Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geef jij de folderbezorger iets?

<<

Anoniem74

Bericht 16 Dec 2014 21:32

Geef jij de folderbezorger iets?

Nu ze weer langs de deuren gaan?

Ik geef ze 50 cent
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 16 Dec 2014 21:37

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Als ik wat in huis heb wel, gister kwam er een jongetje toen had ik helemaal niks in huis voor m :(
<<

Anoniem275

Bericht 16 Dec 2014 21:39

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

gisteren was er een jongen aan de deur die altijd zo'n mega pakket aan folders bezorgt, die heb ik €1 gegeven.
verder waren we niet van plan om iemand wat te geven.

vanavond kwam er nog iemand met zo'n regionaal krantje, volwassen man, die hebben we gewoon vriendelijk bedankt..
<<

Anoniem74

Bericht 16 Dec 2014 21:41

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Haha, die volwassen man vond ik ook wel vreemd, r deed open en gaf 50 cent volgens mij.

Maar die bezorger van dat pakket folders...die komt normaal op de dinsdag, maar op zondag zijn natuurlijk veel meer mensen thuis voor de centjes....,dus toen kon hij wel ineens op de zondag al de folders bezorgen :)
Had de neiging om te zeggen, volgende week ook weer op zondag? :)
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 16 Dec 2014 21:44

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Wij lopen ze meestal mis, ze komen vaak al als we nog niet thuis zijn van het werk. Ik denk er niet altijd aan om iets te geven als we er wel zijn, en heb vaak ook niks in huis.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 16 Dec 2014 21:52

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Als ze hier aan de deur durven komen krijgen ze wel te horen dat ik het stikbrutaal vind. We hebben nl een nee nee sticket
2015 💙
<<

Anoniem74

Bericht 16 Dec 2014 21:53

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Haha, dat zou idd wel brutaal zijn :)
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 16 Dec 2014 21:57

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Nee, want want ik weet niet wie hij/zij is.
<<

Anoniem149

Bericht 16 Dec 2014 21:59

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Nee daar begin ik niet aan. Er zijn hier zoveel folders, krantjes en dergelijke en het hangt vaker buiten de brievenbus dan erin.
<<

Anoniem275

Bericht 16 Dec 2014 22:13

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Ig-Nore schreef:Haha, die volwassen man vond ik ook wel vreemd, r deed open en gaf 50 cent volgens mij.

Maar die bezorger van dat pakket folders...die komt normaal op de dinsdag, maar op zondag zijn natuurlijk veel meer mensen thuis voor de centjes....,dus toen kon hij wel ineens op de zondag al de folders bezorgen :)
Had de neiging om te zeggen, volgende week ook weer op zondag? :)


haha, ik had ook al het idee dat hij de laatste weken later was. eerder kwam hij altijd op zondag volgens mij..
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 16 Dec 2014 22:15

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

girli schreef:Nee, want want ik weet niet wie hij/zij is.


Wist mijn man ook niet, maar hij is er nu wel mee getrouwd :smile:

Ja, ik geef altijd wat als ik thuis ben. Ik was er zelf ook altijd heel blij mee.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem286

Bericht 16 Dec 2014 22:16

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Nee, hoewel ik het wel lef zou vinden als hij aan de deur komt. Ik heb namelijk een nee-nee sticker.

oha haha minx had dezelfde gedachte ;)
<<

Anoniem280

Bericht 16 Dec 2014 22:18

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Nee, ze hebben hier nog nooit aan de deur geklopt om geld te mogen vangen voor de folders.
En ben hele dagen thuis.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 16 Dec 2014 22:21

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Nee, we hebben een Nee Nee sticker op de brievenbus.
Afbeelding
Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Dec 2014 22:51

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Nee. Doe ik nooit
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 16 Dec 2014 22:55

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Nee. Het hek is dicht.
<<

Anoniem131

Bericht 16 Dec 2014 23:06

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Dolphinne schreef:Nee, we hebben een Nee Nee sticker op de brievenbus.
Ik ook maar ik krijg ze nu wel aan de deur. Ik wijs dan naar de sticker en geef aan dat ik alfabetisering geef en dan krijg ik natuurlijk een grote bek maar dan staan ze al op de foto.
<<

Anoniem74

Bericht 16 Dec 2014 23:40

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Alfabetiwat?
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 17 Dec 2014 00:12

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

De jongen van vandaag had geluk dat hij mijn man voor de deur trof, die heeft hem 5 euro gegeven omdat dat toevallig in zijn broekzak zat en hij mij niet lastig wilde vallen tijdens het voeden. Hij voelde zich wel wat idioot toen ik zei dat ists tussen de 0,50-2,- euro echt zat was. De hoogte hangt af van de hoeveelheid die ze bezorgen.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem86

Bericht 17 Dec 2014 07:52

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Wij hebben 2 wijk/buurt krantjes en 1 pak folders, als ze aanbellen geef ik ze wel wat, maar heb niet altijd contant geld liggen.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 17 Dec 2014 09:07

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Als ik kleingeld in huis heb wel. Maar maximaal twee euro dat vind ik genoeg.
<<

Anoniem104

Bericht 17 Dec 2014 10:17

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Als ze aanbellen en ik heb wat liggen geef ik ze een euro ofzo.
Meestal hebben we dat wel in huis :) .
<<

Patsy

Bericht 17 Dec 2014 10:23

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Ik geef ze een euro, als ik die in huis heb. Hier worden die zware pakketten van Spotta bezorgd door een jongetje dat zelf net zoveel weegt als 1 pakket volgens mij. Dus die verdient wel een extraatje vind ik.
<<

ChiQ

Bericht 17 Dec 2014 10:39

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Haha mijn man heeft vroeger zelf folders rondgebracht dus die weet hoe het werkt, zegt ie.. Hij wisselt dus altijd 20,- in voor 1 en 2 euro munten en legt die dan zorgvuldig opgestapeld in de kast, zodat we meteen kunnen zien wat we nog hebben (ja, echt.) maar we zijn er al doorheen! Weet niet hoeveel hij per keer geeft, maar ik vind t altijd zo'n onzin: 'prettige feestdagen.....' en dan wachten ze, haha.
<<

Anoniem166

Bericht 17 Dec 2014 10:46

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Wij hebben een nee/nee-sticker, dus hier zal geen folderbezorger aan de deur komen. Ik ken dat trouwens ook helemaal niet. Toen we nog wel folders ontvingen en ook vroeger bij ons thuis hebben we nog nooit een folderbezorger aan de deur gehad. Het is dat ik het hier een keer heb gelezen, maar anders zou ik echt niet weten wat de bezorger wil als hij ineens zou aanbellen.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers