Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help, groot pakket versturen!

<<

Anoniem124

Bericht 11 Dec 2014 18:50

Help, groot pakket versturen!

Jongens, is er hier iemand die tijd te veel of verstand ervan?

Ik moet een pakket versturen en kom er verdorie niet vanaf. Het is een koker van 15 cm doorsnede, 5 kilo zwaar en 210 cm lang. dat laatste is dus het probleem.

Echt nergens kan ik dat ding versturen als ik het juist zie. Weet iemand waar ik het wel kan proberen en hoe dat dan in zn werk gaat want van de site van UPS word ik ook niet veel wijzer (met schreeuwend grut naast me).
<<

Anoniem205

Bericht 11 Dec 2014 18:56

Re: Help, groot pakket versturen!

DHL?
<<

Anoniem124

Bericht 11 Dec 2014 18:56

Re: Help, groot pakket versturen!

nope
<<

Anoniem205

Bericht 11 Dec 2014 19:01

Re: Help, groot pakket versturen!

Check anders via fb bij fotoachtergronden via welk bedrijf zij verzenden?
<<

Anoniem255

Bericht 11 Dec 2014 19:13

Re: Help, groot pakket versturen!

Dpd?
<<

Anoniem124

Bericht 11 Dec 2014 19:14

Re: Help, groot pakket versturen!

Ik ben op de hoogte van het bestaan van DHL, GPS, UPS, DPD enz maar dat brengt me dus vooralsnog niet verder vandaar mn vraag. :lol:
<<

Anoniem304

Bericht 11 Dec 2014 19:18

Re: Help, groot pakket versturen!

Is het eenmalig? Dan kan je een koerier bellen, maar dat is vaak wel duur.

Bij de grote namen kan het vaak ook wel, maar dan moet je even bellen om te vragen hoe of wat omdat het ook zakelijk is gok ik? Zakelijk kan je zulke dingen vaak wel makkelijk regelen als je belt. UPS bijv.
<<

Anoniem122

Bericht 11 Dec 2014 19:21

Re: Help, groot pakket versturen!

Volgens mij kan je bij UPS een pakket van max 2,7m lang versturen, zakelijk.
<<

Anoniem124

Bericht 11 Dec 2014 19:22

Re: Help, groot pakket versturen!

Cotton schreef:Is het eenmalig? Dan kan je een koerier bellen, maar dat is vaak wel duur.

Bij de grote namen kan het vaak ook wel, maar dan moet je even bellen om te vragen hoe of wat omdat het ook zakelijk is gok ik? Zakelijk kan je zulke dingen vaak wel makkelijk regelen als je belt. UPS bijv.


Nee het is net niet zakelijk dat is het lastige helaas.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 11 Dec 2014 19:23

Re: Help, groot pakket versturen!

Waar moet het naartoe?
Parcel.nl vervoert pakketten met een gewicht tot 50 kg en binnen de volgende maten naar vrijwel alle landen ter wereld: De lengte + omvang mag niet meer zijn dan 300 cm , bij een maximale lengte binnen de EU van 200 cm en buiten de EU van 150 cm. http://www.parcel.nl/

http://www.gls-netherlands.com/

http://www.nedpak.nl/nedpakstart/
<<

Kiwi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 480

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 11 Dec 2014 19:24

Re: Help, groot pakket versturen!

UPS zou idd moeten kunnen. Maar het uitzoeken met schreeuwend grut is wellicht idd niet het handigst.
Wat snap je niet van de site? Mss kan ik het even uitzoeken en in jip en janneke hier neer proberen te zetten?
<<

Anoniem122

Bericht 11 Dec 2014 19:25

Re: Help, groot pakket versturen!

<<

Anoniem103

Bericht 11 Dec 2014 19:25

Re: Help, groot pakket versturen!

https://wwwapps.ups.com/ctc/request?loc ... vl=PNRO_L1

Hier kun je uitrekenen wat het kost bij UPS.
<<

Anoniem124

Bericht 11 Dec 2014 19:31

Re: Help, groot pakket versturen!

Thanx! UPS leek eerst te kunnen maar dat moet ik dan afgeven bij een Kiala punt en daar mag t weer niet groter zijn dan 80cm!

Ik ga parcel.nl zo ff checken ik krijg zo een zenuwinzinking hier haha.
<<

Anoniem122

Bericht 11 Dec 2014 19:36

Re: Help, groot pakket versturen!

Als ik dit zo lees kan PostNL wel, alleen betaal je meer:

In Nederland (NL): 24-uursservice
Maximumformaat: 100 x 50 x 50 cm (binnenlandse pakketten 10-30 kg: 175 x 78 x 58 cm)
Als uw pakket niet binnen deze afmetingen valt, betaalt u een hoger tarief (categorie 30 kg).
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 12 Dec 2014 07:47

Re: Help, groot pakket versturen!

Is het al gelukt?
Ik heb op mijn werk een programma waarmee ik verzendkosten en doorlooptijden van verschillende vervoerders op kan vragen. Ik zou'm er straks even voor je in kunnen gooien. Heb ik alleen wel het adres van de ontvanger nodig.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 12 Dec 2014 08:02

Re: Help, groot pakket versturen!

ไม่เป็นไร schreef:Als ik dit zo lees kan PostNL wel, alleen betaal je meer:

In Nederland (NL): 24-uursservice
Maximumformaat: 100 x 50 x 50 cm (binnenlandse pakketten 10-30 kg: 175 x 78 x 58 cm)
Als uw pakket niet binnen deze afmetingen valt, betaalt u een hoger tarief (categorie 30 kg).


Grote kans dat het vrachtzending wordt, dan betaal je (zakelijk) €70.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 14 Dec 2014 01:21

Re: Help, groot pakket versturen!

Cheapcargo.nl proberen. Is voor bedrijven en webshops, maar met jou fotobedrijfje kan je het misschien via je 'webshop' versturen. Een constructie of iets daar voor bedenken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron