Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar geef jij het meeste geld aan uit?

<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:01

Bericht 15 Dec 2014 16:59

Re: Waar geef jij het meeste geld aan uit?

Juno schreef:Met stip op nummer 1 mijn hobby en sport paardrijden. Ik heb een eigen paard en dan weet je wel waar je voor werkt haha! Maar met alle liefde.

Hier hetzelfde, heb het er ook graag voor over.
Verder gaat veel naar de kleine momenteel.
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 512

Geregistreerd: 22 Sep 2014 15:00

Bericht 15 Dec 2014 17:28

Re: Waar geef jij het meeste geld aan uit?

Hier denk ik:
- Vakanties/weekendjes weg
- Hobby's
- Uiteten
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Anoniem114

Bericht 15 Dec 2014 17:47

Re: Waar geef jij het meeste geld aan uit?

Onzin :( Ik geef echt heel veel geld uit aan onzin. Een extra kleedje op de bank (heb nu al 3 plaids liggen) een nieuw kussentje voor de katjes, een 8ste paar huissokken, "Want gele sokken heb ik nog niet!" etc.
<<

Anoniem304

Bericht 15 Dec 2014 17:57

Re: Waar geef jij het meeste geld aan uit?

Bazinga schreef:Onzin :( Ik geef echt heel veel geld uit aan onzin. Een extra kleedje op de bank (heb nu al 3 plaids liggen) een nieuw kussentje voor de katjes, een 8ste paar huissokken, "Want gele sokken heb ik nog niet!" etc.

Ik ook vaak haha.

Ik wou vorige week nog een topic openen om in heel 2015 geen onzin te kopen. Doe je mee? :kerstsmile:
<<

Anoniem125

Bericht 15 Dec 2014 20:05

Re: Waar geef jij het meeste geld aan uit?

Wij geven geld uit aan goed eten en uit eten gaan naar goede restaurants. Verder leven we vrij zuinig.
<<

Anoniem73

Bericht 15 Dec 2014 20:11

Re: Waar geef jij het meeste geld aan uit?

Uhhh kleding
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 15 Dec 2014 21:04

Re: Waar geef jij het meeste geld aan uit?

Aan uitstapjes. Daar vallen vakanties, weekendjes weg, dagjes uit en etentjes onder.
<<

Anoniem131

Bericht 15 Dec 2014 21:13

Re: Waar geef jij het meeste geld aan uit?

(Uit)eten.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 16 Dec 2014 10:08

Re: Waar geef jij het meeste geld aan uit?

Het meeste geld gaat naar mijn man. Die krijgt iedere maand een bedrag en daar gaat hij dan van naar het voetbalveld, naar feesten of andere dingen doen.
Ik maak zelf niet zoveel geld op. Ik ben niet zo'n grote drinker dus als ik een avondje weg ga, heb ik aan 1 of 2 glaasjes drinken wel genoeg.
Wel kan ik heel veel geld opmaken aan kleding, dingen voor in huis en make-up, dus dat probeer ik flink te minderen. De laatste 3 maanden gaat dit erg goed :)
<<

Anoniem104

Bericht 16 Dec 2014 11:11

Re: Waar geef jij het meeste geld aan uit?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 06 Jan 2015 16:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 16 Dec 2014 14:15

Re: Waar geef jij het meeste geld aan uit?

Met stip op 1 eten, en dan in alle soorten ;-)

- lekkere luxe boodschappen, we vinden het heerlijk om mensen uit te nodigen en uitgebreide etentjes te houden
- uit eten, even sushi halen, lekker lunchen in de stad. Is ook echt een hobby van ons samen!
<<

Anoniem119

Bericht 16 Dec 2014 14:57

Re: Waar geef jij het meeste geld aan uit?

Boodschappen en uiteten, wij eten nogal luxe en spenderen tussen de 600 en 800 euro per maand aan eten. Beetje veel, maar het is het wel waard vind ik. Ik geef liever geld uit aan lekker, mooi eten dan aan een kledingstuk.
En reizen geven we natuurlijk ook veel geld uit, maar dat is niet elke maand het geval.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Dec 2014 22:32

Re: Waar geef jij het meeste geld aan uit?

Ik geef ongemerkt ook best veel aan eten uit denk ik. Sowieso hou ik van uit eten gaan, al ga ik dan altijd wel low budget. Maar als ik in de stad ben, haal ik altijd wel ff ergens een broodje (rond lunchtijd ofzo) of ik smokkel een broodje mee de bios in als ik tegen de avond naar een film ga :P Verder een (wijntje +) borrelhapje hier, breekbroodje daar etc.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem315

Bericht 16 Dec 2014 22:40

Re: Waar geef jij het meeste geld aan uit?

Kleding.

Daarnaast boeken en tijdschriften (abonnementen). En m'n paard (hoefsmid, veearts, entingen, zo nu en dan wat nieuwe equipment, etc.).
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 17 Dec 2014 10:34

Re: Waar geef jij het meeste geld aan uit?

schoenen, kleding en accessoires voor mij en mijn dochter!
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem234

Bericht 17 Dec 2014 21:00

Re: Waar geef jij het meeste geld aan uit?

Kleding. Ik heb echt een gat in mijn hand :laughcry:
<<

Anoniem92

Bericht 17 Dec 2014 21:33

Re: Waar geef jij het meeste geld aan uit?

Momenteel geef ik het meeste uit aan onze kinderen (al dan niet geboren).

Straks denk ik dat kleding voor mezelf ook wel flink aan gaat slaan weer.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 18 Dec 2014 09:18

Re: Waar geef jij het meeste geld aan uit?

Toch wel boodschappen en buiten de deur eten.
Qua boodschappen kopen we alles wat we willen (wel binnen de perken) en we zijn best makkelijk met buiten de deur eten of bestellen.
<<

Anoniem124

Bericht 18 Dec 2014 10:17

Re: Waar geef jij het meeste geld aan uit?

Wij steken heel veel geld in het huis. Er zijn altijd nog klusjes te doen en verbeteringen door te voeren.

Daarnaast hebben we veel gadgets (Apple) en heb ik enorm veel geïnvesteerd in spullen voor de fotografie.

Ook koop ik graag kleding maar dat is wel wat minder geworden :).
<<

Anoniem222

Bericht 18 Dec 2014 10:25

Re: Waar geef jij het meeste geld aan uit?

Haha ehhh ik denk aan eten en wijn! Lekker koken, eten en borrelen is mn favo. En cadeautjes voor anderen toch ook wel. En kleding. En leuke dingen doen. Ik geef gewoon teveel geld uit...
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers