Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


RE

<<

Anoniem109

Bericht 14 Dec 2014 15:02

RE

.
Laatst gewijzigd door Anoniem109 op 25 Mei 2015 12:30, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 14 Dec 2014 15:13

Re: HPV

Ja, je kan het ook oplopen in je keel. Mijn zusje heeft het en het zorgt bij haar nu voor verontrustende uitstrijkjes.

Ik meende overigens dat condooms wel voldoende zijn...

Tegenwoordig worden meisjes ertegen ingeënt, dit heeft alleen zin als ze nog maagd zijn.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 14 Dec 2014 15:19

Re: HPV

Ik weet het niet. Mijn moeder is 60 en bij de laatste bevolkingsonderzoek uitslag bleek dat ze pap3a en HPV heeft. Ik ga er gemakshalve van uit dat mijn moeder de afgelopen 5 jaar geen andere partner heeft gehad en bij het vorige onderzoek had ze het nog niet. Dus ik zou denken dat je het ook op andere manier kan oplopen?
<<

Anoniem147

Bericht 16 Dec 2014 16:40

Re: HPV

Kun je het niet al oplopen op bijv. je 15e met een vriendje en dat het pas jaren laten tot uiting komt? Of ben je dan gelijk drager als je het ontvangt (beetje gek woord, maar hoop dat er begrepen wordt wat ik bedoel) en moet het dan op testen boven komen?

Ik vraag het mezelf ook wel eens af. Ik heb maar met 1 persoon onveilige seks gehad maar wel orale seks (onbeschermd) met meer dan 1 persoon (dan niet op hetzelfde tijdstip hahahaha).
<<

Anoniem136

Bericht 17 Dec 2014 15:46

Re: HPV

Een vriendin van mij heeft het en tegen haar is gezegd door de gyn dat je het bij wijze van al kan oplopen als je op een besmette wc-bril zit. Het is niet zoals een soa dat je echt seksueel contact moet hebben in elk geval. Maar ik heb er verder ook geen verstand van.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers