Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraag het de forummer!

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 19 Sep 2013 13:00

Vraag het de forummer!

Ik ben heel benieuwd hoe Roza haar vakantie is geweest? Is het je bevallen om alleen een weekje weg te gaan?

Verder ben ik heel benieuwd hoe het momenteel met Cheese en met Rush gaat.
Laatst gewijzigd door Lady op 19 Sep 2013 13:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem 49

Bericht 19 Sep 2013 13:01

Re: Vraag het de forummer!

Aan wie vraag je het nou Lady! ;) Je bovenste vraag, haha!
<<

Anoniem 53

Bericht 19 Sep 2013 13:09

Re: Vraag het de forummer!

Ik denk aan jou Majira ;)
<<

Anoniem 49

Bericht 19 Sep 2013 13:14

Re: Vraag het de forummer!

Roza is ook alleen op vakantie geweest een weekje, dus die kan het ook zijn! :)
<<

Anoniem 48

Bericht 19 Sep 2013 13:28

Re: Vraag het de forummer!

Majira ben jij wie ik denk dat je bent?
<<

Anoniem 49

Bericht 19 Sep 2013 13:29

Re: Vraag het de forummer!

Minx schreef:Majira ben jij wie ik denk dat je bent?

Ik weet niet wie jij denkt dat ik ben, maar ik was **! :)
Niet quoten! :)
Laatst gewijzigd door Anoniem 49 op 19 Sep 2013 13:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:13

Bericht 19 Sep 2013 13:31

Re: Vraag het de forummer!

Ik ben benieuwd hoe het met Stuiterbal gaat. (misschien heeft ze dat wel eens ergens verteld maar dan heb ik dat niet gezien)
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 19 Sep 2013 13:38

Re: Vraag het de forummer!

Gek, ik had Roza haar naam toch echt wel getypt.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem 48

Bericht 19 Sep 2013 13:59

Re: Vraag het de forummer!

Majira ja ik had al het idee dat je een te heet type was ;). Vind je nieuwe naam leuker :) wat vrouwelijker
<<

Anoniem 49

Bericht 19 Sep 2013 14:12

Re: Vraag het de forummer!

Whahaha! :)
Dankje, al voel ik me nog wel mijn oude naam, maar dat is ook mijn bijnaam en hoor ik eigenlijk nog dagelijks.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 19 Sep 2013 14:15

Re: Vraag het de forummer!

Ik ben ook nog niet gewend aan je nieuwe naam, maar daar was je al achter :nerd:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem 49

Bericht 19 Sep 2013 14:15

Re: Vraag het de forummer!

Whaha, klopt! Maar maakt niet uit! :angel: Ik neem het je niet kwalijk.
<<

Anoniem32

Bericht 19 Sep 2013 14:20

Re: Vraag het de forummer!

Nina schreef:Ik ben benieuwd hoe het met Stuiterbal gaat. (misschien heeft ze dat wel eens ergens verteld maar dan heb ik dat niet gezien)


Wat lief. Met mij gaat het prima. Druk met mijn studie en zoontje.
Ik voel me goed en alles loopt eigenlijk goed. Van mijn ex heb ik niks meer gehoord en al hij me ziet negeert hij me. Maar het doet me niks dus laat hem maar zijn gang gaan. Ik heb niks te klagen.
<<

Anoniem 49

Bericht 19 Sep 2013 14:31

Re: Vraag het de forummer!

Goed om te lezen Stuit! :)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Sep 2013 14:31

Re: Vraag het de forummer!

fijn stuiterbal z'n man verdien jij ook helemaal niet

Ben wel benieuwd hoe het met pompoen gaat
Afbeelding
<<

Anoniem12

Bericht 19 Sep 2013 14:38

Re: Vraag het de forummer!

Lief dat je er naar vraagt Lady, maar ik kan er niet zo goed een antwoord op geven.

Ik weet het namelijk zelf niet. Het is nog steeds onwerkelijk en alles/de tijd gaat (raast?) maar door. Soms voel ik me goed, soms wat minder. Het is een beetje chaotisch allemaal. Ik heb zoveel dingen die ik graag wil doen en uiteindelijk zit ik avonden lang 'niks' te doen op de bank en ben ik blij dat er nog een schone handdoek is. Ik vergeet alles (echt alles, ben al een paar keer met lege handen uit de supermarkt gekomen omdat ik gewoon niet meer wist wat ik zou kopen) en heb gewoon geen rust in m`n hoofd. Het is een heel raar gevoel, want ik heb het helemaal niet druk. Het is ook niet dat het me allemaal teveel is ofzo, maar het lijkt alsof de dagen, uren, weken gewoon aan me voorbij vliegen en dat ik er maar een beetje naar sta te kijken.

Deze post is wel weer het toppunt van warrig ook. :laughcry:
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 19 Sep 2013 15:19

Re: Vraag het de forummer!

Rush: begrijp wel wat je zegt of wilt zeggen..valt wel mee hoe warrig haha. Geef jezelf de tijd om het te verwerken
<<

Anoniem124

Bericht 19 Sep 2013 15:26

Re: Vraag het de forummer!

Hey! Wat lief!

Hier gaat het met ups en downs, maar over het algemeen wel up. Ik heb wel innerlijke rust gevonden wat betreft het feit dat dingen nu zijn zoals ze zijn...ik accepteer dat ik nu geen carrière meer heb, niet meer alle vrienden heb die ik had, niet meer het 'aanzien' heb dat ik had enz. Nu ik daar wat rust in vind, zie ik ook de mooie kanten in van de situatie. Vele dingen zijn ook gewoon leuker nu. Ik zit in rustiger vaarwater....geen constante werkdruk, prestatiedrang, overuren, haasten haasten haasten. En de vrienden die ik wel nog heb, ja dat zijn de echte. Ook qua financiën hebben we alles redelijk geregeld en komen we goed rond met minder...

Tuurlijk heb ik nog last van depri buien, ben ik niet de oude...kan me slecht concentreren en heb veel last van angsten. Slapen gaat heel slecht en met dingen als auto rijden en gewoon ja...de deur uitgaan heb ik soms wel moeite maar doe het wel gewoon. Helaas kan ik de psycholoog nu ff niet meer betalen, maar in januari gaat de emdr verder. Heb er ontzettend veel aan gehad , veel trauma's zijn verwerkt en afgesloten.

Verder is het streven in januari weer te beginnen met werken, ik check elke dag alle vacatures maar t is lastig, is amper iets. Het plan is dus voor mezelf te beginnen, heb al een naam en een logo en bouw een kleine klantenkring op.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 19 Sep 2013 16:47

Re: Vraag het de forummer!

Cheese, het lijkt me ook een moeilijk proces waar je doorheen moet om te accepteren dat er dingen wezelijk veranderd zijn. Gelukkig zie je er nu ook dep postieve kanten van in. Deze tijd thuis met je kids is ook wat waard, ze worden zo snel groot. Ik geloof zeker dat jij de maatschappelijke ladder wel weer hoger zult beklimmen, wanneer de tijd daar is. Hopelijk kun in 2014 door middel van de EMDR nog meer dingen gaan afsluiten.

Rush, je post is niet zo warrig als je zelf denkt. Er spreekt voornamelijk uit hoe onwerkelijk het nog allemaal is en daardoor moeilijk om mee om te gaan. Geef jezelf de tijd, dat doe je volgens mij ook al.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 19 Sep 2013 17:50

Re: Vraag het de forummer!

Cheese: :hug:

Ik ben nog steeds benieuwd naar Guus! Hoe was jullie wedding?! En hoe gaat het verder?
<<

Anoniem29

Bericht 19 Sep 2013 18:18

Re: Vraag het de forummer!

Ik vind het echt heel mooi om te lezen dat je zo positief bent Cheese! Ik begin ook echt een oogje op je te krijgen qua forumster haha. Je valt mij de laatste tijd gewoon altijd op een leuke manier op :D

@ SoGood. Guus zag er zo ontzettend prachtig uit! Ben benieuwd of ze hier nog wat foto's zal posten. Ze heeft er volgens mij wel eentje als avatar!
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 19 Sep 2013 19:00

Re: Vraag het de forummer!

Het gaat goed :) en mn bruiloft was fantastisch! Super leuk dat harri en toxi er waren :D

Hebben al wel wat foto's gestaan maar spam er graag mee:

Weg :)

Zoooo :angel:

Op facebook heb ik er nog veel meer! (linkje naar blog fotograaf) ik pm je wel even :)

Super vet btw, kreeg een mailtje van fotograaf vandaag of ze onze foto's voor eigen promotie materiaal mochten gebruiken!

En met jou? Lekker op vakantie geweest? En je werk een beetje je draai/balans gevonden?
Laatst gewijzigd door Guus op 20 Sep 2013 19:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 19 Sep 2013 19:05

Re: Vraag het de forummer!

Blijven spammen Guus, ik vind ze superleuk. Je jurk is ook echt een droom, prachtig en leuk met die blauwe accenten!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 19 Sep 2013 19:10

Re: Vraag het de forummer!

Wauw Guus, wat een prachtige foto's! Blijf maar spammen hoor!
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 19 Sep 2013 19:12

Re: Vraag het de forummer!

Thnx :)

Afbeelding

Dit waren mn schoenen (en de armand van mn moeder :heart: )
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers