Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geboortekaartje uitzoeken

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15972

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 17 Dec 2014 22:57

Geboortekaartje uitzoeken

Hoe hebben jullie dat gedaan? De keuze is zo groot. Welke sites raden jullie aan en hebben jullie ook een map thuis besteld om alles te kunnen bekijken? Wat is de gemiddelde prijs voor een geboortekaartje? Ik zie door de bomen het bos niet meer!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 17 Dec 2014 22:58

Re: Geboortekaartje uitzoeken

Via www.geboortekaartjes.nl. Wel proefexemplaren aanvragen, wij hadden een kaartje op het oog dat ik in het echt heel erg vond tegenvallen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 17 Dec 2014 23:00

Re: Geboortekaartje uitzoeken

Lijkt mij ook ooit zo moeilijk. Wil t liefst zelf ontwerpen en mét een eigen gemaakte newborn foto erop. Maar of dat ooit haalbaar zal zijn... Denk t niet :wink:

Weet je wel beetje watvoor stijl jullie willen?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Fiene

Bericht 17 Dec 2014 23:00

Re: Geboortekaartje uitzoeken

Het kaartje van R hebben we helemaal zelf ontworpen.

Bij N hebben we eerst in boeken gekeken maar uiteindelijk via internet besteld, ik weet alleen de website niet meer. We hebben een kaartje helemaal aangepast naar onze eigen zin. We hebben ook eerst dit kaartje als proefdruk aangevraagd in drie soorten papier.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 17 Dec 2014 23:02

Re: Geboortekaartje uitzoeken

Wij wisten al snel dat we een letterpers kaartje wilden.
We hebben zelf een ontwerpvoorstel ingediend en dat is een beetje aangepast.
Het is wel prijzig. Voor 75 kaartjes waren we dik €500 kwijt.
Voor ons was het het wel waard. Alle andere kaartjes die we gezien hebben vonden we net niks.

http://www.letterpers.nl
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 17 Dec 2014 23:03

Re: Geboortekaartje uitzoeken

Veel op internet gekeken, en bij de oudste hebben we ook wat boeken gehaald bij de drukker. Volgens mij hebben wij zo'n 100 euro voor 30 kaartjes betaald.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem 82

Bericht 17 Dec 2014 23:08

Re: Geboortekaartje uitzoeken

Bij de oudste heb ik tig boeken bij de drukkerij meegenomen, en er zaten wel wat leuke kaartjes tussen. Maar hét kaartje toch niet, dus ook op internet gaan zoeken. Uiteindelijk door een kaartje dat ik bij mijn moeder zag (van een kennis van haar) op de site baby-cards.nl uitgekomen. Daar hebben we een basisontwerp gekozen en dat zelf naar onze smaak aangepast. Voor beide kinderen hebben we het kaartje daar vandaan. Laatste keer waren we doordat we een kortingscode hadden van 30% iets meer dan 100 euro kwijt voor 75 kaartjes!
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 17 Dec 2014 23:36

Re: Geboortekaartje uitzoeken

Wij hebben alle 3 de kaartjes zelf ontworpen.
Alle 3 waren ze in stijl van hun babykamer.
Van de oudste hebben we op inet lopen zoeken en beetje gekeken wat leuk was en daar heeft mijn man zelf een kaart van ontworpen.
Bij de middelste heeft hij hem zelf bedacht en bij de jongste heb ik hem bedacht.
Wij hebben een vaste drukker waar we 1 euro per kaart en envelop betalen.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Amaryllis

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 519

Geregistreerd: 16 Okt 2013 14:10

Bericht 18 Dec 2014 00:01

Re: Geboortekaartje uitzoeken

Mijn kaartjes komen weg bij hipdesign.nl Zelf een voorbeeld gepakt en verder gemaakt.
Bij kaartje2go.nl heb je ook hele leuke! Geboortekaartjes.nl hebben ze zeg maar de standaard drukkerij mappen online staan.
Hier kun je ook gratis proefkaarten bestellen.

Misschien een tip is om te kijken of ze meteen vanuit daar te versturen zijn.
Ik vond dat wel zo enorm handig. Scheelt een hoop werk! Ik zat daar niet op te wachten in mn kraamtijd.
En of je zelf kaartjes in elkaar wil vouwen.
<<

Anoniem280

Bericht 18 Dec 2014 00:11

Re: Geboortekaartje uitzoeken

Wij hebben onze proefkaart van koningkaart.nl
Zijn blij met het resultaat.
<<

Anoniem205

Bericht 18 Dec 2014 00:37

Re: Geboortekaartje uitzoeken

Ik (wij) hebben het idee zelf uitbedacht en ik heb zelf de foto voor de voorkant gemaakt en de teksten bedacht. De grafische be- en afwerking heeft Zero gedaan. Kaartje is in de stijl van het kamertje en in de stijl van hoe we de zwangerschap hebben aangekondigd in mei dit jaar.
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 23:43

Bericht 18 Dec 2014 00:42

Re: Geboortekaartje uitzoeken

Wij hebben de kaartjes besteld bij hipdesign. Goede service en mooie kwaliteit. Ik dacht dat we iets van 180 euro kwijt waren voor 140 kaartjes Inc. enveloppen.
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Anoniem144

Bericht 18 Dec 2014 01:52

Re: Geboortekaartje uitzoeken

Bij eerste hebben we zelf een kaartje gemaakt bij hipdesign.
Bij de 2e heb ik via de site van een drukker hier in de buurt kaartjes besteld.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 18 Dec 2014 02:11

Re: Geboortekaartje uitzoeken

Via kaartje2go hebben we hem besteld . Hadden een ruim aanbod van verschillende merken en hoe meer kaartjes je besteld hoe hoger de korting is. Wij waren voor 80 kaartjes €125 kwijt. Ik vind de service uitstekend en de kaartjes van mooie kwaliteit. Hadden ook onze trouwkaart daar besteld paar jaar geleden.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 18 Dec 2014 05:36

Re: Geboortekaartje uitzoeken

Wij wouden geen doorsnee kaart en iets wat echt bij ons paste als mensen. Hebben de kaarten van beide kids besteld bij rockingcards.nl. Erg goede service, wel erg prijzig maar voor ons was het t absoluut waard.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Anoniem97

Bericht 18 Dec 2014 07:35

Re: Geboortekaartje uitzoeken

Wij hebben de kaartjes zelf ontworpen beide keren, nu voor de derde moeten we nog aan de slag maar ik heb al wel een idee.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17377

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 18 Dec 2014 07:48

Re: Geboortekaartje uitzoeken

Goed topic Lady, wij hebben ook echt nog geen idee!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 18 Dec 2014 08:01

Re: Geboortekaartje uitzoeken

Als ik meer puf had gehad, had ik zelf wat gemaakt/verzonnen. We hebben nu een kaartje via een drukkerij, want ik zag op internet door de bomen het bos niet meer. Ik heb daar een uurtje gezeten en door alle boeken gebladerd, foto's gemaakt van de kaarten die ik mooi vond en thuis overlegd met mijn man (dit mocht trouwens). We hebben er daar één uitgezocht en we waren €200 voor 60 kaarten kwijt.
L2014 & H2017
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15972

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 18 Dec 2014 08:09

Re: Geboortekaartje uitzoeken

Ik blijf het ingewikkeld vinden. De site die Susan noemt heb ik gisteren bekeken. Daar zitten zoveel mooie kaartjes tussen maar je mag maar drie gratis proefdrukken bestellen.

En hoe zit het met zelf ontwerpen? Doe je dat thuis op papier of heb je daar ook sites voor? Ik heb ook in mijn hoofd om een eigen bedacht gedicht te gebruiken. Zijn de kaartjes op in internet zo standaard als ze er opstaan, dus inclusief voorbeeldgedicht of mag je de tekst naar eigen wens invullen?

En is goedkoop duurkoop? Ik zal in ieder geval de kortingscodes in tijdschriften in de gaten houden. Dat kan altijd schelen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 18 Dec 2014 08:16

Re: Geboortekaartje uitzoeken

Ik bedoel met eigen ontwerp echt zelf in photoshop. Maar je hebt ook bv zelfkaartje.nl .
Ik vind Tadaaz ook leuke kaartjes hebben.

En de teksten enzo kun je op alle kaartjes aanpassen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 18 Dec 2014 08:30

Re: Geboortekaartje uitzoeken

Wij hebben eerst internet afgestruind, maar op de grotere sites is het aanbod steeds hetzelfde. of je moet de kleinere, echt andere sites vinden, dat soort sites zie ik nu soms in de Wij of via via.
Wij zijn op een gegeven moment bij de prenatal in de boeken gaan bladeren en toen kwamen we eigenlijk het kaartje tegen. Toen op internet gezocht naar een goedkope site en drie proefkaartjes aangevraagd. Het kaartje uit de prenatal was nog steeds de leukste dus die hebben we gekozen. Via Poobies.
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 18 Dec 2014 08:53

Re: Geboortekaartje uitzoeken

Wij hadden ze beide keren van kaartje2go, groot aanbod en goed betaalbaar. Hier was goedkoop zeker geen duurkoop. Geen Gratis proefdruk maar dat vond ik geen probleem want wat kost het nou om 1 kaartje te bestellen. (Tenzij je heel veel proefdrukken wil natuurlijk)
<<

Anoniem112

Bericht 18 Dec 2014 08:54

Re: Geboortekaartje uitzoeken

Ik had bij beide kinderen boeken gehaald bij een drukker, deze keer ga ik dat ook zo doen, moet nog op pad.
<<

Papillio

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:12

Bericht 18 Dec 2014 08:59

Re: Geboortekaartje uitzoeken

Het kaartje voor de oudste hebben ww bij de drukkerij uitgezocht. Het kaartje voor de jongste hebben we van http://www.hallmark.nl.
2012 2014
<<

Patsy

Bericht 18 Dec 2014 09:01

Re: Geboortekaartje uitzoeken

Fearie schreef:Wij wouden geen doorsnee kaart en iets wat echt bij ons paste als mensen. Hebben de kaarten van beide kids besteld bij rockingcards.nl. Erg goede service, wel erg prijzig maar voor ons was het t absoluut waard.


Hier hebben wij M zijn kaart ook besteld en de kaart voor deze baby zal er ook vandaan komen. Geweldige service en hele originele kaarten.

Wij wilden geen lief kaartje met gedichtjes en vogeltjes, maar juist iets stoers wat bij ons past.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers