Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Persoonlijk informatie op forum delen

<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 02 Sep 2013 12:48

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

Ik denk goed na over wat ik post. Ik zet er wel persoonlijke dingen neer, maar zeg niet mijn woonplaats, plaats geen foto's geen geen details etc. Het lijkt me best leuk om in het wat-heb je-aan-vandaag-topic te posten, maar zelfs daarvan ben ik misschien bang dat mensen mijn kleding/kamer/figuur herkennen (ookal zou ik mijn hoofd er sowieso aflaten). Zo hoop ik dat er niemand achter komt wie ik ben. Ik vind dit ergens ook wel jammer, ik waardeer juist de forummers die wel open zijn en ik vind het heel leuk om foto's te bekijken, maar toch kies ik er zelf niet voor om dat te doen. Ik denk wel dat je daardoor nooit een "populaire" forummer zult worden, niet dat dat mijn ambitie is, maar ik denk wel dat je meer van het forum krijgt als je zelf ook meer geeft. Maar dat kan ik dus helaas niet, en dit soort gebeurtenissen bevestigd steeds weer dat ik hierin voor mij de juiste keuze maak.

Ik schrik soms ook van wat ik allemaal van mensen weet, en zeker als ze dan ook nog eens foto's posten van familieleden, en zichzelf, dan kun je de informatie zo goed koppelen aan een gezicht. Stel dat dat dan ineens mijn collega is of zo, lijkt me heel vervelend.
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:56

Bericht 02 Sep 2013 12:59

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

Ik ga door zoals op het vorige forum. Soms wel een foto, maar voor de rest wat oppervlakkig posten zodat ik niet te veel prive info prijsgeef.
<<

Anoniem131

Bericht 02 Sep 2013 13:42

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

Ik blijf hetzelfde forummen. Ik plaats toch niet heel veel privedingen.
<<

Anoniem 53

Bericht 02 Sep 2013 14:12

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

Ik ben daar vrij voorzichtig mee. Wat niet aan de grote klok gehangen hoeft te worden komt niet online. De dingen die ik online zet zijn niet 'geheim'. Als ik dat zou willen zou ik denk het biechttopic gaan gebruiken.
<<

Anoniem15

Bericht 02 Sep 2013 14:13

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

Ik ben altijd bang om persoonlijke info te plaatsen.
Vind het een beetje jammer dat iedereen zo mee kan lezen en dat het forum bijvoorbeeld niet besloten is.
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:04

Bericht 02 Sep 2013 18:22

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

Rituals schreef:Ik ben altijd bang om persoonlijke info te plaatsen.
Vind het een beetje jammer dat iedereen zo mee kan lezen en dat het forum bijvoorbeeld niet besloten is.

Maar dan heb je ook weer minder nieuwe leden, het zijn toch vaak eerst meelezers en daarna gaan mensen zich registreren.
<<

Anoniem27

Bericht 03 Sep 2013 09:35

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

Ik heb er wel van geleerd.. Mensen uit je basisschooltijd of middelbareschooltijd die jou wel herkennen maar waarvan je geen idee hebt dat ze meelezen. Naar idee!
<<

Anoniem287

Bericht 03 Sep 2013 10:01

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

Applegreen, ben jij DE Applegreen van vroeger?
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 03 Sep 2013 10:05

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

Lieke schreef:Ik ga zeker een stuk voorzichtiger om met wat ik hier zal vertellen.


Dit dus, ik zal geen prive dingen plaatsten en ook geen foto's voor de rest klets ik gezellig mee :D
<<

Anoniem27

Bericht 03 Sep 2013 11:03

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

@siamsa its me! Geen idee wie jij bent haha. Iedereen heeft een nieuwe Nick en ben jaren niet geweest ;).
<<

Anoniem 47

Bericht 03 Sep 2013 11:25

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

Applegreen, leuk dat je er weer bent!

Ik post gewoon hetzelfde als op het vorige forum. Ik post geen dingen, die niemand van mij mag weten. Soms post ik weleens een foto, maar meestal verwijder ik die dan redelijk snel weer.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers