Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ziek, wie nog meer?

<<

Anoniem253

Bericht 22 Dec 2014 10:58

Re: Ziek, wie nog meer?

Balen zo voor de feestdagen! De spierpijn is gelukkig wel iets minder.
<<

Anoniem315

Bericht 22 Dec 2014 14:44

Re: Ziek, wie nog meer?

Ik krabbel weer wat op nu. Vanochtend m'n auto naar de APK gebracht en met m'n collega naar het werk gereden. Kleine N. mocht wel even bij de opvang spelen in tussentijd. Om 12 uur weer naar huis gegaan. Ik houd het eten gewoon binnen, al moet ik zeggen dat de 'doorstroom' op de hoogste stand staat: continue naar de wc. Maar géén diarree. Ik woog vanochtend 3,5 kilo lichter dan vrijdagochtend. M'n darmen zijn gewoon compleet leeg denk ik. Ik heb ook weinig eetlust, maar dwing me zelf. De hoofdpijn neemt wat af gelukkig. Spierpijn heb ik niet, dus ik vermoed dat ik een kleine voedselvergiftiging heb opgelopen.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 22 Dec 2014 15:32

Re: Ziek, wie nog meer?

Ik voel me ziek. Juist nu ik vakantie heb. M'n spieren doen me zeer en ik ben misselijk. Blegh! Heb nog niet hoeven spugen, maar heb ook alleen nog maar 2 crackers en een bouillon op. Moet verder eigenlijk niet aan eten denken.
<<

Anoniem253

Bericht 22 Dec 2014 18:39

Re: Ziek, wie nog meer?

Exo hopelijk ben je er nu bijna vanaf.. Wat een ellende.. :-(
Kajaka hoe gaat het nu? Heb je al wat meer gegeten?

Hoe is het met de rest? Ik ben van mijn bed naar de bank verhuisd, dat is een goed teken toch? Verder voel ik me nog niet goed :-(.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 22 Dec 2014 19:11

Re: Ziek, wie nog meer?

Nog niet meer gegeten, man is nu naar de winkel vla halen voor mij. Ik heb wel een beetje trek maar absoluut geen zin in eten. Ik ben me zo verder op de dag ook steeds minder gaan voelen, heb het koud, man voelde net m'n hoofd en zegt dat ik ontzettend warm ben, dus waarschijnlijk ook koorts. Zo balen dit.
Hopelijk zijn we met z'n allen weer beter voor de kerst!
<<

Anoniem253

Bericht 22 Dec 2014 19:26

Re: Ziek, wie nog meer?

Oooh wat balen! Ik hoop het ook.. Rustig aan en vroeg naar bed.
<<

Anoniem253

Bericht 23 Dec 2014 14:08

Re: Ziek, wie nog meer?

Hoe gaat het meiden?
<<

Anoniem75

Bericht 23 Dec 2014 16:35

Re: Ziek, wie nog meer?

Ik heb vannacht echt vreselijke kiebelhoest gekregen en ik hoest erbij of ik heel m'n leven al rook. En m'n kindjes zijn ook nog beide ziek dus we hebben een Dinsney films / pyjama dag. We liggen nu onder een deken Frozen te kijken en de jongste slaapt al bijna de hele dag.
<<

Anoniem112

Bericht 23 Dec 2014 17:13

Re: Ziek, wie nog meer?

Hier zitten we al bijna anderhalve week thuis... Mijn beide kinderen hebben flink griep gehad en zijn pas sinds gisterenochtend koorts vrij, wel zijn ze echt nog moe, saai en verkouden..
Zelf heb ik het ook gehad en nog niet over, moet ontzettend hoesten (niet lekker als je bijna 30 weken zwanger bent) en m'n hoofd zit vol snot.. Ben t beu!!
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 23 Dec 2014 21:21

Re: Ziek, wie nog meer?

Hier gaat het wel weer iets beter dan gisteren. Man is thuisgebleven om voor zoon te zorgen en ik heb goed mijn rust kunnen pakken. Het complete griepgevoel is weg. Ben nu alleen nog raar in m'n maag.
Hoe gaat het met jou Champagne?
<<

Anoniem253

Bericht 23 Dec 2014 21:33

Re: Ziek, wie nog meer?

Ooh dat is goed nieuws. Ik moet enorm hoesten en ben nog steeds niet lekker.. :-(
<<

Anoniem88

Bericht 23 Dec 2014 21:36

Re: Ziek, wie nog meer?

Niet ziek, maar ook niet fit. Beide kerstdagen en de dag daarna staan wel vol gepland, maar gelukkig wel ruimte om rustig aan te doen, dus dat komt wel goed. M'n collega en letterlijk de helft van de kinderen van m'n groep vandaag waren ook al ziek!
<<

Anoniem149

Bericht 23 Dec 2014 22:33

Re: Ziek, wie nog meer?

Ik voelde me vanmiddag beroerd, dacht dat ik ziek zou worden. Maar na een paar uur slaap gaat het gelukkig stukken beter, gewoon beetje slaap tekort gehad denk ik.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 23 Dec 2014 22:34

Re: Ziek, wie nog meer?

Wat heb je het vaak te pakken Champagne! :(

Beterschap voor iedereen! Niet leuk zo met de feestdagen voor de boeg.
Afbeelding
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 24 Dec 2014 08:23

Re: Ziek, wie nog meer?

Hier helaas sinds gisteren last van keel er erg verkouden...vandaag nog iets erger. Hopelijk blijft het hier bij.
<<

Anoniem253

Bericht 24 Dec 2014 09:02

Re: Ziek, wie nog meer?

Ja ik pik echt alles op :-(
<<

Anoniem315

Bericht 24 Dec 2014 10:16

Re: Ziek, wie nog meer?

Ik ben weer helemaal fit! Gister weer paardgereden (werd bijna weggewaaid met paard en al, hij had het er moeilijk mee).

Beterschap aan alle ziekies! :hug:
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 24 Dec 2014 17:45

Re: Ziek, wie nog meer?

En hoe gaat het vandaag met de zieken?

Ik voel me momenteel weer niet goed. Ik ben zo misselijk de hele tijd, maar heb nog niet hoeven spugen. Alleen gewoon constant misselijk. Zo vervelend. Vanochtend nog wel even naar de stad geweest maar bij thuiskomst ging helemaal niks meer, poos op bed gelegen en ben nu maar weer naar de bank verhuisd. Nog een nachtje om van die misselijkheid af te komen, iemand tips tegen misselijkheid?
<<

Anoniem149

Bericht 24 Dec 2014 17:59

Re: Ziek, wie nog meer?

Cola drinken schijnt te helpen Kajaka.

Hier nog steeds hoofdpijn, maar nog steeds niet zieker. Misschien moet ik maar even goed ziek worden, dit is ook niks.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 24 Dec 2014 18:03

Re: Ziek, wie nog meer?

Afkloppen, ben nog niet ziek, maar kwakkel wel al weken. Man kwam als verrassing voor de kids eerder naar huis maar ligt nu met buikgriep op bed. :snik:
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem253

Bericht 24 Dec 2014 18:16

Re: Ziek, wie nog meer?

FashionMommy schreef:Afkloppen, ben nog niet ziek, maar kwakkel wel al weken. Man kwam als verrassing voor de kids eerder naar huis maar ligt nu met buikgriep op bed. :snik:

Aah wat balen! Had hij vanmiddag nog nergens last van dan?
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 25 Dec 2014 00:23

Re: Ziek, wie nog meer?

Champagne schreef:
FashionMommy schreef:Afkloppen, ben nog niet ziek, maar kwakkel wel al weken. Man kwam als verrassing voor de kids eerder naar huis maar ligt nu met buikgriep op bed. :snik:

Aah wat balen! Had hij vanmiddag nog nergens last van dan?


Klopt. Zo van uit het niets. Al kwakkelen we zelf al een aantal weke . De kids hebben het al gehad, nu manlief nog en ik tot nu toe af en toe misselijk m, veel maagzuur en af en toe braakneigingen maar that's it. En dat vind ik het vervelendste. Als het er nu uit kwam lucht het eens op.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem185

Bericht 25 Dec 2014 14:47

Re: Ziek, wie nog meer?

Mijn vriend ligt nu kotsmisselijk op bed en we moeten zo naar zijn oma toe die echt een feeder is... Ik hoop dat hij er doorheen valt. Heb hem net een primperannetje gegeven en het ging al iets beter.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 26 Dec 2014 13:18

Re: Ziek, wie nog meer?

Nou als laatste van het gezin lig ik op bed. Hou al uren niks binnen, zelfs geen ors. :-(
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem253

Bericht 26 Dec 2014 13:19

Re: Ziek, wie nog meer?

FashionMommy schreef:Nou als laatste van het gezin lig ik op bed. Hou al uren niks binnen, zelfs geen ors. :-(

Aaaah beterschap!
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers