Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stom..

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 12 Dec 2014 20:18

Stom..

Het weer is stom.. ik waaide gewoon zowat om vanmorgen
De BTW week op mijn vriends werk is stom... dat is namelijk precies in de week van B's verjaardag.
Hierdoor moet ik én haar verjaardag een week later vieren, en kunnen we op haar verjaardag zelf niet 'uit eten' bij de mac omdat hij koopavond heeft... Dat vind ik stom.
En ik vind het stom dat het altijd dat weekend is, en dat ze DAT weekend geboren is.
En ik wil mijn moeder bellen, en dat kan ook niet, dat vind ik ook stom.

Ik heb een klote avond...
Zo, dat is er uit.
Jullie nog wat te klagen?
<<

Anoniem75

Bericht 12 Dec 2014 20:22

Re: Stom..

Allemaal niet leuk Lejow :(

Ik vind het stom dat mijn jongste zoon niet wil slapen. Ik ben namelijk echt even toe aan rust na een drukke werkdag. En ik ben ook alleen (iedere vrijdagavond) want mijn man is aan het werk.
<<

Anoniem255

Bericht 12 Dec 2014 20:26

Re: Stom..

Dat is allemaal ook best wel stom.
*knuffel*

Hier ging dochter vanavond fináál door het lint.
Ze had een rotmoeder en een rotvader en een rotbroer. En ze wilde hier niet meer wonen. Ze wil bij een vriendin van mij gaan wonen. Ze had al haar halve kledingkast uitgeladen. En dat allemaal omdat ze vind dat haar slaapkamer lelijk is en omdat ze haar laarzen in huis niet aan mocht. En nu voel ik me best ellendig.
<<

Anoniem122

Bericht 12 Dec 2014 20:45

Re: Stom..

Sterkte iedereen!

Ik heb ook een paar baaldagen... En dat frustreert. Vorige week voelde ik me nog zoveel beter, was ik er helemaal klaar mee me zo te voelen en was ik weer positief.. En nu al weer paar dagen bluh.. Voel me eenzaam, heb zoveel boosheid nog in me, voel me nog steeds enorm gekwetst en als ik heel eerlijk ben mis ik gewoon een paar armen om me heen.
En tegelijkertijd irriteer ik mezelf aan het feit dat ik me zo voel, want "er zijn toch zoveel ergere dingen"..
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Dec 2014 21:06

Re: Stom..

knuffel voor iedereen :hug:

Ik ging net mijn kerstkaarten even schrijven. En toen ik door mijn adressenboekje bladerde zag ik allemaal namen van mensen die dit jaar overleden zijn. Zo bizar. Van de meeste was vorig jaar totaal geen sprake van ziek zijn of overlijden en nu zijn ze er niet meer.
Al die overlijden hakken er behoorlijk in
Afbeelding
<<

Anoniem255

Bericht 12 Dec 2014 21:07

Re: Stom..

Ik heb dat heel lang gehad nadat ik de relatie met mijn ex had verbroken. Nog steeds bij vlagen. Ik ben eigenlijk, na ruim 7 jaar, nog steeds zó boos op hem. Hoezo dacht hij mij zo te mogen bedonderen, voor te liegen. Beetje bij beetje slijt het maar het heeft tijd nodig.

Sterkte!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 12 Dec 2014 21:09

Re: Stom..

Ahw Mien, dat is niet leuk.. kan me voorstellen dat je je zo voelt :(

Sarah, ja je hebt veel voor je kiezen gehad, hopelijk wordt 2015 rustiger!

Mai Pen Rai, is toch ook niet gek dat je je zo voelt? En dat er ergere dingen zijn is misschien wel waar, maar dat maakt jouw gevoel niet minder op dit moment.

Oh Razz.. erg zijn die avonden he :( Hopelijk slaapt hij snel!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 12 Dec 2014 21:13

Re: Stom..

Dat gevoel als je je moeder wilt bellen, maar dat niet kan...ik herken het zo goed. En het blijft zo k.u.t :(
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem205

Bericht 12 Dec 2014 21:27

Re: Stom..

Mien, ik heb vroeger ook zoiets gezegd tegen mijn ouders. Toen heeft mijn moeder me een koffer gegeven en gezegd dat ze me met 15 minuten weg zou brengen. Toen was t klaar! Kan me wel voorstellen dat je er verdrietig van wordt :hug:

Lejow :hug: :hug: :hug: Dat ís ook allemaal stom!

Sarah, heftig! Wat een rotjaar wat dat betreft... Ook voor jou een knuffel!


Ik vind het stom dat mijn vriend vanavond niet thuis is... Maandag moet hij na 2 weken vrij weer aan t werk. En dan ben ik weer alleen, met onze kersverse zoon. Vind t erg spannend... En stóm dat ik nog geen vertrouwen in mijn eigen kunnen heb.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 12 Dec 2014 21:31

Re: Stom..

:hug: voor iedereen!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Fiene

Bericht 12 Dec 2014 22:00

Re: Stom..

Allereerst een knuffel en sterkte voor iedereen.
Oreo, komt goed joh. Wanneer hij niet wil slapen gewoon lekker bij je neerleggen. Je kan het echt wel.

Ik vind het stom dat het winter is, deze nog veeeeeeeeeel te lang duurt, en ik heb vooral een hekel aan al die stomme ziekten die er dan weer heersen.
<<

Anoniem205

Bericht 12 Dec 2014 22:04

Re: Stom..

Je hebt gelijk hoor Fiene, maar toch... Ik vind het spannend!
<<

Fiene

Bericht 12 Dec 2014 22:06

Re: Stom..

Snap ik wel. Dat had ik in het begin ook. En dan lijkt het ook, vond ik, alsof alles in het begin niet goed ging. Dat hij meer huilde etc, achteraf zag ik natuurlijk wel dat dat niet klopte maar toch. Succes met je kleine knulletje.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 12 Dec 2014 23:03

Re: Stom..

Schatjes toch, dikke knuffels voor jullie :hug:

Mijn stom is heel stom, maar ik heb weer zo'n last van m'n rug dat ik niet kan sporten en daar baal ik van. Ja!
<<

orchidee

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 88

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:15

Bericht 12 Dec 2014 23:06

Re: Stom..

Ik vind het stom dat April & Dr. Rum niet door zijn naar de finale van TVOH.
<<

Anoniem331

Bericht 12 Dec 2014 23:19

Re: Stom..

Ik heb spierpijn in mijn buik, een zere plek in mijn mond, en ik zit mezelf de hele dag al in de weg.
Dus ik heb mij bed lekker opgezocht, en ik ga maar slapen. Morgen weer een dag.
<<

Anoniem122

Bericht 13 Dec 2014 12:25

Re: Stom..

Bedankt Mien en Lejow! Sorry had gister niet zoveel energie om op iedereen te reageren!

Lejow, stom dat het precies iedere keer op haar verjaardag is.. Zeker omdat je natuurlijk al zoveel moeite er mee hebt dat ze in deze periode geboren is. Is er echt geen mogelijkheid dat je vriend vrij kan krijgen voor 1x op die koopavond? En anders misschien met B en een vriendin ofzo die dag/avond wat leuks gaan doen, dan zit je in ieder geval niet 's avonds alleen met haar en heb je beetje afleiding?

Mien, is je dochter inmiddels weer beetje bijgedraaid?

Sarah1985, lijkt me enorm heftig om er zo weer mee geconfronteerd te worden.. Hopelijk wordt 2015 een beter jaar!

Oreo, is het gisteravond nog goed gegaan, alleen met je zoontje? Hopelijk heb je wat meer vertrouwen in jezelf gekregen voor de volgende keer!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 13 Dec 2014 12:56

Re: Stom..

Nope, hij is de chef van de afdeling en het is een van de drukste weken van het jaar...

Maar heb al een dagje uit gepland met een vriendin :) Sowieso gaat ze 's morgens eerst naar de peuterspeelzaal en daar trakteren :D
<<

Anoniem122

Bericht 13 Dec 2014 12:59

Re: Stom..

Ah nee dan gaat dat inderdaad niet.. Maar fijn dat je een leuk dagje gepland hebt! Wat gaan jullie doen?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 13 Dec 2014 13:00

Re: Stom..

ไม่เป็นไร schreef:Ah nee dan gaat dat inderdaad niet.. Maar fijn dat je een leuk dagje gepland hebt! Wat gaan jullie doen?


Sowieso eten bij de Mac hahaha, dat is traditie (is tenslotte al voor de 3e keer nu :P ) op haar verjaardag.
's middags even kijken, Blijdorp, of binnenspeeltuin ofzo.. wat gezelligs!
<<

Anoniem122

Bericht 13 Dec 2014 13:00

Re: Stom..

Heerlijke traditie! Haha, mijn ouders wilden vroeger nooit bij de Mac eten :thumbdown: De enige keren dat ik er kwam als kind was met een kinderfeestje van een ander kindje.
<<

Anoniem205

Bericht 13 Dec 2014 16:57

Re: Stom..

Mai pen rai, lief dat je er nog naar vraagt! Het is idd goed gegaan hoor, hij is lief gaan slapen om kwart voor 1 (de hele avond is hij ongeveer wakker geweest...) en werd om half 5 wakker en toen pas om 6 uur. Toen heb ik 'm overgedragen aan mijn vriend :smile: Vertrouwen is er nog niet 100%, maar dat moet groeien denk ik! En anders ga ik veel wandelen, in de kinderwagen/auto slaapt hij. Binnenshuis alleen 's nachts. Moet alleen even opletten dat ik mijzelf niet voorbij loop als ik veel buiten ben want ik ben nog erg snel moe.
<<

Anoniem122

Bericht 13 Dec 2014 18:38

Re: Stom..

Fijn dat hij lief is gaan slapen! En het vertrouwen zal idd wel groeien! :)

Hier nog iets stoms.. Zit eerst een half uur met mezelf te "discussiëren" of ik eten ga halen bij de Mac, "nee toch niet, is duur en ongezond, pizza dan? Nee ook niet.. Of toch wel.. Nee! Ik ga voor "gezond" en goedkoop, 2 kaiserbroodjes met zelfgemaakte tonijnsalade met huttenkase ipv mayo".. Nouja lekker tonijn salade gemaakt, broodjes klaar, kom ik op het idee om het nog even in de oven te doen met een plakje kaas er op.. Broodjes klaar, wil ze uit de oven halen, is het bord heet, en mieteren m'n broodjes op de grond, alles onder de tonijn salade, en kon het dus wel weggooien.. :cry: Was al niet zo happy en kon dus letterlijk janken er na..Was ik nou maar naar de Mac gereden gelijk.. :thumbdown:
<<

Anoniem86

Bericht 13 Dec 2014 18:39

Re: Stom..

Ik vind het stom dat m'n vriend gisteren in elkaar gemept is en nu een geblesseerde schouder heeft die uit de kom was gisteren & ook een zwaar gekneusde knie. In ziekenhuis geweest gisteren en hele middag weer bij politie bureau. Bah zo erg geschrokken ervan; arme schat. Ook stom dat ik nog zo veel pijn heb aan m'n rug en we nu beide uitgeschakeld zijn haha..

O nee! Je had beter patat kunnen halen dus... Hahaha, arme jij!
<<

Anoniem122

Bericht 13 Dec 2014 18:42

Re: Stom..

Oh dat is schrikken pippa :( Zomaar uit het niets?

Ja ik had dat idd beter kunnen doen.. Had echt een Big Mac craving, maar vond het zo zonde van het geld. Denk dat ik zo de frituurpan maar aan gooi en frikandel bak. Nu ook geen zin meer om er nog uit te gaan.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers