Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ehhhm? (Marktplaats)

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 21 Dec 2014 13:16

Ehhhm? (Marktplaats)

Ik heb een hele lading advertenties op MP, waaronder een aantal schoenen. Nu bied er iemand op ballerina's die ik erop heb staan en vraagt daarbij of ik misschien nog meer paren (bijv. slippers of ballerina's) heb, die ik veel heb gedragen. Ehm? Heb ik hier met één of andere pervert te maken? :laughcry: Wat zouden jullie doen in zo'n geval? Ik heb zeker nog meer paren, maar ik vind het een beetje vreemd allemaal. Op zich wil ik wel graag van de schoenen af en kan ik het geld goed gebruiken :P
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem122

Bericht 21 Dec 2014 13:22

Re: Ehhhm? (Marktplaats)

Beetje vreemd inderdaad!
Ach als iemand er flink geld op bied, zou ik het gewoon verkopen :P Het zijn maar schoenen.. Zou kleding anders vinden.

Zo had ik van de week een broek op een FB markplaats pagina gezet, reageerde er ook een man.. Maarja gebeurd wel vaker dat mensen samen 1 account hebben, dus afspraak gemaakt. En toen kwam idd een man die broek halen, vond het ook beetje apart. Vraag me toch af voor wie die broek bedoelt was dan :P
<<

Anoniem286

Bericht 21 Dec 2014 13:25

Re: Ehhhm? (Marktplaats)

Ooh ik zou dat dan wel verkopen. Beetje vreemd maar ach. Enige waar ik wel op zou letten is dat ik geen retouradres op de doos zet en dat ik zou het niet op laten halen.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 21 Dec 2014 16:05

Re: Ehhhm? (Marktplaats)

Als ze goed betalen zou ik het gewoon doen.

Op mijn bruidsjurk had ook iemand geageerd dat haar zoon de jurk wilde kopen en of hij hem mocht passen.
Datums door gesproken uit eindelijk zijn ze nooit langs geweest.
Ook helemaal niets meer gehoord van ze.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Phileine

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 284

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:37

Bericht 21 Dec 2014 16:12

Re: Ehhhm? (Marktplaats)

Dat heb ik ook weleens meegemaakt. Ik heb de schoenen uiteindelijk niet aan diegene verkocht, maar als iemand een goed bod doet, waarom niet. Ik heb ook weleens een man gehad die kleding wilde kopen, maar ik had niet door dat het voor hemzelf was. Dat kreeg ik pas later aan de hand van wat antwoorden door :smile:
R. 08-2020 ❤️

S. 07-2022 💜
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 31 Dec 2014 12:44

Re: Ehhhm? (Marktplaats)

Ik had laatst nog teruggestuurd dat ik nog wel meer paren had staan, maar hoorde niks meer. Tot zojuist:

Ok top

Heeft u daar fotos van ben opzoek naar schoenen waar uw voetafdruk instaan van het velemalen dragen.

Bvd

Mvg

:omg:
❤ 7 juni 2018
<<

Patsy

Bericht 31 Dec 2014 12:45

Re: Ehhhm? (Marktplaats)

Haha, iew!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 31 Dec 2014 13:02

Re: Ehhhm? (Marktplaats)

Oh brrr dat heb ik ook eens gehad met mijn Supertrash pumps. Ik heb ze toen niet verkocht terwijl die kerel 50 euro wilde betalen, vond het zo'n goor idee. Gevolg is wel dat die schoenen er nu nog steeds staan.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron