Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kabel oplader iPad

<<

Anoniem75

Bericht 19 Dec 2014 21:13

Kabel oplader iPad

Onze kabel van de oplader van onze iPad 3 is nu voor de tweede keer kapot. De eerste was een originele en de tweede was er een van de computerwinkel en niet origineel. Nu is onze iPad echt intensief gebruikt en is binnen 6 uur leeg. Met de originele oplader kabel kon je de hele dag de iPad gebruiken omdat hij toch op de oplader zat. Met de merkloze kabel liep hij gewoon verder leeg. Wel langzamer maar we konden wel iets rekken. Alleen kan het nu zijn dat de iPad gewoon zijn beste tijd heeft gehad en het gewoon toch aan de iPad zelf ligt? Of is het toch de merkloze kabel? Ik zit nu rond te kijken voor een originele kabel maar dat wil ik eigenlijk wel zeker weten of het ook echt aan de kabel ligt aangezien er wat prijsverschil tussen zit. Ik ken helaas niemand in de buurt die een iPad heeft anders kon ik het proberen. En ik wil er graag vanavond een bestellen.

Iemand ervaring er mee/verstand er van?
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 19 Dec 2014 21:17

Re: Kabel oplader iPad

Je apparaat continue aan de oplader laten liggen is echt heel slecht voor de batterij....mijn ipad 2 is 3 jaar oud en kan nog steeds 10 uur mee.

Met een nepkabel trouwens.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem122

Bericht 19 Dec 2014 21:19

Re: Kabel oplader iPad

Heb je alleen de kabel of ook het stuk wat in het stopcontact gaat vervangen? Weet iig sowieso in het laatste geval dat het heel goed kan dat de oplader niet voldoende laadpower heeft. Heb dat ook met de oplader van mijn telefoon. Heb de originele en dan is mijn telefoon echt snel weer volledig opgeladen, heb laatst een lader uit Hongkong gebruikt, en na een uur was hij nog pas 20% opgeladen ofzo.

Of dit ook het geval kan zijn bij enkel het kabeltje zelf weet ik eerlijk gezegd niet.. Zou denken van wel.

Nu is het sowieso niet erg goed om de lader er de hele dag aan te laten en dan de Ipad te gebruiken. Ja kan hem beter helemaal leeg laten gaan, opladen tot 100% en dan weer gebruiken zonder lader.
<<

Anoniem75

Bericht 19 Dec 2014 21:25

Re: Kabel oplader iPad

Nee alleen de kabel. Ding voor in de iPad zelf en dan zo'n usb ding.

Hij zit ook niet continue aan dat ding. Als we bij de 5% kwamen deden we de iPad aan de lader en gingen verder met het spelletje of wat dan ook en dan lieten we hem 's nachts eraan om volledig op te laden. De volgende ochtend haalde we de lader er weer af.
<<

Anoniem75

Bericht 19 Dec 2014 22:49

Re: Kabel oplader iPad

Nou ik ben net toch maar snel naar de Hema gefietst en daar een kabel gekocht en nu blijft hij wel gewoon laden. Het lag dus aan de kabel.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers