Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschapsbeha's

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 14 Dec 2014 20:58

Zwangerschapsbeha's

Dag dames,

Ik geloof dat ik eraan moet geloven: nieuwe beha's voor deze periode. Mijn huidige bh's beginnen echt te knellen. Ik vind ze nog prima zitten maar het is vast niet de bedoeling dat het van die striemen achterlaat.. waar hebben jullie zwangerschapsbh's gekocht? Ik heb nauwelijks tijd de komende tijd om dit een beetje goed uit te zoeken (want dat is vast belangrijk :kerstsmile: ) dus had eigenlijk gehoopt het online te kunnen fixen. Maarja, zo'n ding moet je vast passen... of kun je uit gaan van je eigen maat?

Help!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 14 Dec 2014 21:04

Re: Zwangerschapsbeha's

Ik had er een van de hema. En twee van de prenatal. Dat waren ook meteen voedingsbeha's.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 14 Dec 2014 21:07

Re: Zwangerschapsbeha's

Ik heb nooit speciale zwangerschaps bh's gekocht, maar gewoon bh's in een grotere maat gekocht.
Make happy memories
<<

Anoniem205

Bericht 14 Dec 2014 21:10

Re: Zwangerschapsbeha's

Livera en Prenatal. Maar ik had zo'n grote cupmAt gekregen dat ik bij Prenatal alleen een verschrikkelijk lelijke bh zonder beugel van Anita paste. De grootste maat van Livera was krap, maar de prijs was wat vriendelijker :-) En een bh van 15 euro van de C&A met beugel, bij een jurkje zat dat mooier.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 14 Dec 2014 21:12

Re: Zwangerschapsbeha's

Ik heb een multifunctionele bh bij Prenatal gekocht en die bevalt me goed. Hij is van Noppies en kost 27 euro. Satijn, padded, meegroei én voedingsbh. Al mijn wensen in een. :) Ik ben in ruim twintig weken trouwens al 2 cupmaten gegroeid. En ze waren al niet echt klein.. :silent:

Deze:

http://www.prenatal.nl/shop/positiemode ... =&id=93378
Laatst gewijzigd door Lady op 14 Dec 2014 21:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem112

Bericht 14 Dec 2014 21:13

Re: Zwangerschapsbeha's

Ik heb ze nooit nodig gehad.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 14 Dec 2014 21:53

Re: Zwangerschapsbeha's

Wat heerlijk dat je sommigen ze niet nodig hebben! Ik hoef niet per se grotere boobs te hebben eigenlijk haha :D

Die vind ik er mooi uit zien Lady! Maar hoe werkt dat dan? Als je nu nog een maat groeit moet je weer een nieuwe? En heb je er dan maar 1? Hoe doe je dat dan? :)

Zou helemaal niet denken aan de C&A Oreo! Thanks!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 14 Dec 2014 21:58

Re: Zwangerschapsbeha's

Ik heb er nu inderdaad maar eentje omdat ik niet weet of en hoeveel ik nog ga groeien. :laughcry: Ik doen hem 's avonds regelmatig even kort in de wasmachine en dan kan ik hem de volgende dag weer gebruiken.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 14 Dec 2014 22:08

Re: Zwangerschapsbeha's

Ik had ook die vreselijk mooie van Anita...aargh.
Ik heb mijn hele zwangerschap geklooid met die krengen omdat ik van cup D naar G gegroeid ben in die tijd en de standaard zwangerschapsbeha's paste ik dus gewoon sowieso niet.
Maar die van Anita zat wel lekker dus nou ja vooruit ;-).
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 14 Dec 2014 22:14

Re: Zwangerschapsbeha's

Ik heb ook gewoon grotere maten gekocht, zit nu op 80F. Groter zullen ze wel niet worden, ik kom van 70C. Voedingsbh's heb ik dus ook (nog) niet omdat ik niet weet of de bv slaagt, en zo ja, wat mijn maat dan is. Groot sowiezo.

Welke maat heb je nu zora? Want ik heb hier nog 70D, 75D en 75E liggen geloof ik. Sommige vallen qua omvang kleiner dus kon 70 en 75 combineren. Je mag ze overnemen er komt hier geen derde.
<<

Anoniem205

Bericht 15 Dec 2014 12:09

Re: Zwangerschapsbeha's

Zora, ik liep toevallig toen bij de C&A omdat ik wat kleding wilde want het was warm en ik had alleen lange broeken. Toen liep ik tegen de gewone BH's aan. Tsja, voor 15 euro en in mijn maat laat ik een BH niet hangen! Ik was met 6 weken overigens al 2 maten gegroeid... ik zat op 75E en ben uiteindelijk op 95E geeindigd. Nu zit ik weer bijna op mijn reguliere maat.

Tijdens de stuwing op dag 4/5 pasten mijn zwangerschapsbh's ook niet eens meer... sodeju zeg! wat was ik blij met het advies voor witte kool in je bh stoppen, lang leve de kraamverzorgster ;-)
<<

Anoniem199

Bericht 15 Dec 2014 12:32

Re: Zwangerschapsbeha's

Ik heb ook gewoon BH's in een grotere maat gekocht. Heb er nu ook 1 zonder beugels en dat is toch wel m'n favoriet. Ondanks dat er geen beugels inzitten, houden m'n borsten toch wel een mooie vorm. Heb m bij de Livera gekocht. Ben daar naar binnen gelopen en gevraagd om hulp.
<<

Anoniem97

Bericht 15 Dec 2014 15:31

Re: Zwangerschapsbeha's

Ik droeg ook gewone bh's tijdens de zwangerschap en later wel voedingsbh's gekocht.
Je zou eens bij rondomeva.nl kunnen kijken, die verkoopt beide, erg fijne webshop en goede service.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 15 Dec 2014 22:14

Re: Zwangerschapsbeha's

Dank voor alle tips dames! Gaia, het liefst koop ik uiteindelijk ook online maar ik weet nu echt niet goed hoeveel ze gegroeid zijn :)

Lief van je Ayla! Ik denk alleen dat ik al wat groter ben dan wat je in de aanbieding hebt :D Haha nee valt mee hoor, maar ik had altijd iig al 80, dus dat wordt al lastig. Ik ga binnenkort eens naar de Livera, en naar de Prenatal, en de C&A dus!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 15 Dec 2014 22:17

Re: Zwangerschapsbeha's

Lady schreef:Ik heb een multifunctionele bh bij Prenatal gekocht en die bevalt me goed. Hij is van Noppies en kost 27 euro. Satijn, padded, meegroei én voedingsbh. Al mijn wensen in een. :) Ik ben in ruim twintig weken trouwens al 2 cupmaten gegroeid. En ze waren al niet echt klein.. :silent:

Deze:

http://www.prenatal.nl/shop/positiemode ... =&id=93378


Ik heb deze ook gehad, zaten echt heerlijk!
<<

Anoniem315

Bericht 15 Dec 2014 23:07

Re: Zwangerschapsbeha's

Ik had eentje van Noppies voor na de bevalling. Daarnaast heb ik gewoon wat grotere bh's gekocht en veel sportbh's gedragen. Ik ging van C naar F. M'n tieten waren groter dan m'n buik :face:
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 16 Dec 2014 10:24

Re: Zwangerschapsbeha's

Haha wij groeide hetzelfde exo :-p

Echt joh zora? Ik dacht dat jij 75 zou hebben ofzo, op foto's lijken we hetzelfde qua figuur.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 16 Dec 2014 11:07

Re: Zwangerschapsbeha's

De hema heeft hele fijne. En ik gebruik ze nog steeds :redface:.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 16 Dec 2014 21:39

Re: Zwangerschapsbeha's

Jaaa haha Ayla echt hoor! Voorheen propte ik mezelf ook altijd in 75 maar toen ben ik een x opgemeten en toen was het 80 :D

Thanks voor de tips dames! Ik ga morgen op zoek! Ik vind sportbeha's eigenlijk ook nog wel een goeie..
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3852

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 16 Dec 2014 21:42

Re: Zwangerschapsbeha's

CCC schreef:
Lady schreef:Ik heb een multifunctionele bh bij Prenatal gekocht en die bevalt me goed. Hij is van Noppies en kost 27 euro. Satijn, padded, meegroei én voedingsbh. Al mijn wensen in een. :) Ik ben in ruim twintig weken trouwens al 2 cupmaten gegroeid. En ze waren al niet echt klein.. :silent:

Deze:

http://www.prenatal.nl/shop/positiemode ... =&id=93378


Ik heb deze ook gehad, zaten echt heerlijk!


Ik ook!
<<

Anoniem258

Bericht 16 Dec 2014 22:42

Re: Zwangerschapsbeha's

online bij Bellyashion en Prettymum had ik ze van.
<<

Anoniem148

Bericht 18 Dec 2014 15:30

Re: Zwangerschapsbeha's

Ik heb zo al een grote cupmaat maar nu beginnen ze te groeien :S
Is er iemand die bekend is met deze site: http://www.grote-cupmaten.nl/lingerie/voedingsbh
En welke maat zal ik dan moeten pakken? 2maten groter dan nu? Het is nu zo dat mijn bh begint te knellen maar ik moet nog tot begin april. Dus ik vind het wel moeilijk. En zal ikdan nu al een voedingsbh kopen of een gewone? Wil dadelijk wel bv geven.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 18 Dec 2014 16:47

Re: Zwangerschapsbeha's

Ik zou eerst een gewone bh grotere maat kopen, en pas op het eind/tijdens de bv (als dat lukt) een voedingsbh. Je weet niet hoeveel je groeit, exo en ik heel veel (ik qua omvang dus ook nog 2 maten), andere groeien niet of nauwelijks. En die bh's zijn zo duur, zonde als je ze maar even aan kan of voor niks aanschaft
<<

Anoniem148

Bericht 18 Dec 2014 16:52

Re: Zwangerschapsbeha's

Gewone beha is ook duur. Slaag alleen bij luxe lingerie zaken dus ja. Daarom de twijfel.
<<

Anoniem148

Bericht 18 Dec 2014 16:53

Re: Zwangerschapsbeha's

En ben je trouwens op het eind Nog Veel gegroeid? Bij mij begin ik het nu pas te merken en ben nu dus 25 weken
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers