Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Easy fix base

<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 18 Dec 2014 21:18

Easy fix base

Wat een ellende zag, met 3 kleine kinderen in de auto.
Voordat ik goed en wel wegrij zijn we ruim 5 minuten verder.

Ik heb bedacht dat ik een easy fix ga kopen. Maar is dat ding ook gewoon veilig met alleen een gordel? Want heb niet zulke rondjes bij de achterbank waar dat aan kan.

Wie weet dit?
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 18 Dec 2014 21:21

Re: Easy fix base

Als het niet veilig is verkopen ze het niet toch? Ik denk dat het juist veiliger is omdat je hem 1 keer goed vast zet. Als je de maxi cosi in de auto zet doe je dat toch sneller en kan je het eerder niet zo goed doen.
R. 2013
D. 2016
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 18 Dec 2014 21:23

Re: Easy fix base

Je moet dan de gewone easy base hebben als ik het goed heb. Die kan met de gordel. De easy-fix base is dan voor installatie met isofix.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem84

Bericht 18 Dec 2014 21:23

Re: Easy fix base

Je hebt twee verschillende systemen: de easybase en de familyfix. De easybase zet je in de auto met een gordel en de familyfix met isofix. De easybase is gewoon veilig met gordel, die is daar juist voor bedoeld. Alleen een heupgordel kan niet, je hebt daarvoor wel een driepuntsgordel voor nodig als ik het me goed herinner.
<<

Anoniem193

Bericht 18 Dec 2014 21:46

Re: Easy fix base

Wat rejoy zegt.
Wij hadden ook een easybase die je met 3 puntsgordel en poot op de bodem vast zet. Ik vond het echt super ideaal.
<<

Anoniem166

Bericht 18 Dec 2014 22:08

Re: Easy fix base

Wij hebben ook de easybase. Hij stond echt supervast in de auto met de gordel en het was ideaal dat je de Maxicosi er zo op vast kunt klikken. Het enige nadeel is geloof ik dat er geen vervolgautostoel op past, dat kan op de familybase wel, maar niet op de easybase. Al vind ik dat ook weer niet zo'n heel groot nadeel, want de keuze in vervolgautostoelen die op de familybase passen is ook erg beperkt en zo'n vervolgautostoel zet je toch maar één keer in de auto en daarna verplaats je hem doorgaans niet meer, dus die kun je dan net zo goed met de gordels vastzetten.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 18 Dec 2014 22:19

Re: Easy fix base

Top! Hartelijk dank :)!
Het lijkt me ook ideaal ivm een klein snel ondeugend jochie die ik ook nog in de gaten moet houden en vast zetten in de auto
november 2010-januari 2013-november 2014

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers