Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Persoonlijk informatie op forum delen

<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 01 Sep 2013 07:18

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

Razz schreef:Ik ben heel open en ik zal niks op het forum plaatsen wat ik normaal ook niet tegen een ander vertel. Kortom ik heb niks te verbergen maar met foto's plaatsen ben ik wel wat voorzichtiger geworden. Ook zal ik hier mijn woonplaats ed niet neerzetten.


Dit. Ik ga nu minder foto's plaatsen in ieder geval.
<<

Anoniem7

Bericht 01 Sep 2013 07:37

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

Ik snap wel dat mensen voorzichtiger worden, maar aan de andere kant: zou het niet zo zijn dat het forum er nu alleen maar betrouwbaarder op wordt? Ik bedoel, het beheer van het forum is nu niet meer in handen van derden. Juist daarom ben ik niet van plan een stapt terug te doen, staan m'n woonplaats, Twitter en blog gewoon weer in m'n profiel genoemd, etc etc.

Ik zal alleen weinig foto's plaatsen, maar dat deed ik toch al weinig. En ik zal m'n account om de zoveel tijd laten verwijderen, om dan weer een nieuw account met dezelfde naam aan te maken, gewoon als schone lei. Maar dat wasik op het oude forum ook van plan, dus voor mij verandert er weinig.

Wel goed dat mensen bewuster worden van wat ze op het forum zetten, dat wel.
<<

VanillaRose

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 92

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:29

Bericht 01 Sep 2013 08:22

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

ik ben en was denk ik redelijk anoniem op het forum. Ik plaats nooit hele persoonlijke info. Ook foto's van mijzelf heb ik nog nooit geplaatst. Ik ben idd altijd bang dat ik herkend word of dat foto's ergens terecht komen waar ze niet horen.
Afbeelding
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 01 Sep 2013 09:06

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

Ik blijf lekker doorgaan zoals ik al op het oude forum ook deed.
Ik deel nooit mijn echt diepste geheimen of dingen die ik aan anderen ook niet zou vertellen. Foto's plaats ik wel, maar die plaats ik via een andere bron waar ik ze altijd nog kan verwijderen. Ik ben dan ook niet bang voor uitgelekte info ofzo.

Ik mis alleen ontzettend alle geschreven berichten. Net als alle felicitaties voor mijn zwangerschap ed. Ik had dat al toen het oude forum ermee ophield (versie 1 zeg maar ;) ), daar stond mijn hele bevallingsverhaal, met alle reacties erop. Ik had die liever nog ergens gehad. Maar goed, dat is een ander verhaal natuurlijk.

Qua persoonlijke info maak ik me geen zorgen in ieder geval.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem123

Bericht 01 Sep 2013 11:56

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

Ik ga ook door zoals op het vorige forum, enige verschil is dat ik nu geen foto's meer plaats. Vind het toch ergens wel 'eng' wat er met de foto's gaat gebeuren als dit ook weer gehackt word. Je weet maar nooit.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 01 Sep 2013 12:24

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

*
Laatst gewijzigd door Knillis op 29 Sep 2017 08:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 01 Sep 2013 12:36

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

Ik schrijf hier geen persoonlijke dingen. Alleen over koetjes en kalfjes. Je weet nooit wie er mee leest. Ik ben altijd voorzichtig op internet.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem193

Bericht 01 Sep 2013 12:56

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

Ik ga een stuk voorzichtiger zijn hier, tenminste voorlopig wel.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 01 Sep 2013 13:00

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

Ik heb nooit diepe geheimen ofzo hier gedeeld, dus wat dat betreft, blijft het hetzelfde. Misschien sneller mijn foto's verwijderen.
<<

Anoniem162

Bericht 01 Sep 2013 13:03

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

Ik ga zeker een stuk voorzichtiger om met wat ik hier zal vertellen.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 01 Sep 2013 13:04

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

**
Laatst gewijzigd door -Ieniemienie- op 03 Nov 2014 09:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem157

Bericht 01 Sep 2013 13:51

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

Ik kan weleens een foto posten ofzo, maar verder heb ik eigenlijk nog nooit privedingen en persoonlijke dingen op het forum gezet. Vind het niet fijn dat iedereen dit zo kan lezen, dus doe dit liever niet.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 01 Sep 2013 14:43

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

Af en toe wat privedingen delen doe ik wel. Maar ik plaats geen foto's van mijzelf en ik meld mij niet aan op de facebooksite van dit forum. Gewoon om toch anoniem te blijven.
2016
<<

koalabeer

Noob

Berichten: 8

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:13

Bericht 01 Sep 2013 15:43

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

Foto`s zal je hier niet vinden niet van mij en ook niet van plekken waar ik ben geweest om herkenning te voor komen. Verder schrijf ik hier gewoon wat ik kwijt wil met de wetenschap dat vele onbekende dit kunnen lezen maar daar is het forum voor.
<<

Janelie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 365

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:33

Bericht 01 Sep 2013 16:14

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

Ik deel ook niet zoveel informatie. Ik heb weleens een foto per pm verstuurd maar verder niet. Dat bevalt prima.
Twee dochters!
Nov 2014 & Maart 2018
<<

@Carri

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 01 Sep 2013 16:18

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

Ik twijfel daar soms best over. Over het algemeen heb ik niet hele schokkende dingen om te posten maar vind het juist lastig om heel open te zijn. Bang herkent te worden en dat iets tegen me gebruikt wordt.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 01 Sep 2013 19:15

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

Ik probeer niet teveel in detail te treden en post ook geen foto's. Dat deed ik al en daar ga ik ook mee verder.
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:32

Bericht 01 Sep 2013 21:53

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

Ik hou er zeker wel rekening mee omdat ik weet dat een aantal forummers me kennen. Dus dingen dingen die te privé zijn, zet ik hier ook niet neer. Foto's verwijderde ik ook altijd na een dag. Gewoon, voor m'n gevoel.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 01 Sep 2013 21:58

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

Ik ga er altijd vanuit dat alles wat ik post gebruikt kan worden dus waarvan ik niet wil dat het op straat kan belanden post ik dus ook niet. Ik hou er dus wel rekening mee.
<<

Anoniem160

Bericht 01 Sep 2013 22:24

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

Ik plaatste al geen foto's en ga dat zeker niet doen. Het blijft internet, niet te vertrouwen.
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:04

Bericht 01 Sep 2013 22:27

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

Na dit hele voorval besef ik opeens hoe kwetsbaar we zijn op internet en dat je dingen niet meer kunt terugdraaien als ze eenmaal geplaatst zijn. Dus ik ga zeker meer opletten en nog minder persoonlijke dingen posten(voor zover ik dat al deed)
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 02 Sep 2013 08:26

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

Ik denk dat ik niet voorzichter zal zijn dan op het vorige forum.
Ik doe af en toe een selfie, maar deze verwijder ik over het algemeen dezelfde dag nog en anders inderdaad via Photobucket. Voor zover mijn google skills ontwikkeld zijn kan ik weinig tot niets van mijzelf terug vinden.

En dan nog...ik ben een vrij open boek. Ik denk dat naarmate het hier weer gezelliger wordt (is!!) ik snel die voorzichtigheid vergeet.....
<<

Anoniem135

Bericht 02 Sep 2013 09:49

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

Ik probeer zo min mogelijk privé info te delen hier. Vind het leuk om mee te kletsen ook over mijn dochter,maar wil niet dat uit die verhalen te herleiden valt wie ik ben.

Verder ben ik het eens met hoe Monte het omschrijft,de kwetsbaarheid.
<<

Anoniem27

Bericht 02 Sep 2013 10:57

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

In mijn begintijd was ik heel open nu kies ik ervoor geen foto's of privedingen te delen. Kom nu forummen voor de lol en wil graag persoonlijke dingen niet online zetten. Zal dan ook meer op algemeen te vinden zijn.
<<

Anoniem273

Bericht 02 Sep 2013 11:00

Re: Persoonlijk informatie op forum delen

Ik ben niet van plan anders te posten dan op het vorige forum. Ik plaats wel eens foto's, verwijder ze uiteindelijk weer en vertel wel eens wat, maar nooit echt heel persoonlijke dingen. Niets wat niemand mag weten, in ieder geval.
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers