Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeau tweeling

<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 14 Dec 2014 18:47

Cadeau tweeling

Ik ben op zoek naar een leuk cadeau voor iemand die een paar maand geleden twee jongetjes heeft gekregen. Haar smaak is totaal verschillend als die van mij, dus ik wil het liefst iets wat niet aan smaak gebonden is. Ook kleertjes vind ik heel erg moeilijk, omdat je toch met maten en smaak zit. Ik wil er denk ik totaal een euro of 20/25 aan uitgeven.
Ik heb echt totaal geen idee wat leuk is om te geven en handig is om als moeder van een tweeling te krijgen.

De zoon is 3 jaar oud en daar wil ik ook een kleinigheid voor hem meenemen. Iets van speelgoed bij voorkeur, maar ook hier weer geen inspiratie. Ik ken hem helemaal niet, dus weet niet waar hij van houdt.
Iemand ideeën?
<<

Anoniem162

Bericht 14 Dec 2014 19:02

Re: Cadeau tweeling

Wij (als familie) hebben mijn nicht heel verschillende dingen gegeven. 3 setjes voor op het strand (schepjes emmertje ed. 1 voor de grote zus en de andere 2 voor de jongens), 2 rompers met Eat poop sleep repeat erop gedrukt. Ook kregen ze 2 van die schroefmachines van black&decker (die zijn er voor kinderen ook van bosch), de vader van de jongens vond het echt geweldig als cadeau. En ze hebben nog veel meer gehad maar ik moet er hier 1 in bed gaan leggen nu..
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 14 Dec 2014 19:21

Re: Cadeau tweeling

Wat een grappige dingen Mirthe. Dat shirt zal denk ik niet echt goed vallen bij haar ;) Ik had laatst een foto gezien met twee baby's, waarvan de ene een shirtje met Copy droeg en de andere had Paste op zijn shirt. Dat vond ik ook echt heel leuk, maar weet niet of zij dat ook leuk vindt
En een strandsetje is nu nog niet echt van toepassing ;) Nog meer ideeën welkom.
<<

Trui

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 125

Geregistreerd: 20 Nov 2014 14:52

Bericht 14 Dec 2014 19:57

Re: Cadeau tweeling

Ik vind eigenlijk alles wat ik momenteel voor mijn tweeling krijg erg leuk. Nouja behalve al die dubbele knuffels. Dat zal ik niet doen. Maar ze zijn dus al wat ouder? Dan is wat ander speelgoed al wel leuk misschien? Dan zijn ze wle uit de rammelaars. Ik kreeg van iemand trouwens ook 2 koffertjes met allerlei spulletjes erin, een bijtring, sokjes, badschuim. Leuk allemaal dingen die van pas komen. Ook twee delfde truitjes vind ik net zo leuk als twee verschillende. Mijn oudste dochter kreeg vaak een kleurboek,knutselsetje of leesboekjes. Heel fijn als het iets is waar ze meteen .ee aan de slag gaat want dat haalt de aandacht vd kraamvisite weer wat weg.

Oh en ik vind dingen met naam echt heel leuk! Van die naam treintjes hebben we gekregen en slabbetjes met naam, naam stickers met twee tuitbekers erbij. En als je het echt niet weet is een bon van hema/prenatal natuurlijk ook altijd wel goed denk ik.
<<

Anoniem81

Bericht 14 Dec 2014 20:14

Re: Cadeau tweeling

Een luiertaart is altijd heel praktisch en handig.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 14 Dec 2014 20:26

Re: Cadeau tweeling

Wij hadden (bij onze oudste) ook een strandsetje gekregen, wij vonden het juist ook erg leuk om dingetjes te krijgen voor over een tijdje (mits geen wintertrui in een maat die ze alleen maar in de zomer aankon bv).
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 14 Dec 2014 22:00

Re: Cadeau tweeling

Bij een tweeling hoeft het kraam kado toch niet anders te zijn dan bij een eenling?

Je kan denk ik alles wel kopen :-) Misschien alvast wat voor duplo? Een emmer en een schep toch al wel voor de zandbak(kunnen ze nu nog niks mee, maar goed ) Leuke badspeeltjes? Voorlees boeken (misschien dan 2 of een wat duurdere)
:heart: :heart: 2011
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 14 Dec 2014 22:11

Re: Cadeau tweeling

Boekjes, een voorleesboek, je hebt ook knisperboekjes, badboekjes en soms van die leuke setjes van een Erik Carle boekje met knuffeltje oid. Ik geef altijd boekjes.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Pietje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 134

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:52

Bericht 14 Dec 2014 22:17

Re: Cadeau tweeling

Als je voor de tweeling 2 cadeautjes wil is het misschien leuk om 2 voorlees/prenten boeken te kopen die bij elkaar aansluiten? Ik was in ieder geval erg blij met een mooi voorlees boek!
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 897

Geregistreerd: 16 Sep 2013 12:41

Bericht 15 Dec 2014 08:25

Re: Cadeau tweeling

Afbeelding
Een tweeingzwemband had ik wel graag willen hebben ;)!

Er bestaan ook tweeling fietsmanden, maar die zijn erg duur.
Playmobile heeft een tweeling moeder met kinderwagen.

Verder inderdaad gewoon net als bij 1 kindje!

misschien badjasjes? 1 met groene en 1 met blauwe boord/naam?
Stoeltjes met naam? (geboortekaartje)
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Anoniem280

Bericht 15 Dec 2014 09:04

Re: Cadeau tweeling

Dat vind ik ook leuk Myloon, zo'n zwemband.
Mij zou het echt weinig uitmaken wat je als kraamcadeau zou geven. Alles is welkom en dubbel hoeft echt niet!
<<

love_iloverose

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 126

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:24

Bericht 15 Dec 2014 09:54

Re: Cadeau tweeling

Leuke tandeborstel met beker met hun naam der op.Aangezien ze nog klein zijn hebben ze dat mischien nog niet.
Ik zag laast op een braderie van die kleine knuffeltjes( soort van doekje met hoofdje der aan ) weet ff niet hoe ik het anders uit moet leggen.Maar daar kon je je naam op laten zetten.
Twa famkes 2011-2014 Trotze mem♥

Nov2010*5weken*
Okt 2012*5weken*
Apr 2014*6.6weken*

In mem hâldt it
handtsje fan har bern
in skoftsje fêst, mar
har hert foar ivich.
<<

Anoniem280

Bericht 15 Dec 2014 15:15

Re: Cadeau tweeling

Soort tutteldoekjes denk ik dat je bedoelt?
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 897

Geregistreerd: 16 Sep 2013 12:41

Bericht 15 Dec 2014 15:21

Re: Cadeau tweeling

tutteldoekjes hebben ze hier eigenlijk bijna niet gebruikt... ik moet wel zeggen dat de witte konijnen van de prenatal (ook gekregen) een groot succes zijn. Dat zijn nu echt de knuffels die ze het liefst de hele dag bij zich hebben.
Ik noem ze Knien en knijn ;)
Laatst gewijzigd door Myloon op 15 Dec 2014 19:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 15 Dec 2014 15:34

Re: Cadeau tweeling

Regenlaarsjes!
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem280

Bericht 15 Dec 2014 17:07

Re: Cadeau tweeling

Myloon schreef:tutteldoekjes hebben ze hier eigenlijk bijna niet gebruikt... ik moet wel zeggen dat de witte konijnen van de prenatal (ook gekregen) een groot succes zijn. Dat zijn nu echt de knuffels die ze het liefst de hele dag bij zich hebben.
Ik noem ze Knien en knijn ;)

Afbeelding


Ik heb die koppen wel op zo'n doekje.
Wil voor de kerstdagen nog naar de ikea, heb daar zulke leuke knuffels en knuffelpopjes gezien :love:
<<

Flinter

Noob

Berichten: 88

Geregistreerd: 30 Jul 2014 19:07

Bericht 15 Dec 2014 20:34

Re: Cadeau tweeling

Je hebt ook sites waar je boeken kan personaliseren. Er is nu ook een woezel en pip en hun nieuwe vriendjees (tweelingeditie) de naam van de kinderen kan je hier dan invullen.
<<

Anoniem123

Bericht 15 Dec 2014 20:38

Re: Cadeau tweeling

Ik zou het grote jip en janneke boek geven
<<

love_iloverose

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 126

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:24

Bericht 15 Dec 2014 22:19

Re: Cadeau tweeling

Caramba schreef:Soort tutteldoekjes denk ik dat je bedoelt?


haha ja dat bedoelde ik maar kon nooit op de naam komen thanks :thumbup:
Twa famkes 2011-2014 Trotze mem♥

Nov2010*5weken*
Okt 2012*5weken*
Apr 2014*6.6weken*

In mem hâldt it
handtsje fan har bern
in skoftsje fêst, mar
har hert foar ivich.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 24 Dec 2014 11:36

Re: Cadeau tweeling

Bedankt voor alle reacties, heb er echt wat aan gehad! Ik vond het een goed idee om iets te doen met de namen.. Denk dat de moeder dat ook leuk gaat vinden. Dus ik heb voor beide een treintje met de voornaam besteld.
Voor de oudste heb ik een voorleesboek gekocht.

thanks voor de ideeën!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers