Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voetenzak in de wagenbak.

<<

Anoniem96

Bericht 17 Dec 2014 09:40

Voetenzak in de wagenbak.

Hebben jullie de voetenzak in de wagenbak gebruikt ?
Zo ja hoe beviel dit ?
Ik ben nu elke keer dekentjes aan het gebruiken maar die voetenzak lijkt mij een stuk handiger.
Geen idee of dit te warm zal zijn.

Groetjes ritualz.
Laatst gewijzigd door Anoniem96 op 17 Dec 2014 10:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

ChiQ

Bericht 17 Dec 2014 09:45

Re: Voetenzak in de wandelwagen.

Ja ik wel, soms nog een dekentje erin erbij want zo'n kind zit stil en meestal duw ik Julian van me af waardoor wind natuurlijk meteen op hem gericht is ipv op zijn rug. En alleen een dekentje trappelde hij af.
<<

Anoniem96

Bericht 17 Dec 2014 09:47

Re: Voetenzak in de wandelwagen.

Dekentjes trapt mijn binkie ook af haha..

Deed je dan ook nog een jasje aan chiQ ?

En kroop j dan niet na beneden in het voetenzakje? Daar hebben ze mij bang voor genaakt namelijk maar dat kan met een dekentje ook.

Past niet mega goed bij mij wel beetje een gefrot omdat zon ding natuurlijk voor de wandelwagen inzet is gmaakt.
<<

Patsy

Bericht 17 Dec 2014 09:52

Re: Voetenzak in de wandelwagen.

In een wandelwagen zitten ze toch in een gordeltje , dan kunnen ze toch niet naar beneden kruipen? Of denk ik nu heel raar.. M zit als het koud is altijd in de voetenzak. Toen hij net in de wandelwagen zat had ik de bovenkant eraf geritst en was het puur voor het comfort. Nu met de bovenkant erop met een winterjas aan. Hij zit toch stil. Als we in een winkel ofzo zijn voel ik altijd even in zijn nekje. Is het te warm (nog nooit gebeurd) dan rits ik de voeten zak open en/of doe zijn jas aan.
<<

Anoniem96

Bericht 17 Dec 2014 09:54

Re: Voetenzak in de wandelwagen.

Ik heb het over de wagenbak ;-)
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:38

Bericht 17 Dec 2014 09:57

Re: Voetenzak in de wandelwagen.

Heb je niet zo'n afdek ding (weet even niet hoe je zoiets noemt) en dan met een dekentje/dekbedje eronder, dat lijkt me warm genoeg want zo kan er ook geen wind onder.
<<

Patsy

Bericht 17 Dec 2014 09:58

Re: Voetenzak in de wandelwagen.

Ritualz schreef:Ik heb het over de wagenbak ;-)


Aha!:-)

Ik dacht al, zo oud is hij toch nog niet?;-)

Heb je er geen dekje bij die je over de wagenbak kunt spannen? Dan zou ik die gebruiken, zodat je zoontje zo weinig mogelijk wind vangt. Voetenzak heb ik er nooit in geprobeerd, had ook niet gepast. Onze voetenzak is erg groot en onze wagenbak erg klein.
<<

Anoniem96

Bericht 17 Dec 2014 10:01

Re: Voetenzak in de wagenbak.

Dekentjes worden afgetrapt blijft denk ik 2 minuten liggen :-)
Beentjes gaan constant de lucht in bijna recht omhoog wel heel schattig !
<<

Anoniem84

Bericht 17 Dec 2014 10:04

Re: Voetenzak in de wagenbak.

En gewoon een winterslaapzak met dekje over de bak?
<<

Patsy

Bericht 17 Dec 2014 10:06

Re: Voetenzak in de wagenbak.

Als je dat dekje erop zou doen wort het ook lastiger om de deken af te trappen.

Zo'n dingetje over de wagenbak heen bedoel ik http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/p ... 388327.jpg
<<

Anoniem96

Bericht 17 Dec 2014 10:09

Re: Voetenzak in de wagenbak.

Oh dat dekje katrien ik ga op zoek zal vast ergens liggen.

Een voetenzak raden jullie af dan omdat er zoveel alternatieven komen ?
<<

Patsy

Bericht 17 Dec 2014 10:17

Re: Voetenzak in de wagenbak.

Ritualz schreef:Oh dat dekje katrien ik ga op zoek zal vast ergens liggen.

Een voetenzak raden jullie af dan omdat er zoveel alternatieven komen ?



Ik zou het zelf niet doen, het lijkt me totaal niet lekker liggen. Ik had er nooit over nagedacht om die erin te leggen moet ik zeggen, maar het lijkt me niks. Ik vind wat Rejoy zegt over een winterslaapzak ook een heel goed idee.
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 17 Dec 2014 10:27

Re: Voetenzak in de wagenbak.

Ik had een soort skipakje/ trappelzak van de h&m. Daar lag B heerlijk in. Geen gedoe met dekentjes die ze af kon trappelen.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 17 Dec 2014 10:38

Re: Voetenzak in de wagenbak.

Ik legde hem meestal in zijn slaapzakje in de wagenbak en dan evt nog een deken en dekje erover tegen de wind.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 17 Dec 2014 11:30

Re: Voetenzak in de wagenbak.

Hier gebruik ik een berenpakje!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem123

Bericht 17 Dec 2014 12:05

Re: Voetenzak in de wandelwagen.

Romie schreef:Heb je niet zo'n afdek ding (weet even niet hoe je zoiets noemt) en dan met een dekentje/dekbedje eronder, dat lijkt me warm genoeg want zo kan er ook geen wind onder.


Zo doe ik het ook. Dekentje ging ze ook wegtrappen maar het dekbedje wat bij de wagen hoort blijft wel liggen.
<<

Anoniem123

Bericht 17 Dec 2014 12:08

Re: Voetenzak in de wagenbak.

Maddie schreef:Hier gebruik ik een berenpakje!


Gebruik je er geen dekentje bij?

Ik gebruik het berenpakje voor in de fietskar maar dan doe ik er alsnog wel een (klein) fleecedekentje over haar beentjes.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 17 Dec 2014 13:09

Re: Voetenzak in de wagenbak.

Ik had ook altijd een dekentje en daarover het dekje wat op de bak hoorde zodat er geen wind onder kwam. Voetenzak ben ik pas gaan gebruiken toen hij in de wandel inzet ging.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem205

Bericht 17 Dec 2014 13:12

Re: Voetenzak in de wagenbak.

Hier heeft hij een onesie aan, van fleece. Daar overheen een lakentje en dekentje. Daarover het dekje. En de deken/laken goed aan de zijkant onder het matrasje instoppen
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 18 Dec 2014 18:39

Re: Voetenzak in de wagenbak.

Mijn dochter ligt nog steeds in de bak dus nu ligt er, onder de flap, nog een fleecedekentje over haar beentjes heen. Als we de wagen verbouwen komt de voetenzak tevoorschijn. Heb er eentje via marktplaats op de kop getikt omdat het origineel (fuchsia) in de winkel waarschijnlijk niet meer te krijgen is.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers