Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe zwanger buikje verbergen?

<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 15 Dec 2014 21:52

Hoe zwanger buikje verbergen?

Even los van het feit dat het geen baby is die je ziet, maar darmen of een andere verklaring.

Ik heb al een behoorlijk buikje, en nu houd ik hele dag mijn buik in zodat je het niet ziet, maar met de kerstdagen voor de deur wil ik het nog niet bekend maken. Dus hoe kan ik mijn zwangere buikje verbergen?
Als ik nu ineens een broek met een leuke top aan ga doen zou wel opvallen, omdat ik altijd jurkjes draag met de feestdagen.
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 15 Dec 2014 21:56

Re: Hoe zwanger buikje verbergen?

Wijd jurkje?
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 15 Dec 2014 21:57

Re: Hoe zwanger buikje verbergen?

Gefeliciteerd!
Jurkje met een wijdere rok proberen?
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 15 Dec 2014 21:59

Re: Hoe zwanger buikje verbergen?

Dankje wel!

Kunnen jullie mij helpen met foto's, plaatjes e.d.?
<<

Anoniem304

Bericht 15 Dec 2014 22:35

Re: Hoe zwanger buikje verbergen?

A lijn jurk of zo'n corrigerend hemdje of slip? Of doet dat pijn? Heb geen idee of dat kan hoor.
<<

Anoniem 82

Bericht 15 Dec 2014 22:44

Re: Hoe zwanger buikje verbergen?

Ik zou ook iets van een A-lijn jurkje kiezen denk ik. In elk geval iets wat vanaf je taille een beetje wijd uitloopt.
<<

Anoniem129

Bericht 15 Dec 2014 23:03

Re: Hoe zwanger buikje verbergen?

Ik zou idd een wijd jurkje doen dan!

Ik heb meer moeite met het wijntje en de carpaccio haha!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11589

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 15 Dec 2014 23:05

Re: Hoe zwanger buikje verbergen?

Ik ben heel blij dat ik het maar een weekje geheim hoef te houden op m'n werk. Mijn darmen spelen nu al zo verschrikkelijk op dat het veel meer lijkt dan 5 wkn. Qua jurkje wil je mss een wat gedrapeerd jurkje hebben dat werkt ook nog wel eens.
2015 💙
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 15 Dec 2014 23:07

Re: Hoe zwanger buikje verbergen?

Minx schreef:Ik ben heel blij dat ik het maar een weekje geheim hoef te houden op m'n werk. Mijn darmen spelen nu al zo verschrikkelijk op dat het veel meer lijkt dan 5 wkn. Qua jurkje wil je mss een wat gedrapeerd jurkje hebben dat werkt ook nog wel eens.


Ik ben wel benieuwd naar jouw buikje!

Ik heb de A lijn overal bekeken, ik ga eens even wat bestellen :D
<<

Anoniem315

Bericht 15 Dec 2014 23:10

Re: Hoe zwanger buikje verbergen?

Je kunt ook iets donkers met een print kiezen, dan valt het ook al minder op.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 15 Dec 2014 23:23

Re: Hoe zwanger buikje verbergen?

Wat leuk dat je zwanger bent, gefeliciteerd!
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 16 Dec 2014 04:17

Re: Hoe zwanger buikje verbergen?

Ik zou inderdaad voor een donkere print en iets wijder vallend "dan normaal" aan doen. Zo heb ik het ook tot week 12 weten te verbergen, iets donkerder en iets wijder.

Buiten dan natuurlijk GEFELICITEERD!
Afbeelding
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 16 Dec 2014 07:49

Re: Hoe zwanger buikje verbergen?

Gefeliciteerd Silver!
L2014 & H2017
<<

Anoniem148

Bericht 16 Dec 2014 08:03

Re: Hoe zwanger buikje verbergen?

Gefeliciteerd!
Je zou ook kunnen zeggen dat je last hebt van jouw darmen. Dat heb ik in het begin gedaan, bij mij deden ze ook echt pijn en moest vaak naar de wc maar had lastvan obstipatie.
Hoeveel weken ben je nu zwanger?
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 16 Dec 2014 09:14

Re: Hoe zwanger buikje verbergen?

Wat leuk dat je weer zwanger bent Silver! Gefeliciteerd!
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 16 Dec 2014 09:20

Re: Hoe zwanger buikje verbergen?

Dankje wel! Ik ben net 5 wkn zwanger. Zie buikjestopic.

Ik heb het darm verhaal vorige week al tegen mijn moeder gezegd. Die zei al waarom heb je geen leuk jurkje aan? (We vierden sinterklaas) en aangezien ik echt last heb van pds kan ik moeilijk 3 wkn later weer zeggen sorry heb wel zo'n last van mijn darmen.
Bij schoonouders kan ik het wel langer verbergen. Die zijn er niet zo scherp in. Tenminste, dat hoop ik..
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 16 Dec 2014 16:24

Re: Hoe zwanger buikje verbergen?

Wat ik niet snap waarom zou je het moeten verbergen? Maar anyway. Draag evt. veel donker. Dat kleed af.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 16 Dec 2014 16:28

Re: Hoe zwanger buikje verbergen?

Misschien wil ze eerst zeker weten dat het goed zit voor ze het tegen iedereen verteld?
<<

Anoniem125

Bericht 16 Dec 2014 16:37

Re: Hoe zwanger buikje verbergen?

Ik weet niet hoe slank je normaal bent, maar ik vind je buik reuze meevallen. Ik denk vooral dat je het zelf erg snel opmerkt als je lichaam verandert, maar je omgeving is daar niet zo mee bezig. Als ik jou was zou ik gewoon je normale kleding dragen en met kerst een leuk jurkje met eventueel corrigerend ondergoed om het wat strakker te laten lijken. Mensen zijn sowieso in de winter vaak wat dikker, dus als een vriendin van me er ineens iets dikker uit zou zien, dan zou ik daar niet gelijk iets van denken.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 16 Dec 2014 18:59

Re: Hoe zwanger buikje verbergen?

Gefeliciteerd!

Misschien voor een jurk kiezen met zo'n bandje ipv een strak jurkje?
Heb even snel op Wehkamp gekeken en op de eerste pagina's kwam ik deze tegen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Deze is er ook in het zwart.

Afbeelding

Of misschien zoiets?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Is er ook in het zwart.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem280

Bericht 16 Dec 2014 19:20

Re: Hoe zwanger buikje verbergen?

Nougat schreef:Ik weet niet hoe slank je normaal bent, maar ik vind je buik reuze meevallen. Ik denk vooral dat je het zelf erg snel opmerkt als je lichaam verandert, maar je omgeving is daar niet zo mee bezig. Als ik jou was zou ik gewoon je normale kleding dragen en met kerst een leuk jurkje met eventueel corrigerend ondergoed om het wat strakker te laten lijken. Mensen zijn sowieso in de winter vaak wat dikker, dus als een vriendin van me er ineens iets dikker uit zou zien, dan zou ik daar niet gelijk iets van denken.


Silver is aardig slank hoor. Voor de positieve test was haar buik plat! Dus dat bolletje gaat echt wel opvallen bij familie en vrienden.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 16 Dec 2014 19:29

Re: Hoe zwanger buikje verbergen?

Caramba schreef:
Nougat schreef:Ik weet niet hoe slank je normaal bent, maar ik vind je buik reuze meevallen. Ik denk vooral dat je het zelf erg snel opmerkt als je lichaam verandert, maar je omgeving is daar niet zo mee bezig. Als ik jou was zou ik gewoon je normale kleding dragen en met kerst een leuk jurkje met eventueel corrigerend ondergoed om het wat strakker te laten lijken. Mensen zijn sowieso in de winter vaak wat dikker, dus als een vriendin van me er ineens iets dikker uit zou zien, dan zou ik daar niet gelijk iets van denken.


Silver is aardig slank hoor. Voor de positieve test was haar buik plat! Dus dat bolletje gaat echt wel opvallen bij familie en vrienden.


Maar dat hoort bij het zwanger zijn. Hoe meer jij je er druk om gaat maken des te eerder mensen zullen zeggen he je bent wat dikker? Ja en so what? Je bent zwanger, logisch dat je dikker word. En vooral als het je 2e of in Silver geval 3e x is. Dan groeit na mijn idee alles sneller. (Was bij mijn 3e x ook zo)
Kan toch ook zijn dat je gewoon wat dikker bent geworden van het kerst snaaien deze dagen? Hou je dat gewoon aan :P
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem280

Bericht 16 Dec 2014 21:52

Re: Hoe zwanger buikje verbergen?

Ok, je kunt dus nu, met 5 weken nog niet goed zeggen, als familie en goede vrienden zijnde, dat het een zwanger buikje is? Mijn zus zei met 7 weken tegen mij, je begint het al te zien hoor.
Na de vakantie, krap aan 8 weken, zei een bewoonster van mijn werk, vlgs mij ben je zwanger, want zo'n bolletje had je niet.
Toen moest de echo nog komen, tsja, toen waren het er dus 2, maar je begon het bij mij aardig snel te zien hoor. Verbergde het ook met iets wijdere kleding.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11589

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 16 Dec 2014 21:55

Re: Hoe zwanger buikje verbergen?

Ik kreeg de vraag maandag ook al van een patient en weet zeker dat m'n baas ook een vermoeden heeft. Mijn darmen spelen nl al enorm op en dat is toch anders als je zwanger bent. En dan is het bij mij ook nog eens de eerste. Die jurkjes werken denk ik wel goed.
2015 💙

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers