Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stom..

<<

Anoniem86

Bericht 13 Dec 2014 18:52

Re: Stom..

Hij ging pinnen en er stond iemand tegen de deur bij de pin automaat te plassen en daar zei m'n vriend wat van.. Nou; dat liep flink mis dus! 5 tegen 1..
<<

Anoniem122

Bericht 13 Dec 2014 18:58

Re: Stom..

Pff.. Heftig zeg :( Waar gaat het heen he, met de wereld.. Sterkte voor je vriend!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 13 Dec 2014 19:07

Re: Stom..

Herkenbaar Mai pen rai!!

En Pippa wat vreselijk zeg.. bah wat zijn er toch een idioten..
<<

Anoniem86

Bericht 13 Dec 2014 20:02

Re: Stom..

Nogal inderdaad... en hij heeft zichzelf wel verdedigd, maar was zelf toch flink de lul.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 13 Dec 2014 20:16

Re: Stom..

Jemig Pippa..wat zullen hij en jij geschrokken zijn. Je kunt tegenwoordig ook echt nergens meer wat van zeggen zonder dat je bent moet zijn voor klappen.
Beterschap voor hem!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem122

Bericht 13 Dec 2014 20:30

Re: Stom..

Pippa schreef:Nogal inderdaad... en hij heeft zichzelf wel verdedigd, maar was zelf toch flink de lul.


Ja niet zo gek tegen 5 man.. Dan kan je jezelf nog zo goed verdedigen, maar je maakt dan gewoon geen schijn van kans. :(
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 13 Dec 2014 21:08

Re: Stom..

Zonde van je lekkere eten ไม่เป็นไร :(

En wat ontzettend schrikken Pippa! Wat een rare figuren lopen er rond op deze wereld.. Met zijn vijven iemand even in elkaar slaan om niks.. Sterkte voor jullie allebei!

Laatst was er bij mijn vriendin in de straat ook een ruzie tusssen buurjongen van mijn vriendin en een stel krakers/inbrekers die voor veel overlast zorgden. Buurman wilde ze verzoeken om weg te gaan en toen begonnen krakers opeens te schreeuwen dat buurjongen ze met een vuurwapen bedreigd had terwijl zij een hakbijl en knuppel bij zich hadden.. Ze gingen gelijk politie bellen en even later later kwamen er minimaal 5 politiewagens de straat in gereden. Buurjongen werd gelijk meegenomen en uiteindelijk leider van krakersgroep ook. Buurjongen moet nog voorkomen binnenkort.. Nu weet ik het natuurlijk niet 100% zeker maar vriendin en ik kennen hem vrij goed en we kunnen ons niet voorstellen dat hij een vuurwapen heeft gebruikt.. Hij is altijd supervriendelijk en behulpzaam en hij kwam als enige gewond naar buiten.. Hoop dat de rechter hem gewoon vrijspreekt! Er is verder ook geen wapen gevonden..
Laatst gewijzigd door Fjell op 13 Dec 2014 21:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 13 Dec 2014 21:09

Re: Stom..

Heftig Pippa

Ik vind mijn vriend stom.... Hij is ziek och zo ziek (ik vind het echt wel mee vallen hij is wat verkouden) hij kan er zo over door mauwen... Niks aan.
:heart: :heart: 2011
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers