Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerstvakantie

<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 20 Dec 2014 01:57

Re: Kerstvakantie

Ik werk (voor mijn doen, met mijn 10-uur-contract) juist veel de komende tijd. Morgenavond, zondag overdag, maandagavond dinsdagavond, Tweede Kerstdag, zaterdagavond, Oudjaarsdag.. dan weer wat dagen/avonden erna. Lang leve de extra koopavonden :wink: Ach, het is wel een gezellige tijd om te werken. Klanten komen hun kerstinkopen doen, zijn vrolijk.. leuke periode!
<<

Anoniem304

Bericht 20 Dec 2014 09:52

Re: Kerstvakantie

Ik hoef alleen maandag en dinsdag te werken de komende 2 weken :D.

Voelt wel als een soort vakantie.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Dec 2014 09:57

Re: Kerstvakantie

Ik werk sinds 1 december in het onderwijs en ben nu dus 2 weken vrij!
08/2018
05/2021
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 20 Dec 2014 11:28

Re: Kerstvakantie

Ik werk de aankomende weken alleen de maandag en dinsdag. Ook relaxed.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Flinter

Noob

Berichten: 88

Geregistreerd: 30 Jul 2014 20:07

Bericht 20 Dec 2014 11:45

Re: Kerstvakantie

hier ook twee weken vakantie. Even goed opruimen hier thuis en verder nog niet veel plannen. Ben er wel even aan toe om lekker te relaxen.
<<

Anoniem78

Bericht 20 Dec 2014 12:50

Re: Kerstvakantie

Ik ben ook 2 weken vrij en dat is echt zo heerlijk! Ben net een week ziek geweest, dus dat was een slechte timing zo net voor de vakantie, maar ja zulke dingen kun je niet sturen. Nu maar 2 weken genieten, studeren, uitslapen, vriendinnen zien, ouders zien, heerlijk!
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 20 Dec 2014 14:25

Re: Kerstvakantie

Ik moet helaas ook juist extra werken de komende weken.
Wel ben ik de kerstdagen en oud en nieuw vrij.

Normaal heb ik maandag en dinsdag korte diensten in de middag (3 en 3,5 uur) maar nu moet ik de hele dagen werken deze en volgende week. Verder wel redelijk mijn gewone rooster.

Maar mijn rooster is in elk geval wel beter dan die van mijn vriend. Hij moet 1e kerstdag werken. Oudjaar komt hij om 6 uur de nachtdienst uit en nieuwjaar moet hij om 6 uur weer werken.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem125

Bericht 20 Dec 2014 14:27

Re: Kerstvakantie

Zowel mijn man en ik werken gewoon door deze periode. Ik vind het wel prima eigenlijk.
<<

Anoniem321

Bericht 23 Dec 2014 11:16

Re: Kerstvakantie

Ik moet gewoon werken rond de feestdagen. Heb alleen op oudjaarsdag vrij.
Achteraf beetje spijt dat ik niet vrij heb aangevraagd voor tussen kerst en o&n, nu kan het niet meer ivm bezetting.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 23 Dec 2014 11:21

Re: Kerstvakantie

Ik moet de niet-feestdagen gewoon werken deze week; met kerst wel vrij, dus lekker lang weekend. Ga niets bijzonders doen, gewoon gezellig met familie en stappen met vriendinnen.
Volgende week hoef ik alleen maandag te werken; ma t/m woe hebben we trainingsstage en dan is het alweer nieuwjaar, dus toch nog drukke weken!
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 512

Geregistreerd: 22 Sep 2014 15:00

Bericht 23 Dec 2014 11:26

Re: Kerstvakantie

Vanaf donderdag een kleine 2 weken :happysanta:
In die periode zal ik waarschijnlijk wel een paar dagen beroerd zijn, maar dat mag de pret nog niet drukken.
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Anoniem273

Bericht 23 Dec 2014 11:45

Re: Kerstvakantie

Ik heb ook vakantie tot 5 januari! Gisteren de hele dag in m'n onesie Serious Request gekeken. Vandaag ga ik aan het werk thuis, moet nodig aan de slag met opdrachten voor m'n opleiding en nog wat dingen doen voor m'n werk. Wil er direct vanaf zijn zodat ik nog meer vakantiegevoel krijg :)
Verder gaan man en ik naar Praag.
<<

Anoniem149

Bericht 23 Dec 2014 13:46

Re: Kerstvakantie

Ik ben 5 dagen vrij, waarvan er 1 al voorbij is. Vrije dagen/weken gaan altijd zo snel voorbij :(
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 23 Dec 2014 14:38

Re: Kerstvakantie

Ik vind dit altijd zo'n heerlijke tutvakantie. Straks nog wel 5 dagen weg maar nu eerst een paar dagen aantutten, heerlijk uitslapen (en kan ik nu ook zo maar, ik werd de afgelopen weken elke keer al rond 5 uur wakker met allemaal werkdingen in mijn hoofd) allemaal van die klusjes tussendoor doen waar ik normaal geen rust voor heb. Net mijn keukenkastjes/voorraadkastjes bij langs gegaan om dingen uit te zoeken die ver over de datum zijn/die ik toch nooit gebruik. Ik heb al een wc-bril vervangen die ik al maanden had staan, zo meteen mijn agenda voor 2015 invullen met afspraken die ik al heb staan, ik moet / wil zo mijn ziektekostenverzekering nog nakijken + wat andere financiele dingen, nog even naar de bieb. En dan tussendoor even forummen / internetten ed. Heerlijk, is ook zo'n beetje de enige week van het jaar dat ik daar ze de tijd voor heb / neem.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem328

Bericht 23 Dec 2014 14:45

Re: Kerstvakantie

Gister, vandaag en morgen tot 14.00 uur nog werken, en daarna vakantie tot 5 januari. Heerlijk!! Zo aan toe!
Ik heb echt te doen met de mensen die zo veel moeten werken de komende weken, ook al hoort dat natuurlijk gewoon bij hun baan.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers