Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


kerstcadeaus kids

<<

Swampy

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 361

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 13 Dec 2014 11:30

kerstcadeaus kids

Wat geven jullie aan je kind(eren) met kerst? Wij vierden Sint ook al uitgebreid. Dus mijn inspiratie is op. Helemaal voor de jongste (7mnd). Die heeft al zoveel speelgoed/boekjes etc van zijn grote broer. Met Sint heeft hij ook al bijna niks gekregen wegens te kort aan inspiratie.
Dus.... wat hebben jullie gekocht/in gedachten voor kerst?
Grote man 31-08-2010
Klein prulleke 12-05-2014

Holagirl
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 13 Dec 2014 11:32

Re: kerstcadeaus kids

Waarom met kerst nog iets geven als ze met sinterklaas al zo verwend zijn?
Hier wordt er, vanwege de kleinkinderen, sinterklaas gevierd en met kerst is het een gezellig samenzijn en niks meer.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem92

Bericht 13 Dec 2014 11:37

Re: kerstcadeaus kids

Waarschijnlijk is er te maken met 2 families, silly ;-)
Hier Sinterklaas heul uitgebreid bij mijn ouders, en schoonouders doen dat altijd al met kerst ...
Ik probeer door het jaar heen al te kijken wat me leuk lijkt, en dat te verzamelen.

Heeft je oudste al kinetisch sand swamp? Is hier een hit!
En voor de jongste iets van toet toet auto's? Of lp kerststal - die moet je vast wel ergens zien te scoren nu.
Waarschijnlijk doet hij toch alleen de poppetjes in z'n mond haha
<<

Anoniem88

Bericht 13 Dec 2014 11:43

Re: kerstcadeaus kids

Ik ben in november jarig, we vieren Sinterklaas altijd uitgebreid en met Kerst wilden mn opa en oma ook altijd wat onder de boom doen. Mijn ouders wilden toen wel dat er kleding, een pyjama of iets anders bruikbaars gegeven werd. Sowieso kreeg ik, omdat alles zo dicht oo elkaar lag voor mij, met mn verjaardag en Sinterklaas ook regelmatig gewoon een trui of jurkje die ik toch al graag wilde. Of een pyjama.
<<

Swampy

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 361

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 13 Dec 2014 11:56

Re: kerstcadeaus kids

Precies. Ze krijgen niet enorm veel met kerst maar met mijn ouders vieren we kerst, al is het klein. Dus een of twee (kleine) cadeaus.
Kinetic heeft hij al en de LP kerststal ook. Die vindt Noah overigens nu al zo leuk om mee te spelen (lees opeten:)
Ik zit inderdaad aan praktische dingen te denken als; slofjes, rugzakje of kleding.
Maar was benieuwd hoe anderen dit oplossen.
Ben vast niet de enige dit Sint en Kerst viert...
Grote man 31-08-2010
Klein prulleke 12-05-2014

Holagirl
<<

Smooch

Kwebbel

Berichten: 479

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:37

Bericht 13 Dec 2014 12:03

Re: kerstcadeaus kids

Met Sinterklaas heeft ze heel veel speelgoed gekregen en met de kerst krijgt ze van ons; ondergoed, pyjama, kleding.
Wat ze van haar ooms/tantes en opa/oma's krijgt weet ik niet.
Afbeelding
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 13 Dec 2014 12:13

Re: kerstcadeaus kids

Wij vieren ook beiden, Sinterklaas en Kerstmis.
Met Sinterklaas geven wij (en de oma's en opa's) speelgoed en met Kerstmis geven we (grotendeels) praktische dingetjes zoals pyjama's, dekbed etc.
2012 & 2016
<<

anoniem196

Bericht 13 Dec 2014 12:16

Re: kerstcadeaus kids

Niks. Ze heeft in november met haar verjaardag en sinterklaas genoeg gehad.

Weet dat mijn ouders nog een pinypon auto voor haar hebben. Die krijgt ze van hun met kerst.
<<

Anoniem92

Bericht 13 Dec 2014 12:27

Re: kerstcadeaus kids

Dan lekker een pyama eronder, en voor je jongste slofjes van aapies (baby-slofje.nl ofzo?)
Voor de baby die nog niet geboren is heb ik een tuitbeker eronder gelegd.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3852

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 13 Dec 2014 12:30

Re: kerstcadeaus kids

Een mooi voorleesboek? Of een spelletje.
<<

Anoniem 82

Bericht 13 Dec 2014 12:54

Re: kerstcadeaus kids

Hier net zo, en ondanks dat ik twee verschillende geslachten heb, kan veel van het babyspeelgoed van de oudste ook voor de jongste. En dus weinig inspiratie. Met Sint heeft hij kleertjes gekregen, twee pyjama's, een strikmutsje, sokken, douchegels.. Maar ook een speelketting (handig voor in de draagdoek of aan zijn jas), een babytelefoontje en een dier met muziek dat rijdt voor als hij over de grond kruipt.

En ook hier vieren we Kerst ook nog eens met cadeautjes. Minder uitgebreid, maar we doen het wel. Mijn oma heeft geld gegeven om wat voor ze te kopen en daar heb ik een lamp met twee silhouetten van gekocht voor ze (silhouetlamp van de noest met verwisselbare plaatjes). Dan kunnen we er af en toe eentje bij kopen of met een verjaardag eentje vragen. Verder krijgt hij nog wat kleertjes en een speel ding met pop up dieren. Ik wil er nog wat bij kopen, maar weet nog niet wat. Ik zit tot nu toe te denken aan een leuk boek (hebben we al veel, maar blijft leuk vind ik) of toch nog iets te spelen (dat wordt nog hard nadenken haha). Of iets voor op zijn kamertje qua decoratie, ik heb toevallig net het hemeltje verwijderd van de week dus er zou nog iets op de muur kunnen daar. Verder lees ik zeker even mee hier!

