik afgestudeerd en heb ik een baan!
Binnenkort begin ik zelfs aan mijn tweede baan, dus dit jaar is in ieder geval al geslaagd!
<<

Anoniem149

Bericht 27 Aug 2015 15:28

Re: Welke stap hoop jij in 2015 te maken en waarom?

Wat bijzonder dat zoveel wensen uit zijn gekomen.

Voor de meiden voor wie het nog niet is gelukt hoop ik dat het alsnog gaat lukken, het is nog even 2015.
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 29 Aug 2015 13:27

Re: Welke stap hoop jij in 2015 te maken en waarom?

Fayebella schreef:Ik hoop voor iedereen dat zij de stappen kunnen maken, die ze willen. Baby's, leuke mannen, trouwen carrière maken enz.

Voor mezelf hoop ik ook op een leuke vent, ik herken je gevoel wel Bliss, ik ben ook altijd alleen geweest met deze dagen. Wel korte relaties gehad, maar kerst hebben ze niet gehaald :laughcry:
En ik hoop dat ik het afvallen kan volhouden, ben 1 december begonnen....


Mijn beide stappen zijn uitgekomen. Ik ben echt een hele leuke jongen tegengekomen en we zijn nu 3 maanden samen.
Ook is het afvallen gelukt, er is 20 kilo vanaf in 7 maanden tijd. Ben best een beetje trots op mezelf.

Wat fijn dat bij de meeste andere forumsters het ook allemaal lukt, wat ze graag wilden.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 29 Aug 2015 16:27

Re: Welke stap hoop jij in 2015 te maken en waarom?

Dat was zwanger worden! Gelukt :)

Nu maar een huisje aan de grond zien te krijgen. En anders word dat the main thing in 2016 ;)
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 30 Aug 2015 20:21

Re: Welke stap hoop jij in 2015 te maken en waarom?

Cinnamon schreef:Onder andere een huis kopen en hopelijk ergens in de eerste maanden van het jaar al verhuizen!

Iets later dan gehoopt, maar toch check! Mits de hypotheekverstrekker het er mee eens is natuurlijk.

Het andere was dat ik hoopte dit jaar moeder te worden van een gezond kindje (wist toen net dat ik zwanger was) en dat is ook helemaal gelukt! :heart:
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 08 Sep 2015 11:27

Re: Welke stap hoop jij in 2015 te maken en waarom?

Femme schreef:Eindelijk afstuderen!
Verhuizen om bij mijn vriend te gaan wonen
Daar een baan vinden
Samen een huisje vinden?
Weer gaan sporten

2015 wordt een life-changing jaar! Hopelijk voor jullie allemaal!


Ik krijg volgende week de uitslag van m´n scriptie.. spannend!!
Ondertussen wel een huisje gekocht en samen gaan wonen met mijn vriend.
De rest komt nog :)
2019
2022
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 21 Sep 2015 15:10

Re: Welke stap hoop jij in 2015 te maken en waarom?

Bliss schreef:Tja, dan ga ik toch maar voor die leuke vent. Ik durf het alleen al nauwelijks hier neer te typen, laat staan er verder over na te denken.


Ik dacht hier ineens aan! Het is niet te geleuven, maar ik heb dan toch een leuke kerel weten te vinden, die mij ook nog eens ziet zitten!

Veel voornemens uit dit topic zijn dus toch uitgekomen, leuk!
❤ 7 juni 2018
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 512

Geregistreerd: 22 Sep 2014 15:00

Bericht 21 Sep 2015 15:23

Re: Welke stap hoop jij in 2015 te maken en waarom?

Emmeve schreef:Ik hoop een kindje, ik wil niks liever. En anders hopen dat ik de situatie dat het maar niet lukt wat meer kan accepteren en geduld kan hebben.

Wat betreft werk zou ik komend jaar promotie maken. Ik vrees dat dat er niet in gaat zitten door mijn regelmatig ziek zijn en omdat ik waarschijnlijk tijdelijk minder ga werken. Maar ik ga het toch proberen en hopen dat het lukt! :)


Allebei niet gelukt. :snik:

Wat lief trouwens van iedereen hierboven die nog hoopte dat ik alsnog zwanger zou worden in 2015! Dankjulliewel :)
Helaas gaat zwanger worden in 2015 sowieso niet meer gebeuren. De situatie accepteren is alleen maar moeilijker geworden. Toen ik dit schreef leek er nog van alles mogelijk. Nu hebben we nog maar 1 IVF poging te gaan. Al ben ik wel een stuk geduldiger geworden.

Promotie op mijn werk is ook niet gelukt door het lang ziek zijn. Nadat ik dit schreef ben ik juist zieker geworden. (Inmiddels gaat het wel een stukje beter)
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Anoniem187

Bericht 21 Sep 2015 15:25

Re: Welke stap hoop jij in 2015 te maken en waarom?

Serendipity schreef:- Meer salaris en een vast contract
- Een eigen huisje
- Gelukkig worden
- Een vent


Van de 4 bovenstaande is het eerste inmiddels gelukt. Nog 3 maanden voor de rest!
<<

Anoniem291

Bericht 21 Sep 2015 21:25

Re: Welke stap hoop jij in 2015 te maken en waarom?

Hoochie schreef:Ik hoop het afvallen weer op te pakken, was goed bezig maar het komt er nu langzaam weer aan ipv eraf.

Daarnaast hoop ik misschien een kindje in 2015, maar vind het ook wel eng de keuze te maken om ervoor te gaan


Het is eerste is niet gelukt doordat de tweede stap wel is gemaakt :smile:
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers