Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraag het de forummer!

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15959

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 12 Okt 2013 16:29

Re: Vraag het de forummer!

Het zal idd soms wat meer plannen worden om elkaar te zien. Mijn vriend werkt natuurlijk ook onregelmatig dus aan de ene kant zien wij elkaar daardoor meer maar soms leven we ook zo twee dagen langs elkaar heen. Het houdt het leuk, denk ik maar. ;) Je vindt daar vanzelf je weg wel in hoor en het is inderdaad ook heerlijk om het huis af en toe eens voo jezelf te hebben.

Ik word inderdaad weer tante, maar deze keer van mijn broer en schoonzus. Zo leuk! Ze is nu 27 weken, zo uit mijn hoofd. Ze wonen in A'dam, dus ik zie ze wat minder vaak, maar ik rij er straks met liefde wat vaker naar toe! Wat leuk dat jullie ook weer oom en tante worden!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 12 Okt 2013 19:50

Re: Vraag het de forummer!

Exogenesis schreef:Het gaat het nu met Bisq, na de operatie?

Hoe gaat het met de zus (en baby) van Auxo?


weg
Laatst gewijzigd door Bisq op 18 Okt 2013 12:11, in totaal 2 keer gewijzigd.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem57

Bericht 12 Okt 2013 19:58

Re: Vraag het de forummer!

JaneDoe, natuurlijk mag je dat vragen!
Ik werk momenteel nog gewoon op mijn werk, ben ook nog niet klaar met mijn eerste jaar. Per 1 november ga ik daar verder als verpleeghulp, op 0-uren contract. Voorlopig dus iig iets van financiële zekerheid! Ik ga straks wel weer verder zoeken naar werk als helpende ofzo, maar eerst nov/dec even 'rust'.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 12 Okt 2013 20:41

Re: Vraag het de forummer!

Parel schreef:Ik ben benieuwd wanneer de baby van lady komt!

En naar Parisienne en haar vriend ben ik inderdaad ook wel benieuwd.

Wat lief dat je ernaar vraagt. Het gaat tussen ons een stuk beter de laatste tijd. We hebben laatst weer een goed gesprek gehad, we zijn beiden wat dingen beter in gaan zien, hebben het vanuit het oogpunt van de ander bekeken en begrijpen sommige dingen nu echt een stuk beter. We hebben het (weer) leuk samen.
<<

Anoniem19

Bericht 12 Okt 2013 21:07

Re: Vraag het de forummer!

Parisienne schreef:
Parel schreef:Ik ben benieuwd wanneer de baby van lady komt!

En naar Parisienne en haar vriend ben ik inderdaad ook wel benieuwd.

Wat lief dat je ernaar vraagt. Het gaat tussen ons een stuk beter de laatste tijd. We hebben laatst weer een goed gesprek gehad, we zijn beiden wat dingen beter in gaan zien, hebben het vanuit het oogpunt van de ander bekeken en begrijpen sommige dingen nu echt een stuk beter. We hebben het (weer) leuk samen.


Dat was ik (ook) ;) maar wat fijn zeg! Ik dacht al af en toe te lezen dat het wat beter ging :)
<<

Anoniem 53

Bericht 12 Okt 2013 21:12

Re: Vraag het de forummer!

Exogenesis schreef:Het gaat het nu met Bisq, na de operatie?

Hoe gaat het met de zus (en baby) van Auxo?

Wat lief dat je het vraagt. Het gaat goed, met allebei. Begin was lastig, maar ik denk dat dat bij alle ouders met een eerste kindje is. Hij heeft in het begin redelijk veel gehuild, maar dat is nu een heel stuk minder. Mijn zusje kan zelf tussendoor ook beter haar rust pakken nu. Verder is ze een super trotse moeder, heeft bij zijn eerste prikjes harder gehuild dan mijn neefje (hij is stoer!) en ben ik heel trots op d'r. Ook al een paar keer mogen oppassen, heerlijk vind ik dat :heart:
<<

Anoniem315

Bericht 12 Okt 2013 21:15

Re: Vraag het de forummer!

Super om te horen, Auxo! En wat fijn dat je neefje zo'n trotse tante heeft :thumbup:
<<

Anoniem 53

Bericht 12 Okt 2013 21:16

Re: Vraag het de forummer!

Super trots, het is zo leuk, zo'n klein hummetje! Hij begint nu bewust te lachen en geluidjes te maken :heart:
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 13 Okt 2013 19:44

Re: Vraag het de forummer!

heeft intox. al gaatjes laten schieten?

hoe het met alex gaat
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5486

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 13 Okt 2013 20:20

Re: Vraag het de forummer!

Fijn Parisienne!

*Ik vraag me af welke taal Cheese met haar kindje spreekt? En of haar man NL spreekt?
*Hoe Marin haar nieuwe baan vindt?
<<

Anoniem124

Bericht 13 Okt 2013 20:23

Re: Vraag het de forummer!

Hoi Lot. We voeden tweetalig op. Ik spreek consequent Nederlands en mijn man consequent Duits met de kids. Met elkaar spreken we Duits.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15959

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 13 Okt 2013 21:05

Re: Vraag het de forummer!

Cheese schreef:Hoi Lot. We voeden tweetalig op. Ik spreek consequent Nederlands en mijn man consequent Duits met de kids. Met elkaar spreken we Duits.


Zo grappig!

Wij zijn thuis trouwens ook tweetalig. Tegen ons zoontje spreken we Nederlands en mijn vriend en ik spreken Fries tegen elkaar. Mijn voorkeur was helemaal Nederlands geweest, maar zo langs als ik mijn vriend ken spreken we al Fries tegen elkaar en het lukt niet meer om dat te veranderen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5486

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 13 Okt 2013 21:53

Re: Vraag het de forummer!

Goed zeg Cheese, en welke taal spreken jullie kindjes nu?

Ik heb eigenlijk nog meer vragen:
Ik vraag me af waarom Feline soms in een rolstoel zit, als je dat niet wilt zeggen begrijp ik het hoor :). Ook vraag ik me nog iets af: jullie gaan op wereldreis en ik las een keer dat je voor een jaar (of zelfs nog langer) in Australië (of was het een ander land?) wilt verblijven, mag dat zomaar dan met visum etc. Of wil je daar dan ook gaan werken? Ik heb daar geen verstand van.

En Lady ik vroeg me laatst wat af over het ambulancepersoneel, volgens mij ben ik dan bij jou aan het goede adres. Hoeveel personeel is er per dienst/dagdeel ingedeeld. En kan het zijn dat dit personeel zit te wachten op een oproep, of zijn ze vrijwel continue bezig, en wat als er meerdere ambulances tegelijk nodig zijn?

Guus: hoe gaat het met je nachtmerries?
<<

Anoniem301

Bericht 13 Okt 2013 22:20

Re: Vraag het de forummer!

Tegen ons zoontje Lady? Het is toch zijn zoon? Of een typefoutje? Wel lief dat je het zo ziet als het geen typefout was.
<<

Anoniem124

Bericht 13 Okt 2013 22:29

Re: Vraag het de forummer!

Mijn kindjes spreken nu een paar Duitse en een paar Nederlandse woorden. Mijn dochter zegt tegen mij dadaaaa als afscheid en tegen mijn man tschüss. Vind ik heel leuk om te zien! Ik ben logopedist dus gelukkig weet ik hoe de verwerving van taal op deze manier verloopt.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15959

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 14 Okt 2013 05:05

Re: Vraag het de forummer!

Carrie, klopt natuurlijk dat het de zoon van mijn vriend is. Maar heb niet altijd zin om dat helemaal te typen of steeds stiefzoontje te typen, dus dit is de makkelijke versie. ;) Ik ben soms wel zo trots als een echte moeder, dus misschien telt dat ook wel een beetje. ;)

Lot, er staan per ambulancepost een of twee auto's paraat, eentje daarvan is altijd een 24-uurs dienst. Soms ben je de hele dag aan het rijden en soms heel weinig en dan zit je inderdaad te wachten tot er een rit komt. Wat je in die tijd doet staat vrij. Sommige studeren of werken hun (privé)administratie bij, weer anderen poetsen hun auto of gaan even naar een winkel. Klinkt wat raar, maar het zit hem in het feit dat je wettelijk verplicht bent een patiënt binnen een uur vanui huis in het ziekenhuis te krijgen. Daardoor moeten er verplicht bemande ambulanceposten zijn op de, in onze ogen, meest onlogische plekken. En als ie dan in de middle of nowhere zit, komt het weleens voor dat je 24 uur lang helemaal niks te doen hebt. Mijn vriend werkt in de drukste regio van de provincie en die heeft het over het algemeen altijd wel druk.

Was jij trouwens eerst iemand anders?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem19

Bericht 14 Okt 2013 08:44

Re: Vraag het de forummer!

Cheese schreef:Mijn kindjes spreken nu een paar Duitse en een paar Nederlandse woorden. Mijn dochter zegt tegen mij dadaaaa als afscheid en tegen mijn man tschüss. Vind ik heel leuk om te zien! Ik ben logopedist dus gelukkig weet ik hoe de verwerving van taal op deze manier verloopt.


Ahh dat is echt lief! Heel bijzonder om te zien lijkt me :)
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 14 Okt 2013 09:46

Re: Vraag het de forummer!

Ik heb bij een gezin gewerkt waar de kindjes ook frans talig werden opgevoed. Moeders sprak alleen frans met ze. Toen de jongste 1jaar was sprak ze al echt woordjes frans. Hun andere dochter was 3 en die sprak vloeiend frans echt zo grappig om te horen.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 14 Okt 2013 20:25

Re: Vraag het de forummer!

Cheese schreef:Mijn kindjes spreken nu een paar Duitse en een paar Nederlandse woorden. Mijn dochter zegt tegen mij dadaaaa als afscheid en tegen mijn man tschüss. Vind ik heel leuk om te zien! Ik ben logopedist dus gelukkig weet ik hoe de verwerving van taal op deze manier verloopt.


Oh superleuk zeg!!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers