Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Overgordijnen

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 21 Dec 2014 17:50

Overgordijnen

In m'n oude huis hadden we inbetweens hangen, ex vond overgordijnen niet nodig.
Nu in m'n nieuwe huis heb ik ook inbetweens voor t raam, maar wil ik ook overgordijnen. In principe kan t wel met deze gordijnen, maar overgordijnen zijn wel makkelijk erbij.
Nu roep ik vanaf t begin dat ik t ook wil aan de achterkant, voor t gelijkheid en de knusheid. Alleen zie ik nu dat decrail van de vorige gordijnen er nog hangt, en kom ik tot de conclusie dat als ik achter overgordijnen wil m'n vitrinekast er niet meer kan staan (of later evt een andere kleine kast met bijv knutselspulletjes voor E.
Nu is mijn vraag, hebben jullie voor én achter overgordijnen?
Ik heb achter wel inbetweens hangen en geen achterburen,dus twijfel wat te doe
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Dec 2014 19:44

Re: Overgordijnen

wij hebben voor en achter overgordijnen. En voor nog paneelgordijnen. De overgordijnen hebben we iedere avond dicht
Afbeelding
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 21 Dec 2014 19:55

Re: Overgordijnen

Wij hebben alleen achter overgordijnen. Voor kan dat niet, daarom daar alleen rolgordijnen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 21 Dec 2014 21:46

Re: Overgordijnen

In dit huis niet omdat ik hier maar tijdelijk zit en daar geen geld aan wil besteden (er hingen al neutrale rolgordijnen). In mijn vorige huis wel en in een volgend huis ook, voor én achter.
<<

Anoniem151

Bericht 21 Dec 2014 22:18

Re: Overgordijnen

Wij hebben alleen rolgordijnen
<<

Anoniem80

Bericht 22 Dec 2014 08:19

Re: Overgordijnen

Wij hebben voor en achter overgordijnen, maar achter doen we ze nooit dicht, voor elke avond. We hebben voor en achter ook nog vouwgordijnen. Die hangen altijd halverwege.
<<

Anoniem321

Bericht 22 Dec 2014 10:10

Re: Overgordijnen

Ik heb heel lang alleen in betweens gehad, zowel voor als achter, maar sinds vorige winter hebben we voor ook overgordijnen. Ik vind het 's winters zo gezellig om die 's avonds lekker dicht te trekken.
Bovendien hebben we een pelletkachel in de woonkamer en als de overgordijnen dicht zijn, hou je de kilte van de ramen mooi buiten.
Achter hebben we geen overgordijnen, vind ik niet nodig.
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 22 Dec 2014 18:30

Re: Overgordijnen

SkyWise schreef:Wij hebben voor en achter overgordijnen, maar achter doen we ze nooit dicht, voor elke avond. We hebben voor en achter ook nog vouwgordijnen. Die hangen altijd halverwege.

Wij precies zo, behalve de vouwgordijnen. Wij hebben rolgordijnen.
Leven en laten leven

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers