Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ziek, wie nog meer?

<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 22:43

Bericht 10 Jan 2015 11:26

Re: Ziek, wie nog meer?

Beterschap voor iedereen!!
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 10 Jan 2015 11:34

Re: Ziek, wie nog meer?

Hier is onze dochter weer ziek.
Ze kreeg gister ineens hoofdpijn en verhoging maar we dachten dat het vooral vermoeidheid was dus met pijnstillers op tijd naar bed gebracht.
Maar vanmorgen een temperatuur van 39,5 graden, overgeven, hoofdpijn en bij bewegen klaagde ze over rug- en nekpijn dus toch maar even de huisartsenpost gebeld en we moesten meteen langs komen ivm verdenking op hersenvliesontsteking. Gelukkig na onderzoek geen directe aanwijzingen daarvoor en het is waarschijnlijk toch een buikgriep maar we moeten haar wel heel goed in de gaten houden. Ze ligt nu op de bank en ze heeft net voor het eerst sinds gistermiddag iets gegeten. Nu maar hopen dat het erin blijft, vanmorgen hield ze zelfs een slok water niet binnen.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 12 Jan 2015 09:02

Re: Ziek, wie nog meer?

Nieuwe week nieuwe kansen. De zieken beetje opgeknapt? Merk zelf nu met de AB dat alles los komt en me langzaam aan beter begin te voelen. Maar ik ben en blijf alleen zoooooo moe..
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 12 Jan 2015 10:56

Re: Ziek, wie nog meer?

Ik ben er weer bovenop, met de AB was ik binnen 24 u weer in staat te eten, slapen en drinken :)
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 12 Jan 2015 16:13

Re: Ziek, wie nog meer?

Hier is het ook weer mis. Ik werd zaterdag wakker met keelpijn, verder ging het wel. Maar sinds zaterdagavond zo ziek, koorts, keelpijn, kan niet slikken, dus ook niet eten.
Vanmorgen naar de ha geweest en heb ab kuur gekregen en ibruprofen. Hopelijk gaat het snel beter, want me voel me zo beroerd.
Gelukkig konden mijn schoonouders gisteren en vandaag oppassen.

Fijn dat sommigen weer opgeknapt zijn.
Beterschap voor de zieken.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 13 Jan 2015 19:16

Re: Ziek, wie nog meer?

Fijn Taeda dat je er weer boven op bent! Hier ook aan de AB sinds afgelopen Vrijdag, een hele zware na mijn idee, gister had ik weer ontzettende hoge koorts en lag om 18,00 al in bed. Zo koud had ik het. Ik had mijn 4seizoenendekbed over mij heen, die van mijn man (alleen wintergedeelte) en nog 2 fleecedekens en toch rilde ik van de kou. De nacht was lang en vooral zweterig.
Vandaag voel ik me best goed, geen koorts of iets, alleen kortademig en moe. Misschien dat gister eindelijk de piekdag was na al die weken tobbe van het niet lekker zijn? We zullen het gaan zien. Heb morgen en Donderdag nog AB en dan maar eens zien of ik daadwerkelijk beter voel en blijf.

Das mooi balen dat het weer mis is. Ik hoor veel mensen die beginnen met kwakkelen en uiteindelijk ook lang blijven kwakkelen. Fijn dat je oppas had! Merk je al verschil met AB en Ibuprofen Annemie? Beterschap!
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 13 Jan 2015 20:21

Re: Ziek, wie nog meer?

Ja, ik merk al wel dat het iets beter gaat, maar wat jij zegt herken ik ook, rillen van de kou ook al heb ik bij wijze van 10 lagen aan en 5 min later zweet ik me kapot. Vanacht werd ik ook een paar keer drijfnat wakker en had het toen weer ijskoud.
Ik gebruik de ibruprofen maar niet, vanwege de bijwerkingen en het toch wel erg sterk spul is. Slik gewoon paracetamol. Ben wel misselijk en duizelig van de kuur, maar dat was een bijwerking.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 14 Jan 2015 14:46

Re: Ziek, wie nog meer?

Nou ik denk dat ik er eindelijk door ben. Voel me bijna weer de oude, wel nog moe en weinig puf. Welke AB gebruik jij Annemie? Ik heb Amoxilline gekregen, 3x dags 500MG in capsule vorm. Vandaag nog 1x slikken en morgen nog 3x en dan ben ik er vanaf.. eens zien wat er dan gaat gebeuren zonder AB ;) heb gelukkig (afkloppen) geen van de bijwerkingen gehad die er in stonden. Gaat het vandaag al beter?
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 14 Jan 2015 16:13

Re: Ziek, wie nog meer?

Ja, het gaat een stuk beter gelukkig. Keel ziet er ook weer beter uit. Vanacht goed geslapen. Ik heb Broxil gekregen.
Fijn dat het bij jou ook weer beter gaat en nu hopen dat we er er minstens een jaar vanaf zijn.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

anoniem203

Bericht 14 Jan 2015 16:20

Re: Ziek, wie nog meer?

Ik heb de eerste keer ook Amoxilline gehad en daar werd ik wel wat misselijk van. De tweede keer Broxil en dat ging goed. En nu bij mijn derde keelontsteking (in 2,5 maand tijd) heb ik nee gezegd tegen antibiotica want het helpt toch geen fluit bij mij. Nu mezelf maar weer volduwen met ibuprofen 400 mg en paracetamol. Ik heb iig wel een verwijzing gekregen voor de kno-arts voor m'n amandelen eruit te laten halen want ik ben er nu wel klaar mee :snik:
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 14 Jan 2015 16:24

Re: Ziek, wie nog meer?

Ik meld me ook! Sinds maandag al niet lekker maar gisteren echt goed ziek geworden. 24 uur lang heftige diarree gehad, ik voelde me echt heel ellendig, kon ook niet goed eten en drinken. Sinds vanmiddag voel ik me stukken beter, hoef niet meer naar de w.c. en kan weer eten. Wat een opluchting.

Ik hoor hier veel AB kuurtjes, ik heb dat in mijn leven nog maar 1 a 2x gehad, volgens mij verschilt dat per dokter heel erg of ze dat geven. Wanneer krijgen jullie AB, ook bij heftige verkoudheid (of lees ik dat nu verkeerd?).

Beterschap voor ieder die nog ziek is!
<<

Anoniem108

Bericht 16 Jan 2015 12:39

Re: Ziek, wie nog meer?

Allereerst beterschap voor de zieken! Volgens mij ben ik laatst niet goed hersteld, want ik voel me nu pas echt ziek: koorts, spierpijn, hoofdpijn en continu kunnen slapen en amper eetlust. Op zich is dat slapen wel fijn, maar die spierpijn in m'n nek en boven m'n oog van die steken, daar heb ik erg veel last van. Hadden jullie dit ook? Zo ja, duurde dit een paar dagen? Het is nu de vierde dag en zonder die nare steken bij m'n oog/hoofd en stijve nek, zou ik me een stuk beter voelen.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers