Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk servies hebben jullie?

<<

Anoniem286

Bericht 14 Dec 2014 13:09

Welk servies hebben jullie?

Zojuist is mijn volledige blond amsterdam servies opgehaald en nu wil ik morgen een nieuw servies gaan kopen. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit wat ik wil.
Ik heb bij de hema en blokker verschillende serviezen gezien welke ik mooi vind.
Afbeelding
de wedgwood edme vind ik echt super, maar is duur en dat betekend gedurende lange tijd steeds enkele elementen kopen.
Deze van de hema vind ik mooi maar misschien te simpel/te strak
Afbeelding

Dus ik wil graag nog wat meer inspiratie opdoen. Welk servies hebben jullie(en plaatje graag ;) )
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 14 Dec 2014 13:25

Re: Welk servies hebben jullie?

Het Iitalla Teema servies.
Tijdloos en altijd bij te kopen.
Wel prijzig, maar na 3 jaar nog steeds zo mooi als in het begin.

Afbeelding
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 14 Dec 2014 16:05

Re: Welk servies hebben jullie?

Een heel basic, rond, servies. Er is niks mis mee hoor maar ik wil al een tijdje een ander servies en zag dat de Xenos nu vierkant servies in de aanbieding heeft dus misschien ga ik deze maand wel over naar ander servies.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 14 Dec 2014 17:42

Re: Welk servies hebben jullie?

Ik heb ook vorige maand mijn Blond Amsterdam servies verkocht en vervolgens bij de HEMA een nieuw servies gekocht.
Het servies heet Amsterdam, hoe toepasselijk....
Ik heb alle 3 de kleuren gekocht.
Afbeelding
<<

Anoniem148

Bericht 14 Dec 2014 17:57

Re: Welk servies hebben jullie?

Dat wedgwood servies is vaak ook in de aanbieding bij de ah
<<

Anoniem301

Bericht 15 Dec 2014 09:59

Re: Welk servies hebben jullie?

Mooi Gekkie, leuke kleurtjes!
Ik wil mijn Blond servies ook weg doen. Maar ik wil wel iets vrolijks, en met kleur. Maar het moet wel goed en degelijk spul zijn. Gisteren liet ik een soepkom/schaaltje van Blond van de trap vallen, was nog helemaal heel. Dat zoek ik nu weer.

Heb veel serviesen bekeken en ben op deze uit gekomen. Het is van Royal Dutch en dan de Fable lijn.
Dit servies kan ik ook weer combineren met de effen witte lijn, en met ander servies met blauwe details. Zoals mooie Turkse schalen enzo.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:01

Bericht 15 Dec 2014 14:25

Re: Welk servies hebben jullie?

Wij hebben new wave van villeroy&boch. Gewoon simpel wit en leuke vorm.
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 15 Dec 2014 16:25

Re: Welk servies hebben jullie?

Boerenbont (en een aantal stukken boerenbont en bonter). Mijn man vindt dat helemaal fantastisch, dus dat was een cadeau voor ons huwelijk. Het scheelt dat het altijd bij te halen is, dat vind ik met servies van de Ikea/Hema/Blokker dat gaat weer uit het assortiment en dan heb je een incomplete set.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 15 Dec 2014 18:41

Re: Welk servies hebben jullie?

Dandelion schreef:Dat wedgwood servies is vaak ook in de aanbieding bij de ah

Het Wedgwood servies dat bij de AH verkocht wordt is een speciale lijn voor AH. Deze staat los van de originele Wedgwood. Is qua kwaliteit ook iets minder, om de prijs aantrekkelijk te kunnen maken. Hetzelfde geldt voor de glazen van Villeroy en Boch die nu bij de AH verkrijgbaar zijn. Een lijn ontworpen in een iets lagere prijsklasse, wel door de Villeroy en Boch groep, maar niet te vergelijken met originele Villeroy en Boch glazen. Is natuurlijk niet erg, het blijft een prima kwaliteit.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 15 Dec 2014 19:10

Re: Welk servies hebben jullie?

Goede serviezen zijn voornamelijk iittala en Villeroy & Boch. Deze blijven in de vaatwasser mooi. Houd er rekening mee dat andere serviezen steeds minder mooi worden, zeker als ze de vaatwasser ingaan. Blokker, Ikea en Hema hebben vast leuke serviezen, maar gaan een stuk minder lang mee. Ze krijgen snel krassen, zwarte vegen en worden gauw dof. iittala en Villeroy & Boch daarentegen blijven erg lang heel mooi!
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 15 Dec 2014 19:41

Re: Welk servies hebben jullie?

Voor dinertjes heb ik nog een ander servies trouwens van ASA.
Die hebben ook mooie serviezen... Te koop bij o.a. de Bijenkorf.
Ik heb deze versie:
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 15 Dec 2014 19:45

Re: Welk servies hebben jullie?

Parisienne schreef:Goede serviezen zijn voornamelijk iittala en Villeroy & Boch. Deze blijven in de vaatwasser mooi. Houd er rekening mee dat andere serviezen steeds minder mooi worden, zeker als ze de vaatwasser ingaan. Blokker, Ikea en Hema hebben vast leuke serviezen, maar gaan een stuk minder lang mee. Ze krijgen snel krassen, zwarte vegen en worden gauw dof. iittala en Villeroy & Boch daarentegen blijven erg lang heel mooi!


Wat heb jij er veel verstand van! Die glazen bij de AH sparen wij ook, we hebben nu de longdrink glazen, de champagneglazen en de whiskyglazen. Wist helemaal niet dat de kwaliteit iets minder was joh!

Dat servies waar ik het hierboven over heb, Royal Dutch, weet jij daar ook meer van toevallig? Ze verkopen dit ook bij de Bijenkorf en het is niet heel goedkoop en vaatwasbestendig. Of is dit ook een servies van een iets mindere kwaliteit dat jij weet?
<<

Anoniem301

Bericht 15 Dec 2014 19:48

Re: Welk servies hebben jullie?

Ik weet niet waarom ik Dutch zeg, want het is Doulton :) Royal Doulton dus!
<<

Anoniem81

Bericht 15 Dec 2014 19:57

Re: Welk servies hebben jullie?

Ik heb geen officieel servies. Ik heb gewoon een kast vol borden, verschillende soorten, maten en merken. Glazen vooral Ikea, mokken van de Action, Hema en kringloop.

Vanmiddag liet 1 van de kids nog een bord vallen op de keukenvloer, aan scherven, en dat doet dan totaal geen zeer.

Goedkoopste glazen van Ikea, zodra ze echt heel lelijk zijn vervang ik ze.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 15 Dec 2014 20:02

Re: Welk servies hebben jullie?

Ik heb het vierkant servies van de action
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem286

Bericht 15 Dec 2014 22:49

Re: Welk servies hebben jullie?

Bedankt voor alle tips en foto's
We hebben inmiddels vandaag een goedkoop maar simpel en mooi ikea servies aangeschaft. Daarnaast ga ik rustig aan wel het wedgwood servies sparen maar dan komen we in ieder geval geen borden tekort de komende tijd :)
<<

Anoniem173

Bericht 15 Dec 2014 23:11

Re: Welk servies hebben jullie?


Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers