Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Reclames 2014

<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 18 Dec 2014 19:25

Reclames 2014

Welke sprongen er voor jou uit? Kan in positieve zin zijn maar kan er natuurlijk ook eentje zijn die strontvervelend was.
Kom maar door ...

Hij is nog heel vers maar ik was echt onder de indruk toen ik deze zag:
<<

Fiene

Bericht 18 Dec 2014 22:48

Re: Reclames 2014

Ik hou niet van reclames, zap meestal weg. Als ik een reclame kijk dan moet hij wel echt een boodschap hebben en niet van dat gezeur over maandverband, wasmiddel en weet ik het wat. Bijv zo'n reclame over de ziekte ALS dat vind ik een goede reclame, de rest voor spullen etc vind ik alleen maar irritant.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 18 Dec 2014 23:01

Re: Reclames 2014

Ik zap weg bij die tweeling van Coronel, die Fonq (mooi mooi mooi braak) en dat stinkdier van hoihoi.
Leuke reclames vind ik die van Tempo Team ("Wie heeft de contracten getekend?") en die van Telfort over het bezuinigen.. Waarbij de rode en witte wijn wordt gemixt tot rosé
<<

Patsy

Bericht 19 Dec 2014 08:01

Re: Reclames 2014

Die van Tempo Team vind ik erg leuk. Ook de reclame die bol.com had met Sinterklaas vond ik leuk. Verder blijf ik lach en om de Telfort reclames.

Die van Fonq vind ik vreselijk irritant. En dat mens met die schimmelinfectie haat ik.
<<

Anoniem75

Bericht 19 Dec 2014 10:31

Re: Reclames 2014

Die van bol.com met dat konijntje vind ik echt leuk bedacht. Rond Sinterklaastijd heb je die ook met die man met al die liedjes 'deeee zak van Sinterklaas' vind ik ook hilarisch!

Die van Spa vind ik heel irritant. Bij dat deuntje op de achtergrond lijkt het het of ze zeggen 'fack geen geduld' zeggen haha

Verder vind ik ik de reclame's van het WNF altijd heel goed binnenkomen.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 19 Dec 2014 10:39

Re: Reclames 2014

De ergste vind ik de Meneer Proper reclames. Echt walgelijk, ik krijg er jeuk van.

De leukste vind ik deze :love: , maar die is niet Nederlands:

♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 19 Dec 2014 19:41

Re: Reclames 2014

Nog een aanvulling: Dat mens van die Kruidvat reclame! Brrr! Die schetterstem gaat door merg en been
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 19 Dec 2014 19:46

Re: Reclames 2014

De reclame van menzis vind ik erg mooi!
<<

Anoniem273

Bericht 19 Dec 2014 19:59

Re: Reclames 2014

Teun schreef:De ergste vind ik de Meneer Proper reclames. Echt walgelijk, ik krijg er jeuk van.

De leukste vind ik deze :love: , maar die is niet Nederlands:



Oh wauw, prachtige reclame! En nu wil ik ook een pinguïn.
<<

Anoniem75

Bericht 19 Dec 2014 20:44

Re: Reclames 2014

Ohh die reclame van die pinguïn vind ik echt zo zielig! Zal wel aan mijn moederhart liggen denk ik haha
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 19 Dec 2014 20:47

Re: Reclames 2014

Lenthe schreef:Nog een aanvulling: Dat mens van die Kruidvat reclame! Brrr! Die schetterstem gaat door merg en been

Oh ik heb ook zo'n hekel aan de reclames van Kruidvat alleen vanwege die stem.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 20 Dec 2014 08:16

Re: Reclames 2014

O! Die nieuwe reclame (van bol.com?) waarin je een konijn ziet, Flappie, en een gezin die zich voorbereid op kerst. De messen worden geslepen, papa haalt Flappie uit zijn hok....

En dan krijgt Flappie een gigantisch groot hok "Villa Flappie"
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 21 Dec 2014 21:22

Re: Reclames 2014

Razz schreef:Die van bol.com met dat konijntje vind ik echt leuk bedacht. Rond Sinterklaastijd heb je die ook met die man met al die liedjes 'deeee zak van Sinterklaas' vind ik ook hilarisch!

Die van Spa vind ik heel irritant. Bij dat deuntje op de achtergrond lijkt het het of ze zeggen 'fack geen geduld' zeggen haha

Verder vind ik ik de reclame's van het WNF altijd heel goed binnenkomen.


Daar heb ik bij in de klas gezeten :D :D

Ik vind die reclames leuk van die verzekering (en t erge is.. ik heb geen idee welke het is), met dat mensen dingen bedacht hebben tegen inbraak enzo.
Met dat anti inbraak gordijn, en die hond met die megafoon op zijn rug haha
<<

Anoniem273

Bericht 21 Dec 2014 21:49

Re: Reclames 2014

Lejow, Rienus! Toffe gast is dat he :) Dan heb je trouwens op dezelfde Pabo gezeten als ik!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Thunder