De oudste lukt hier tot nu toe wel gelukkig, die vindt sowieso veel leuk en weet soms zelf ook al wat te verzinnen wat ze zou willen hebben.
<<

Anoniem255

Bericht 13 Dec 2014 13:38

Re: kerstcadeaus kids

Ik ben met kerst alleen met de kinderen.
Ondanks dat we sinterklaas uitgebreid gevierd hebben, heb ik een paar kleine cadeautjes. Voor mijn zoon nog een paar cars auto's die hij graag wil en voor mijn dochter wat van littlest petshop. En ik heb nog twee disney dvd's.
<<

Anoniem97

Bericht 13 Dec 2014 14:22

Re: kerstcadeaus kids

Wij hebben Sint gevierd dus met kerst niks.
<<

Fiene

Bericht 13 Dec 2014 14:24

Re: kerstcadeaus kids

Gaia schreef:Wij hebben Sint gevierd dus met kerst niks.



Hier hetzelfde.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 13 Dec 2014 14:31

Re: kerstcadeaus kids

Hier geen Sinterklaas gevierd *duh, het is een baby haha.
We doen met Kerst alle cadeautjes voor elkaar.
Ze krijgt speelgoed van Fisherprice, een badpak, een badring, een slaapzak, kleding, enz.
Gewoon wat we nodig hebben maar dan ingepakt onder de boom voor de gezelligheid.
04-2014
10-2015
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 13 Dec 2014 14:38

Re: kerstcadeaus kids

D krijgt één cadeau nog met kerst, was net na sinterklaas in de aanbieding. Met name ook omdat we voor mn schoonmoeder en zwager wat gehaald hebben, en dan zou hij overgeslagen worden.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Anoniem219

Bericht 13 Dec 2014 14:54

Re: kerstcadeaus kids

Wij vieren sint met mijn schoonfamilie, en kerst met mijn moeder . Ze krijgt met kerst:

- frozen dekbed
- frozen schoolbeker
- en we gaan naar disney on ice eerste kerstdag

Van mijn moeder:
- spel ezeltje strekje
- puzzel van rapunzel
<<

Anoniem112

Bericht 13 Dec 2014 15:35

Re: kerstcadeaus kids

Wij hebben ook Sint gedaan dus geen kerst cadeautjes meer..

Maar je kan bijv ook een mooi prentenboek, pyjama, nieuw setje kleding enzo doen.
Leuke puzzel of gezelschapsspel
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 13 Dec 2014 15:44

Re: kerstcadeaus kids

Hier ook geen cadeaus meer, maar anders zou ik denk ik praktische dingen vragen of tijdloos, houten speelgoed.
<<

Anoniem 77

Bericht 13 Dec 2014 16:58

Re: kerstcadeaus kids

Y krijgt eindelijk een keuken. Lang getwijfeld, toch maar kopen volgende week.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 13 Dec 2014 17:28

Re: kerstcadeaus kids

Mats krijgt nuttige cadeautjes: een nieuwe tuitbeker, een onesie voor thuisdagen en babypaws.
Luuk heeft met sinterklaas ook al zo belachelijk veel speelgoed gekregen (van schoonouders) en is in januari ook weer jarig, dus ik denk dat hij ook een pyjama krijgt, een prinsessenjurk(die wil hij zó graag) en een leuk voorleesboek.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 13 Dec 2014 17:49

Re: kerstcadeaus kids

Ik pak altijd cadeaus in wat eigenlijk gewoon boodschappen zijn, ook voor ons. Sokken,elastiekjes, zwembroek, bodylotion.. Dat soort dingen. Maar ik pak ook altijd alle doosjes van het oud papier in omdat het zo gezellig staat.
R. 2013
D. 2016
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 13 Dec 2014 18:19

Re: kerstcadeaus kids

J wordt elk jaar gruwelijk verwend met Sinterklaas dus we doen met kerst geen 'echte' cadeautjes meer. In plaats daarvan gaan we in de kerstvakantie altijd een dagje/avondje weg. En dan kiezen we echt iets speciaals wat we normaal niet zo snel zouden doen.
Dit jaar gaan J, oma en ik naar Disney on Ice in Utrecht. Het is 's avonds maar we vertrekken in de middag (ongeveer een uurtje rijden voor ons) zodat we nog even de stad in kunnen en we gaan gezellig met z'n 3tjes uit eten.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 13 Dec 2014 21:13

Re: kerstcadeaus kids

Ja hier doen we aan kerst! Ik heb snijfruit en groente voor ze. Een verkleedpak, en evi en een pony. Verder nog maar even kijken wat ik haal.
:heart: :heart: 2011
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 13 Dec 2014 22:51

Re: kerstcadeaus kids

Wij vieren kerst met mijn schoonouders met pakjes onder de boom. Ik heb nu voor D :

Auto van Bob de bouwer.
brandweer auto.
boek van Thomas de trein met geluid.
besteksetje van lief.

Ik wil nog een paar kleine dingetjes halen. Van mijn schoonouders krijgt hij dan ook nog en een vriend van mijn man heeft ook een pakje voor D onder de kerstboom neergelegd.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers