Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraag het de forummer!

<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 23 Sep 2013 16:36

Re: Vraag het de forummer!

Ik ben wel benieuwd hoe het met Le Chat Noir en haar zwangerschap gaat.
Smile, it's free!
<<

Anoniem 82

Bericht 24 Sep 2013 11:24

Re: Vraag het de forummer!

Lady schreef:
Printje schreef:
Nina schreef:Ik ben trouwens ook erg benieuwd hoe met die zwangere forummer gaat die zo extreem misselijk was dat ze en abortus overwoog. Ik ben haar naam even kwijt.

Dat is toevallig, dit wilde ik net ook in dit topic gaan plaatsen.
Ze heette Papillonrose of zoiets.

Hier ben ik! Wat lief dat er aan me gedacht wordt! Ik lees geloof ik niet vaak genoeg in algemeen, oeps! Maar naar omstandigheden gaat het goed. De misselijkheid is er nog steeds, bijna constant. Maar het is inmiddels wel beter uit te houden (afgezien van dat ik nu door keelpijn wel weer even een flinke dip heb in de misselijkheid), dus als ik dit zo kan volhouden mag ik niet klagen. Echt zorgeloos zwanger zal er denk ik niet in zitten voor mij, maar ik ben al zo blij dat ik het nu een beetje vol weet te houden! Al moet ik ook nog wel tot half maart, maar we bekijken het gewoon per dag/week en niet te ver vooruit.
<<

Anoniem187

Bericht 01 Okt 2013 20:56

Re: Vraag het de forummer!

Ik up dit topic effe.. Ik ben namelijk benieuwd of er bij Parel nog een 2e kindje komt? Brutale vraag misschien hoor *waar-is-de-bloos-smiley?!*
Ik vind jou stiekem een mama met heeeeel veel kids. Hahah
<<

Anoniem57

Bericht 01 Okt 2013 21:14

Re: Vraag het de forummer!

Hahaha, waar komt dit dan weer vandaan?
Eerst hadden we de wens voor een tweede kindje, dat verdween toen L. er was (eerste jaar hebben we als best zwaar en overweldigend ervaren), toen hadden we zoiets van 'als ze 4 is', nu willen we graag volgend jaar kijken of de mogelijkheid erin zit, het moet financieel ook net maar gaan natuurlijk. Ik zie mezelf best met een kindje of 3/4, maar ik denk dat ik dat ik dat mentaal niet heel goed trek. Maar we willen het nog wel een keer proberen, als het ons gegund is.

Wat lief dat je dat vraagt en vindt, trouwens. Ik ben wel echt een kindervriend vaak, inderdaad.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 01 Okt 2013 22:32

Re: Vraag het de forummer!

Lees het nu pas! @Auxo
Hij is op vakantie sinds afgelopen donderdag komt 13okt pas weer terug.
Elke dag appt hij mij :)
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 03 Okt 2013 09:08

Re: Vraag het de forummer!

Hoe gaat het met Suus en de bb ;)

He verdorrie had gisteravond nog een vraag ben hem vergeten :s
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 03 Okt 2013 09:30

Re: Vraag het de forummer!

Hebben jullie elkaar nog veel kunnen zien voor hij op vakantie ging?
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem 53

Bericht 03 Okt 2013 11:42

Re: Vraag het de forummer!

Oké EB, ben benieuwd hoe het verder gaat na jullie vakantie.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 03 Okt 2013 15:05

Re: Vraag het de forummer!

Japie: nee helaas niet. Gelukkig nog wel ff de dag voordat hij vertrok.

Auxo: ja ik ook! Hij appte net dat hij mij mist.. Ahhhh
<<

Anoniem187

Bericht 03 Okt 2013 15:18

Re: Vraag het de forummer!

Parel schreef:Hahaha, waar komt dit dan weer vandaan?
Eerst hadden we de wens voor een tweede kindje, dat verdween toen L. er was (eerste jaar hebben we als best zwaar en overweldigend ervaren), toen hadden we zoiets van 'als ze 4 is', nu willen we graag volgend jaar kijken of de mogelijkheid erin zit, het moet financieel ook net maar gaan natuurlijk. Ik zie mezelf best met een kindje of 3/4, maar ik denk dat ik dat ik dat mentaal niet heel goed trek. Maar we willen het nog wel een keer proberen, als het ons gegund is.

Wat lief dat je dat vraagt en vindt, trouwens. Ik ben wel echt een kindervriend vaak, inderdaad.


Geen idee waar het opeens vandaan kwam. Ik was topics aan het lezen, zag jouw naam voorbij komen en toen moest ik er aan denken.

Dan ben ik benieuwd in de 'toekomst'!!
<<

Anoniem57

Bericht 04 Okt 2013 20:50

Re: Vraag het de forummer!

Ik ook haha! Dank je voor de interesse!

Ik was erg benieuwd hoe het met Carrie is en haar zwanger willen worden? Ondertussen zijn jullie naar de huisarts geweest, toch?
<<

Anoniem301

Bericht 04 Okt 2013 21:38

Re: Vraag het de forummer!

Parel schreef:Ik ook haha! Dank je voor de interesse!

Ik was erg benieuwd hoe het met Carrie is en haar zwanger willen worden? Ondertussen zijn jullie naar de huisarts geweest, toch?

Ah lief! Ik ben zelf in augustus geweest omdat ik nadat ik 3 cyclussen rond van rond de 30 weer een uitschieter had naar 46 dagen en wilde weten of ik niet PCOS had. De huisarts wilde even aankijken of het onregelmatige door zou zetten, dus moest nog even afwachten. Mijn cyclus erna was rond de 30 en die daarna ook. Net weer ongesteld geweest. In oktober zijn we een jaar bezig en als ik de volgende ronde nog niet zwanger ben willen we inderdaad samen naar de huisarts gaan.
<<

Anoniem301

Bericht 04 Okt 2013 21:39

Re: Vraag het de forummer!

Ik ben trouwens benieuwd hoe het is afgelopen met Sushi en haar fiets! Je banden werden toch steeds lek gestoken? Is dat gestopt? Hoop het wel!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 04 Okt 2013 22:17

Re: Vraag het de forummer!

Spannend Carrie!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 05 Okt 2013 12:38

Re: Vraag het de forummer!

expressob schreef:Hoe gaat het met Suus en de bb ;)

Lief dat je het vraagt! Het gaat goed! Onze dochter is nu alweer 9 dagen oud en ze doet het hartstikke goed! Ze drinkt goed, slaapt goed, groeit goed en is over het algemeen heel tevreden. Met mij gaat het ook goed. Ik merk dat ik wel om mezelf moet denken, want doe algauw te veel, terwijl ik echt nog wel rustig aan moet doen. Het 's nachts moeten voeden vind ik af en toe ook wel zwaar, maar meestal slaapt ze meteen na de voeding weer, dus dat scheelt. Ik ben superblij met ons meisje!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 05 Okt 2013 15:54

Re: Vraag het de forummer!

Wat fijn en leuk om te horen Suus! plaats je snel eens een foto van de kleine meid ;) ben benieuwd :)
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 12 Okt 2013 05:04

Re: Vraag het de forummer!

Vanuit mijn nachtdienst ben ik heel benieuwd hoe het onregelmatige werken Marin bevalt. Heb je ook al nachten gedraaid?

En of de Bitterballen meeting geslaagd was! Ik schuif graag eens aan, ben dol op wijn én op bitterballen, dus ik pas in he profiel. :thumbup:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem23

Bericht 12 Okt 2013 08:51

Re: Vraag het de forummer!

Jaa leuk lady! Volgende keer, gezellig!
<<

Anoniem315

Bericht 12 Okt 2013 09:38

Re: Vraag het de forummer!

Het gaat het nu met Bisq, na de operatie?

Hoe gaat het met de zus (en baby) van Auxo?
<<

Anoniem19

Bericht 12 Okt 2013 09:44

Re: Vraag het de forummer!

Ik ben benieuwd hoe het met Parisienne en haar vriend gaat :)
<<

Anoniem119

Bericht 12 Okt 2013 11:10

Re: Vraag het de forummer!

Lady schreef:Vanuit mijn nachtdienst ben ik heel benieuwd hoe het onregelmatige werken Marin bevalt. Heb je ook al nachten gedraaid?


Hee, nee nog 1 dag training maandag en dan begint dinsdag m'n echte baan eindelijk. Kan echt niet wachten, ben er zooo klaar voor :) Ik begin met eerst twee weken vroege dienst, dus om 07.00 beginnen (05.00 op staan), en pas daarna ga ik onregelmatiger draaien. Ik heb twee weekenden in november dat ik voor 't eerst nachtdiensten heb. Ben heel erg benieuwd, heb er wel zin in! Hoe gaat het met jou en je vriend? Los van alle zorgen om je stiefzoontje en alle perikelen met zijn moeder, ben ik heel benieuwd of je nog lieve knuffel verhalen hebt. :heart:
<<

Anoniem57

Bericht 12 Okt 2013 11:52

Re: Vraag het de forummer!

Ik ben benieuwd wanneer de baby van lady komt!

En naar Parisienne en haar vriend ben ik inderdaad ook wel benieuwd.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 12 Okt 2013 12:00

Re: Vraag het de forummer!

Parel, ik ben benieuwd wat jij nu doet op werkgebied? We zijn natuurlijk een beetje soort van samen van de kinderopvang naar de ouderenzorg gegaan, en toen ging jij stoppen. Wat doe je nu?? Want ik las van de week op fb wel dat je nachtdiensten draaide?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 12 Okt 2013 14:56

Re: Vraag het de forummer!

Leuk Marin, ik ben ook heel benieuwd hoe het je zal bevallen. Het heeft zijn voor- en nadelen, maar wat mij betreft zijn er veel meer voordelen dan nadelen. Heerlijk om af en toe lekker uit te kunnen slapen door de week, of op maandag je wekelijkse boodschappen te kunnen doen ipv op drukke zaterdagen.

Alles buiten beschouwing latend gaat het tussen mij en mijn vriend hartstikke goed! We zijn nog steeds gek op elkaar en probeer veel qualitytime te plannen op de momenten dat het kan. Dagje sauna, even lunchen of dineren in de stad, samen met een wijntje op de bank. We zijn echt een team, passen op zoveel fronten zo goed bij elkaar. We hebben allebei een hekel aan ruzie, dus mocht dit een keer voorkomen dan is er altijd een van beiden die al snel de stap zet om het goed te maken. Het klinkt wat zoetsappig allemaal, maar ik voel me nou eenmaal gewoon heel veilig en gelukkig bij hem.

Parel, ik kan het je nog niet vertellen, haha. Het ligt in ieder geval in de planning!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem119

Bericht 12 Okt 2013 15:10

Re: Vraag het de forummer!

Ja precies, ik zie denk ik de voordelen ook wel, tenminste, hoop dat ik dat ook zo ga ervaren. Ik ga er in elk geval positief in. Ik ben nog steeds wel bang dat ik m'n vriend veel minder ga zien, maar ook dat zal wel even wennen zijn. En soms is het ook gewoon lekker om een dagje alleen te zijn en dat is dan wel lekker om een dag vrij te hebben doordeweeks.

Fijn om te lezen dat het tussen jullie gewoon heel goed gaat. Dat klinkt echt heel fijn! Las ik het trouwens nou een tijdje geleden dat je broer/zus weer een kindje krijgt? Broertje/zusje voor M? Mijn nichtje krijgt ook een broertje/zusje namelijk en die heeft ongeveer dezelfde leeftijd als M, dus zou wel grappig zijn!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron