Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leugentje om bestwil

<<

Anoniem78

Bericht 20 Dec 2014 11:53

Re: Leugentje om bestwil

Katrien schreef:Ik kan het niet, een cadeau of verassing stil houden lukt me al niet.

Toen ik nog in een schoenenwinkel werkt gebeurde het regelmatig dat vrouwen de helft wilden pinnen en de rest contant betalen zodat hun man zou denken dat de schoenen goedkoper waren. Of dat ze de doos er niet omheen wilden zodat ze konden doen alsof ze de schoenen al hadden.
Ik snap dat niet en daarbij, mijn man zou het meteen zien.


Hahahah dit vind ik echt fantastisch :kersthaha:
<<

Anoniem125

Bericht 20 Dec 2014 12:55

Re: Leugentje om bestwil

Ik heb dat nooit begrepen dat soort geheimen. Wat zou er dan gebeuren als je hem op de hoogte stelt van de werkelijke prijs van die schoenen? Of laat zien wat je hebt gekocht? Moet je dan verantwoording afleggen over je aankopen, of koop je veel teveel van het (schaarse) gezamenlijk geld? Op alle mogelijke manieren lijkt het me een vreselijke situatie.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 20 Dec 2014 13:22

Re: Leugentje om bestwil

Ik vertel mijn man echt niet alles hoor en een leugentje zal ook best eens voorkomen, hoewel ik geen voorbeeld kan bedenken. Maar het gaat dan wel altijd om onbelangrijke en oninteressante dingen. En ja, dan kan ik het best gewoonvertelken,maar is ook.eerdat het niet te sprake komt. Uitgaven of geldzaken vertel ik wel altijd. Ik koop het van mijn zelf verdiende geld en daar leg ik geen verantwoording voor af, tenzij om grote aankopen gaat. Mijn man doet dan ook niet moeilijk dus geen enkele reden om aankopen te verzwijgen.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 20 Dec 2014 13:33

Re: Leugentje om bestwil

Nee geloof dat ik geen leugentjes om bestwil vertel, behalve dan voor verrassingen/kado's. Over schoenen/kleding al zeker niet, snap ook niet waarom je dat zou doen. We hebben een gezamenlijke rekening waar we alles van betalen en doen, dat zou niet meer een leugentje om bestwil zijn vind ik, als ik daar stiekem iets van ging betalen.
<<

Patsy

Bericht 20 Dec 2014 14:00

Re: Leugentje om bestwil

Nougat schreef:Ik heb dat nooit begrepen dat soort geheimen. Wat zou er dan gebeuren als je hem op de hoogte stelt van de werkelijke prijs van die schoenen? Of laat zien wat je hebt gekocht? Moet je dan verantwoording afleggen over je aankopen, of koop je veel teveel van het (schaarse) gezamenlijk geld? Op alle mogelijke manieren lijkt het me een vreselijke situatie.


Ik snap dat dus ook niet, ik vermoed dat het voornamelijk vrouwen waren die iedere maand meerdere paren kochten ofzo. Of dat het enorme bullebakken van mannen zijn. Ik kan er alleen maar blij om zijn dat ik het niet begrijp.
<<

Anoniem125

Bericht 20 Dec 2014 14:16

Re: Leugentje om bestwil

Katrien schreef:
Nougat schreef:Ik heb dat nooit begrepen dat soort geheimen. Wat zou er dan gebeuren als je hem op de hoogte stelt van de werkelijke prijs van die schoenen? Of laat zien wat je hebt gekocht? Moet je dan verantwoording afleggen over je aankopen, of koop je veel teveel van het (schaarse) gezamenlijk geld? Op alle mogelijke manieren lijkt het me een vreselijke situatie.


Ik snap dat dus ook niet, ik vermoed dat het voornamelijk vrouwen waren die iedere maand meerdere paren kochten ofzo. Of dat het enorme bullebakken van mannen zijn. Ik kan er alleen maar blij om zijn dat ik het niet begrijp.

Haha, ja precies. Als je echt voor honderden euro's aan schoenen besteed per maand, terwijl dat geld er eigenlijk niet is, dan zou ik eens kritisch naar je eigen koopzucht kijken en waar die verslaving vandaan komt, ipv je man te bedonderen.

En als je gewoon af en toe schoenen koopt en je man is het daar niet mee eens, dan zou ik nog eens kritisch naar je relatie kijken. De eerste man die mij verbiedt iets van mij eigen geld te kopen, ligt niet lang bij me in bed.
<<

Anoniem147

Bericht 21 Dec 2014 13:28

Re: Leugentje om bestwil

Ik ken ook stellen die alles op 1 hoop gooien. Dan is natuurlijk een deel alsnog 'jouw' geld maar als de partner dan nauwelijks iets koopt en de ander gebruikt al het geld voor schoenen kan ik het mij voorstellen dat die persoon die niet zo veel koop niet ontzettend staat te juichen haha.

Ik vind trouwens ook dat je daar gewoon eerlijk over moet zijn hoor. Helemaal als je geld zo samen op een hoop komt. Zorg dan ook dat je beide evenveel uitgeeft aan bepaalde zaken of ben eerlijk en hoop dat er geen probleem van gemaakt wordt.
<<

Anoniem148

Bericht 21 Dec 2014 14:12

Re: Leugentje om bestwil

Marni schreef:Ik vind trouwens ook dat je daar gewoon eerlijk over moet zijn hoor. Helemaal als je geld zo samen op een hoop komt. Zorg dan ook dat je beide evenveel uitgeeft aan bepaalde zaken of ben eerlijk en hoop dat er geen probleem van gemaakt wordt.


wij geven ons geld niet gelijk uit. We gooien het op 1 hoop maar ik geef zelf niet veel geld uit. Mijn man heeft wel een dure hobby maar hij werkt ook veel en dit is zijn manier van ontspanning. Een relatie is geven en nemen. We zijn er beide eerlijk over maar het geld wordt niet eerlijk verdeeld. Daarnaast heeft hij nog dingen met vrienden zoals weekend weg, vaste stap avonden en een dag weg met verschillende geweldige dingen.
Ik geef daar allemaal niets om maar dan mag hij dat toch nog wel doen?
<<

Anoniem147

Bericht 21 Dec 2014 19:02

Re: Leugentje om bestwil

Tuurlijk. Maar dat geef ik ook aan in mijn laatste zin. Ben eerlijk in waar het aan uitgegeven wordt en 'hoop' dat er geen probleem van gemaakt wordt. Dat de een meer uitgeeft dan de ander is natuurlijk prima. Maar als jouw vriend zijn dure hobby bij wijze van zou verzwijgen dan zou dat toch ook niet eerlijk zijn (terugkomend op de schoenen die verzwegen worden).
<<

Anoniem148

Bericht 21 Dec 2014 22:32

Re: Leugentje om bestwil

Dat klopt. Vind het ook raar om daarover te liegen.

Ik denk aan een gezegde, al is een leugen Nog zo snel de waarheid achterhaald zich wel.
klopt toch? Heb last van zwangerschapsdementie entyp niet fijn op telefoon.

Een relatie is ook geven en nemen. Maar wel slim bedacht van die vrouwen! Vraag me dan wel altijd af waarom...
<<

Bonheur

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 25 Dec 2014 18:42

Bericht 02 Jan 2015 15:37

Re: Leugentje om bestwil

Ik lieg ook weleens over mijn aankopen :P 'neeee joh dat heb ik al jaaaaren geleden gekocht'
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 02 Jan 2015 15:54

Re: Leugentje om bestwil

Bonheur schreef:Ik lieg ook weleens over mijn aankopen :P 'neeee joh dat heb ik al jaaaaren geleden gekocht'


Maar waarom doe je dat dan?
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers