Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor opleiding + beroep past bij mij?

<<

Felicia

Noob

Berichten: 15

Geregistreerd: 16 Dec 2014 23:46

Bericht 16 Dec 2014 23:58

Wat voor opleiding + beroep past bij mij?

Wat wil ik:

Een (kantoor?)baan, werktijden overdag maar liefst flexibel, hbo-niveau, mensen helpen, dingen uitzoeken. Ik wil geen baan met agressie/veel klachten/negativiteit. Idealiter: een baan waarbij ik muziek kan luisteren tijdens het werk (muziek is belangrijk voor me).

Wat zijn mijn kwaliteiten:

Klantvriendelijk, representatief, taalvaardig, goed in het schrijven van brieven, technisch inzicht, oplossingsgericht.

Wie heeft er suggesties? Een beroepskeuzetest heb ik al zo vaak gedaan, maar komen steeds rare dingen uit :-(
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 17 Dec 2014 00:11

Re: Wat voor opleiding + beroep past bij mij?

Wat is je vooropleiding?
<<

Felicia

Noob

Berichten: 15

Geregistreerd: 16 Dec 2014 23:46

Bericht 17 Dec 2014 08:27

Re: Wat voor opleiding + beroep past bij mij?

Ik heb een MBO opleiding afgerond, maar wil een HBO opleiding gaan doen. Het liefst deeltijd. De opleiding die ik heb gedaan was echt gericht op één soort beroep, wat ik dus niet meer wil doen. Werk nu zo'n 7 jaar in dat beroep en word heel ongelukkig van de gedachte dit de rest van mijn leven te moeten doen. Vanaf volgend jaar heb ik de kans om een opleiding te gaan doen, dus wil dat met beide handen aanpakken!
<<

Anoniem84

Bericht 17 Dec 2014 09:01

Re: Wat voor opleiding + beroep past bij mij?

Ooit gedacht aan een paramedisch beroep als l o g o p e d i s t? Opleiding is alleen niet heel makkelijk deeltijd te doen, maar verder past het binnen je lijstje
<<

Anoniem122

Bericht 17 Dec 2014 09:05

Re: Wat voor opleiding + beroep past bij mij?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem122 op 27 Dec 2014 15:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Chickster

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 26 Okt 2013 15:29

Bericht 27 Dec 2014 15:24

Re: Wat voor opleiding + beroep past bij mij?

Schuldhulpverlening, met opleiding sociaal juridische dienstverlening?
<<

Anoniem178

Bericht 27 Dec 2014 15:54

Re: Wat voor opleiding + beroep past bij mij?

Technische bedrijfskunde?

Ik zit in de techniek (ingenieursfunctie) en heb alles wat je noemt. Taalvaardigheid en representativiteit heb je in mijn vak wat minder nodig, maar is wel een pré als je dat hebt. Vandaar dat ik bedrijfskunde noem, dan loop je iets meer te communiceren enzo.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers