Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


December/feestdagen- dip

<<

Anoniem122

Bericht 26 Dec 2014 05:23

Re: December/feestdagen- dip

Voor de meiden die tegen de kerst opzagem, hoe hebben jullie de eerste kerstdag overleefd?
Hier was het opzich wel gezellig, maar voelde me toch over de hele dag kut. Gelukkig bood mijn lieve nichtje afleiding, zij is zo lief. Maar toch verder bluh en de hele tijd een masker ophouden.
Lig nu wakker met rot gevoel, ben nog tot morgenmiddag bij mn ouders en daarna naar vrienden toe, maar zal blij zijn als ik thuis kom en even flink kan gaan janken. Ben ook erg blij dak oud en nieuw alleen ben. Even geen masker op.
<<

Anoniem92

Bericht 26 Dec 2014 10:02

Re: December/feestdagen- dip

Voor iedereen die het nodig heeft, een flinke dikke knuffel qua ondersteuning!

Hier hadden we uiteindelijk alleen kerstavond die we vierden met een masker op, bij mijn schoon familie. Moet me zeggen dat het me dit jaar alles meeviel, maar mijn kind gedroeg zich dan ook voorbeeldig en we hadden hele goede afspraken gemaakt (vriend en ik, vriend met schoonouders) dat we kwamen maar naar huis gingen wanneer onze dochter het zat was. Ook hoeft ze van ons niet verplicht aan tafel te blijven zitten maar mocht ze gewoon spelen, dat ging goed en toen we merkten dat ze echt te moe werd en ging rebelleren zijn we naar huis gegaan. Daardoor (en het feit dat ik hoogzwanger ben en dan al helemaal schijt aan de wereld heb) kon ik me vrij rustig houden, en verliep alles prima. Schoonmoeder heeft zich ook niet met ons bemoeit, na 8 jaar is het kwartje gevallen geloof ik .. voorlopig.
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 26 Dec 2014 11:46

Re: December/feestdagen- dip

Oh Lenthe, dat lijkt me inderdaad heel rot om te zien. Heeft hij ook een nieuwe vriendin? Maar wie weet zit jij volgend jaar aan de tafel bij een nóg leukere vriend met een nog leukere en gezellige schoonfamilie.

Ik vier dit jaar wegens omstandigheden kerst voor een groot deel alleen op de bank. Het valt me zwaarder dan ik dacht, maar we zijn er al bijna weer doorheen :) Al vind ik dit ook wel weer dubbel want stiekem vind ik kerst echt geweldig. Nouja, volgend jaar maar even wat beter organiseren.
Nog een fijne dag vandaag voor iedereen, en extra voor degenen die er zo tegenop zagen.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 26 Dec 2014 13:51

Re: December/feestdagen- dip

Ik ben single, maar vind het altijd leuk om kerst en oud en nieuw te vieren. Eerste kerstdag vieren we het altijd met ons gezin. Cadeautjes, spelletjes doen, eten, is altijd erg leuk. Tweede kerstdag is altijd verschillend. Vandaag ben ik door de ouders van een vriendin uitgenodigd om te komen eten ( ze woont nog thuis ) en anders ga ik naar mijn ouders of lekker een dagje thuis. 's Avonds gaan we vaak met een aantal de kroeg in. Met oud en nieuw heb ik dit jaar een feest in de kroeg. De afgelopen jaren hebben we het met vrienden thuis gevierd, dus heb nu wel zin in een keer wat anders.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 26 Dec 2014 15:15

Re: December/feestdagen- dip

Gister is mijn man met ons zoontje naar zijn familie gegaan. Ons dochtertje was onrustig en een beetje ziek dus ik had geen zin om met haar ergens in we druk restaurant te moeten zitten. In de avond heb ik lekker sushi voor mijzelf besteld, dat was wel lekker!
En nu ben ik aan het werk vanaf 12.00 tot 18.00 en het is zo rustig..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers