Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wensen voor 2015

<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 09 Dec 2015 14:58

Re: Wensen voor 2015

Wat mooi zeg om terug te lezen! Fijn dat zoveel grote wensen zijn uitgekomen.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 09 Dec 2015 16:46

Re: Wensen voor 2015

Wat fijn dat er zoveel wensen van mensen uitgekomen zijn!

Ik ben ook een heel eind gekomen met mijn lijstje:

Zonnetje schreef:Liefde: Samen gelukkig blijven!
Huis: Hier blijven wonen. Ik vind dit echt een heel fijn huis. Wel sparen we lekker door om in de toekomst misschien een tweekapper met garage te kunnen kopen.
Kinderen: Dat kan wel 2016 worden. We willen allebei heel graag kinderen, maar hebben beiden nog niet het gevoel van: we willen het nu.
Werk/studie: Ik hoop dat ik bij mijn huidige baan kan blijven en daar nog wat opdrachten in mijn eigen bedrijf naast te kunnen blijven doen.
Vakantie: Eerst op skivakantie: we beginnen het nieuwe jaar in Oostenrijk. En in de zomer gaan we naar de westkust van de VS. Echt super veel zin in!
Dagelijks leven: genieten, veel leuke dingen doen met familie en vrienden, lekker blijven sporten, nieuwe recepten uitproberen, etc.

Je 'totale' doel van 2015: Genieten en gelukkig blijven!


Liefde: check, we hebben het nog steeds heel fijn samen
Huis: we wonen nog steeds in onze fijne huis. Ook het sparen voor een nieuw huis in de verre toekomst gaat heel goed.
Kinderen: dat kan ook 2017 worden. Wij blijven het een beetje uitstellen. Ik merk dat we er heel langzaam aan steeds een beetje meer aan toe zijn.
Werk/studie: dubbelcheck, ik heb een vast contract gekregen, promotie gemaakt en ik volg een opleiding
Vakantie: check, skivakantie en de westkust van de VS waren geweldig, ik ben ook nog naar Krakau geweest
Dagelijks leven: check

Kortom: ik ben tevreden!
<<

Anoniem140

Bericht 09 Dec 2015 20:01

Re: Wensen voor 2015

Liefde:
Zou wel leuk zijn, maar ik verwacht het niet meer eerlijk gezegd.
Huis:
Ik blijf gewoon hier wonen, misschien komt er een nieuwe vloer dit jaar.
Kinderen:
Ik hoop dat mijn zoon zich net zo blijft ontwikkelen als nu, hij gaat echt met sprongen vooruit op school en voor de rest ontwikkeld hij zich langzaam naar een echt grote jongen.
Werk/studie:
Ik ga afstuderen volgende maand, en dan word de toekomst een beetje onzeker, ik hoop op een leuke baan en veel freelance werk.
Vakantie:
Misschien weer wat dagjes weg, of een midweekje met vriendinnen.
Dagelijks leven:
Ik zou graag parttime ergens werken en de rest opvullen met freelance werk.

Mijn wensen voor 2015:
Dat iedereen waar ik van hou gezond mag blijven, en gelukkig is.

Dit is allemaal uitgekomen, na mijn afstuderen had ik heel snel een baan (niet in mijn vakgebied) maar ik ben ook aangemomen bij een orkest (wel mijn vakgebied) waar ik de keuringen nog voor in moet. Ik heb daarmee heel erg geluk, genoeg mensen die na hun afstuderen geen werk vinden, en ik heb straks 2 banen.
Qua liefde, na 8 jaar ben ik toch de liefde van mijn leven tegengekomen, totaal onverwacht maar op het juiste moment. Met mijn zoon gaat ht heel goed, echt een kanjer is het.
En de wens dat iedereen gezond en gelukkig is, is ook redelijk uitgekomen. Mijn oma is overleden, en dat was wel heel heftig en erg. Maar mijn ouders, mensen heel dicht om mij heen zijn allemaal gezond en happy!
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 09 Dec 2015 20:10

Re: Wensen voor 2015

Anoniem87 schreef:Liefde: Dat we net zo gelukkig blijven met elkaar als dit jaar :heart: Oh en een huwelijksaanzoek zou ik heel leuk vinden :) Gelukt, op het huwelijksaanzoek na helaas
Huis: Dat ons huis eindelijk opgeleverd wordt. Is gebeurd!
Kinderen: Dat ik niet zwanger raak, want kinderen staan niet in de planning voorlopig :P Gelukkig niet zwanger geworden, al begint het wel een klein beetje te kriebelen.
Werk/studie: Het liefst beginnen met een opleiding of minder gaan werken (3 dagen) bij m'n huidige baan. Per 1 januari ga ik 3 dagen werken, die opleiding zat er financieel even niet in. Misschien iets voor volgend jaar als ik echt eens weet wat ik leuk vind.
Vakantie: Geen, want we moeten sparen voor ons huis, maar hoop nog wel een weekendje weg te kunnen. We zijn drie keer een weekendje weg geweest, heel fijn!
Dagelijks leven: Ik hoop op een gezond jaar, zonder buikpijn, pijn aan m'n schouders/nek en kiespijn. Het zit niet meee laatste weken... Heb helaas aardig wat voor m'n kiezen :laughcry: gehad, zowel qua tanden als qua psychische zorgen. Hoop echt dat dat volgend jaar beter zal gaan want het heeft mijn jaar heel erg negatief beïnvloed.

Je 'totale' doel van 2015: Gelukkig blijven en gezond worden!Helaas niet gelukt, door mijn psychische klachten ben ik op dit moment echt niet gelukkig.
<<

Anoniem301

Bericht 09 Dec 2015 21:40

Re: Wensen voor 2015

Ah zo ontzettend fijn voor je Caro, het is je zo gegund!!!
<<

Anoniem147

Bericht 10 Dec 2015 17:55

Re: Wensen voor 2015

Zo fijn om van iedereen te zien dat er wensen zijn uitgekomen. Ik word er helemaal sentimenteel van haha.

Liefde: Trouwen natuurlijk! En gelukkig zijn en blijven met elkaar.
Sealed the deal :love: Ik ben echt intens gelukkig met mijn man.

Huis: Ik hoop dat we later in het jaar naar een huis kunnen 'toewerken'. Mijn vriend heeft een nieuwe baan en ik krijg een beter contract in augustus. We willen heel graag weg uit ons huidige woning en iets kopen.
Zie, hier droom ik al een jaar over.. Helaas geen beter contract voor mij en nu zelfs sowieso geen baan.


Kinderen: Die zijn er niet en staan ook nog niet in de planning haha.
Als die baan er is en er de mogelijkheid is om een leuk huis(je) te kopen dan komen die kinderen er misschien wel..

Werk/studie: Studie goed afronden en lekker aan het werk gaan. Even genieten van hoe het leven kan zijn als je alleen aan het werk bent en geen studie volgt.
Okee.. Studie gestopt (werk dus ook). Nieuwe studie gestart, echt super leuk. Heb het helemaal naar mijn zin. Voor het eerste denk ik ook echt 'Ja, die zie ik mezelf de aankomende tientallen jaren doen!' Ik sta er van te kijken dat ik dit vorig jaar heb ingevuld want vanaf januari '15 twijfelde ik echt ontzettend hard aan mijn studie/werk.


Vakantie: Curaçao! en later in het jaar graag nog een citytrip naar Londen o.i.d.
Curaçao is natuurlijk gebeurt! Hmm verder ben ik volgens mij niet weg geweest.. Mijn man had ook geen vakantiedagen meer over haha.

Dagelijks leven: Leven en laten leven. Rustig aan. Ik wil geen stress ervaren aankomend jaar. Alles nemen zoals het komt. Genieten.
Lukt eigenlijk redelijk. Ik vind het balen dat ik geen baan heb maar geniet zo erg van mijn studie op het moment dat ik weinig tijd heb om te stressen over werk. Misschien moet ik juist wat meer stress op dat gebied krijgen haha. Dan vlot het wat meer met solliciteren.

Je 'totale' doel van 2015: Terugkijken op weer een fijn jaar!
Zeker gelukt!
<<

Anoniem280

Bericht 10 Dec 2015 18:48

Re: Wensen voor 2015

Mijn wensen zijn wel deels uitgekomen.
Huis is niet verkocht, maar verhuurd.
Nog altijd 24 uur werken, heb vast contract, maar momenteel herstellende van een burn out.
Dat zagen we in 2014 niet aankomen.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 10 Dec 2015 19:00

Re: Wensen voor 2015

Helaas vorig jaar niet ingevuld, maar ik kan wel terugblikken :)

Liefde: Gebleven zoals het was, we zijn nog steeds heel gelukkig samen!
Huis: Ik had gehoopt op de eerste paal in de grond, dit wordt maart. Maar we zijn heel blij met de ontwerpen, die overtreffen onze verwachtingen! We zijn dit jaar wel verhuisd, naar het koophuis van mijn schoonmoeder. Dit is een stuk ruimer en de huur niet veel hoger. Het is een verbetering tov ons vorige huurhuisje.
Kinderen: Helaas bij ons nog steeds niet. Wel tante geworden van een prachtig ventje, bij een goede vriendin een lief meisje geboren en een nichtje/neefje op komst. Gelukkig kan ik ook erg van de kinderen van een ander genieten.
Werk/studie: Ik had verwacht een 'rustig' jaartje te hebben. Aan het begin van het jaar heb ik de stap gemaakt naar projectplanning en vanaf de zomer ben ik locatieleider. Echt heel gaaf!
Vakantie: Supergoed jaar geweest, onverwachts naar New York gegaan (waar ik al jaren van droomde) en deze zomer hebben we in Frankrijk een heerlijke vakantie gehad samen met mijn zus en haar gezin. Daarnaast nog wat weekendjes in Nederland.

Je 'totale' doel van 2015: Ik heb een goed jaar gehad, 4 van de 5 punten hebben mijn verwachtingen overtroffen. Onze kinderwens werpt helaas een schaduw over de mooie momenten die ik beleef, waardoor ze net iets minder gelukkig zijn dan ze hadden kunnen zijn.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 10 Dec 2015 23:22

Re: Wensen voor 2015

Ik doe nooit mee aan dit soort lijstjes, maar kan mij herinneren dat ik dit heel bewust heb ingevuld. 2014 was namelijk zo'n rotjaar. Ik heb me echt ongelukkig gevoeld en hoopte met oud&nieuw zo erg dat het een mooier jaar zou gaan worden.
Gelukkig is dat gelukt!


Lenthe schreef:Wat zijn jouw wensen of voornemens:

Liefde: Een leuke man vinden en verliefd worden (en dat het dan ook wederzijds is) Jammer genoeg is dit niet gelukt. Deze schuif ik maar door naar 2016
Huis: Ik ben heel blij met en gelukkig in mijn huis. Ik ga mijn achtertuin wel "verbouwen" (voornamelijk tegels) Mijn tuin is mooi geworden! Ben blij met het resultaat
Kinderen: Voorlopig nog lang niet Is ook gelukt kinderloos te blijven ;)
Werk/studie: Salarisverhoging krijgen. Verder ben ik tevreden Ik heb zelfs onverwachts promotie gemaakt én loonsverhoging gehad
Vakantie: Er staan al twee weekendjes weg gepland, maar wil graag in september nog langer op vakantie. Ik weet nog niet met wie en dus waarheen. Als mijn vriendinnen niet kunnen, ga ik mee op singlereis (voor het eerst) en dan wil ik wat verder weg, Thailand of Mexico ofzo. Ik ben een aantal keren op vakantie geweest. Een vakantie was minder leuk (gezelschap viel nogal tegen) maar de rest was leuk. Helaas geen verre reis, maar die blijven gewoon op de to do list.
Dagelijks leven: Mag zo blijven als nu Is ook zo gebleven

Je 'totale' doel van 2015: Gelukkiger worden dan 2014. Heb een paar vervelende dingen meegemaakt en hoop dat dat komend jaar niet meer gaat gebeuren. Ik voel me nu zoveel beter en fijner dan vorig jaar rond deze tijd. Dus dit is gelukt
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 11 Dec 2015 08:49

Re: Wensen voor 2015

Liefde:
Ik hoop op weer wat meer tijd samen, we gaan er tijd in steken om weer uit eten te gaan. Dit is een work in progress. Het is er niet in de mate van gekomen dan we hadden gepland.
Huis:
Of het allemaal gaat slagen is de vraag, maar we gaan voor de verkoop van mijn flat en hopelijk de koop van een huis in een nieuwe woonplaats (wel in de buurt, maar waar we geen roots, familie of vrienden hebben). Het huis staat on de verkoop, maar verder wilt het helaas niet vlotten.
Kinderen:
Voor onze zoon hoop ik op een gezond, gelukkig jaar waarin ik volop ga genieten van zijn ontwikkelingen en hopelijk daarmee zijn eerste woordje! Nou, hier heb ik echt alles in gestopt en wat een heerlijk mannetje is hij toch! Hij zegt mama (tegen mij en papa), verder is hij goed met woorden uit het grootvervoer (traktor, bus, truck enzovoorts).
Werk/studie:
Ik wens dat het management eindelijk besluiten welke richting ze in willen, meer training geven en ik kan helpen met meer verkoop. Euhm, nee daar zijn we niet echt verder mee. Er spelen nog wat andere vervelende dingetjes.
Vakantie:
We hebben niet meer echt reden om naar centraal Londen te gaan aangezien onze vrienden allemaal zijn verhuisd, maar ik zou het heerlijk vinden om er heen te gaan. Sowieso gaan we het Engelse wel bezoeken. Ik wens ook cheap tickets naar NY, om 'even' een vriendin te bezoeken, maar ik vrees dat dat het niet wordt. We zijn naar Kreta, Engeland (2x) en Apeldoorn geweest
Dagelijks leven:
Weer beginnen met Weight Watchers, mijn nieuwe hobby verder ontwikkelen en heel erg genieten van de vrije tijd met zijn drietjes. Check, wat minder check, CHECK!
Je 'totale' doel van 2015:
Blijven werken aan ons happily ever after.
L2014 & H2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Dec 2015 09:02

Re: Wensen voor 2015

Anoniem119 schreef:Liefde: Trouwen met mijn grote liefde waar al onze geliefde vrienden en familie bij zijn. Ik denk dat ik heel erg veel ga huilen op die dag met al die lieve mensen om me heen. Ik wil ook heel graag mijn liefde hardop uiten naar mijn vriend toe. 2015 wordt het jaar van de liefde voor mij.

Nou het was inderdaad een fantastische dag gevuld met liefde voor elkaar en onze naasten. Al heb ik niet gehuild, een paar traantjes maar bij het zien van iedereen die er voor ons was! En sowieso is onze liefde voor elkaar wel echt dieper gegroeid.

Huis: We gaan 7 januari verhuizen, dus 2015 wordt uiteraard ook het jaar van het nieuwe huis. Een hele hoop ontdekken (positieve en negatieve dingen ongetwijfeld), een hele hoop eerste keren (I know what you're thinking right now, maar ik bedoel ook eerste keer een maaltijd koken in het nieuwe huis, eerste keer samen op de bank knus tv kijken, eerste keer in de tuin schoffelen - ja echt!), en alle seizoenen voor het eerst meemaken in het fijne nieuwe huis. Ik denk dat we in 2015 echt een thuis gaan maken.

Ja vooral alle seizoenen meemaken in het nieuwe huis was heel erg leuk! We hebben echt van alles genoten. In de zomer heerlijk buiten eten en varen en zwemmen in het water achter ons huis. En in de winter het huis weer knus maken. Het was wel een vermoeiend jaar met veel klusjesmannen over de vloer maar het was het natuurlijk waard. We zijn ZO blij met ons huis!

Kinderen: Die blijven nog lekker even weg in 2015 haha.

Dat wordt hopelijk 2016 dus.

Werk/studie: Ik ga hopelijk een rustiger jaar tegemoet qua werk. Geen of weinig bruiloften fotograferen, en hopelijk gaat m'n andere baan z'n gangetje.

Inderdaad maar één bruiloft gefotografeerd vanwege drukte eigen bruiloft. Wel een nieuwe website gemaakt waar veel tijd in heeft gezeten. En op m'n andere werk toch promotie gemaakt met een extra functie er bij. Tof! Goed werk jaar geweest!

Vakantie: Huwelijksreis natuurlijk! Waarschijnlijk wordt dat Italie. En misschien eind 2015 nog naar Vietnam & Cambodja, maar anders wordt dat 2016.

Nou die huwelijksreis naar Italië was dus echt fantastisch. Drie weken heerlijk eten en wijn drinken. Echt genoten. En die reis naar Vietnam. En Cambodja gaan we in januari maken.

Dagelijks leven: Onze draai vinden te midden van alle drukte. Een lekkere thuis creeren als basis om alle drukte heen. Daar gaat 2015 over voor ons.

Dat is wel gelukt! Ons leven is hectisch maar we pakken de juiste momenten samen en gaan bewust met onze tijd om.

Je 'totale' doel van 2015: Heel erg genieten van ons nieuwe huis en leven samen en dat ook nog eens uitgebreid vieren met een knalfeest als bruiloft.

Nou en of!
Let's discover the world together.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Dec 2015 09:08

Re: Wensen voor 2015

Lejow schreef:Wat zijn jouw wensen of voornemens:

Liefde: vieren dat we een jaar getrouwd zijn , en vooral gelukkig blijven met elkaar
Huis: kei kei kei hard sparen voor een nieuwe keuken
Kinderen: volop genieten van B, van haar wijsheid en haar humor. De kans dat we het bij haar houden wordt met de maanden groter
Werk/studie: dat vind ik een moeilijke. Ik hou van mijn werk, ik vind het leuk, maar ik weet niet of ik dit voor altijd zou willen blijven doen. Maar... wat dan wel is de vraag?
Vakantie: zit er niet in vrees ik, doordat we keihard sparen voor de keuken, dat gaat even voor.
Dagelijks leven: mooi op gewicht blijven en uitkijken naar de bruiloft van mijn liefste vriendin!

Je 'totale' doel van 2015: pfoe, weet ik zo even niet


Liefde: Check :D Dat hebben we gevierd!
Huis: De keuken is nu echt bijna in zicht.
Kinderen: Nog steeds staan we achter onze keuze om het bij een kind te houden. Ze gaat nu bijna naar school en ik kijk er naar uit.
Werk/studie: zelfde twijfelpuntje, ondertussen mijn eigen webshop gestart, zou leuk zijn als dat enorm zou gaan lopen natuurlijk :D
Vakantie: Zijn we inderdaad niet geweest. Voor aankomend jaar staat er een reisje Disney en een weekje Frankrijk met mijn schoonouders op de planning
Dagelijks leven: Er zit helaas wat gewicht aan, gaan we in januari weer voor. De bruiloft van mijn vriendin was prachtig :love:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Dec 2015 09:09

Re: Wensen voor 2015

Zo leuk dat je een webshop bent gestart Lejow. Hopelijk geeft je dat wat extra werk maar met name ook plezier. Veel succes er mee volgend jaar!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem137

Bericht 11 Dec 2015 09:41

Re:

Anoniem88 schreef:Ik heb maar twee wensen, financieel relatief zorgeloos zijn en zwanger worden en misschien nog bevallen in 2015, en samen een gelukkig, hecht en warm gezin vormen. Dan zou ik echt één van de allergelukkigsten zijn op deze kluit aarde.

Dit was volgens mij nog van mij afkomstig. De eerste Is gelukt. Ik weet nog wel dat ik heel lang tussen hoop en vrees heb geleefd of m'n vriend wel schuldenvrij uit de schuldsanering zou komen, maar in april lag er ontzettend goed nieuws van de rechter in de bus. Het tweede is nog niet gelukt maar daar zijn we ook nog niet (bewust) mee bezig gegaan. Ik heb ineens koudwatervrees. Maar dat gebeurt vast ook nog wel.
<<

Anoniem148

Bericht 12 Dec 2015 16:58

Re: Wensen voor 2015

Dandelion schreef:
Marni schreef:Wat zijn jouw wensen voor 2015?

Wat wil je graag doen? Misschien wel bereiken? Op je werk of op school. Of wil je iets gaan doen wat je al jaren roept te gaan doen?

Wat zijn jouw wensen of voornemens:

Liefde: gelukkig zijn met mijn man! -->Nog steeds
Huis:niets, is zo prima --> een keer goed poetsen
Kinderen: dat onze uk gezond geboren wordt --> check
Werk/studie: studie afronden, minder werken --> studie klaar en zelfs gestopt met werken om er voor mijn zoon te zijn
Vakantie: geen wensen --> ook niet weg geweest
Dagelijks leven: niets. Is zo ook goed. --> nog steeds

Je 'totale' doel van 2015:
Gelukkig zijn met mijn gezin en dat onze uk dus gezond geboren wordt. Dat ik mijn draai krijg binnen ons gezin en werk. --> helemaal goed zo. Ben gelukkig.


Toevoegingen zijn natuurlijk welkom :vuurwerk:
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:42

Bericht 13 Dec 2015 12:03

Re: Wensen voor 2015

Wauw, wat mooi om te lezen dat zoveel wensen zijn uitgekomen! Dan kan er toch maar heel veel gebeuren in 1 jaar.
<<

Anoniem181

Bericht 14 Dec 2015 14:44

Re: Wensen voor 2015

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 04 Feb 2016 23:01, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 14 Dec 2015 14:48

Re: Wensen voor 2015

Carrie schreef:Ah zo ontzettend fijn voor je Caro, het is je zo gegund!!!


Wat lief :-). Dank je wel!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 14 Dec 2015 21:27

Re: Wensen voor 2015

Cinnamon schreef:Liefde: Precies zoals die nu is!! Check! En misschien wel nog beter, nu we een gezinnetje zijn :heart:
Huis: Heeeel graag zsm verhuizen naar een echt huis. Met een trap. En een tuin. Een garage. En als het even kan: een bad. Het bad zit er helaas niet in, maar de rest allemaal check!
Kinderen: Graag :) Toen ik dit schreef, wist ik dus net een paar week dat ik zwanger was, haha. En dat hummeltje ligt nu heerlijk naast me op de bank te trappelen en brabbelen! :love:
Werk/studie: Daar zal niet veel in veranderen denk ik. Vind het wel prima voor nu. Klopt, maar zoals het nu lijkt, wordt het wel een vast contract, yay!
Vakantie: Geen idee nog, dat zien we dan wel weer. Tsja, die hadden we dus niet echt dit jaar, haha. Maar volgend jaar als het goed is onze eerste vakantie met z'n drietjes :D
Dagelijks leven: Lekker met vrienden af blijven spreken, leuke dingen doen. Check! Met baby is het iets meer plannen, maar dat maakt het niet minder leuk.

Je 'totale' doel van 2015: Gewoon gelukkig zijn. Hoe cliché, haha.


2 behoorlijke dieptepunten gehad afgelopen jaar (het overlijden van mijn beide oma's), maar verder was 2015 toch wel een heel goed jaar!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 15 Dec 2015 16:39

Re: Wensen voor 2015

Als ik zo mijn lijstje bekijk was 2015 niet echt mijn jaar :silent:

Huis: Gewoon in ons mooie huisje blijven wonen, wel hoop ik de woonkamer opnieuw te kunnen verven in 2015.
We zijn in ons huisje blijven wonen, hebben alleen de woonkamer niet geverfd.
Kinderen: Op dit moment zijn we er nog niet aan toe, maar mocht het zo ver zijn, hoop ik zwanger te worden.
Ik ben er dit jaar achter gekomen dat de kans dat ik op natuurlijke manier zwanger word vrijwel nihil is, het zal heel erg moeilijk worden.
Werk/studie: -
Vakantie: Gewoon nog steeds spontane weekendjes weg gaan met mijn man en ons hondje. En ik hoop dat we in 2015 een kleine rondreis gaan maken door Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk en zo.
Een weekje Duitsland is het enige wat we hebben kunnen doen, maar dit was wel erg fijn :)
Dagelijks leven: Ik wens dat mijn gezondheid zo 'goed' blijft gaan. Het is nog steeds ruk, maar beter dan ooit. Ik weet niet of dat komt doordat ik ook daadwerkelijk iets meer kan of dat ik het gewoon geaccepteerd heb en de juiste balans tussen rust en activiteit heb gevonden. En ik hoop dat ik leuke dingen kan blijven doen met mijn vriendinnen en familie, veel kan leren met turnen en dat al mijn dierbaren gezond blijven in 2015.
Ik heb in januari mijn bovenbeen spier gescheurd en hierdoor tot juni niet kunnen turnen. Daarna door omstandigheden ook niet veel kunnen turnen. Qua dierbaren hebben zowel mijn moeder als mijn schoonvader een hartinfarct gehad dus dat was ook hectisch. Gelukkig heb ik wel nog steeds dezelfde vriendinnen die me allemaal echt heel dierbaar zijn :heart:
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 15 Dec 2015 22:38

Re: Wensen voor 2015

Bolus26 schreef:Liefde: het gaat erg goed tussen mijn man en mij en daar doen we beiden ons best voor,dit volhouden dus!
Huis: zolderkamer verbouwen(meer een wens van mijn man eigenlijk )
Kinderen: dat A zich zo blijft ontwikkelen als nu en hopelijk een broertje of zusje
Werk/studie: studie succesvol afronden en ook in m'n werk kunnengebruiken. Ik zou ook graag volgend schooljaar dezelfde groep en collega's hebben als dit jaar.
Vakantie: hopelijk genoeg gespaard voor een campertje en lekker op stap
Dagelijks leven: gezonde levensstijl vasthouden ,minder geld uitgeven aan onndodige zaken en genieten van de momenten met familie en gezin
Totale doel 2015: gezond blijven en genieten van alles


leuk om terug te blikken!

de liefde was,met een dipje van enkele weken terug,goed. We praten in ieder geval goed met elkaar en gaan er beiden voor!
huis:zolder is gedaan
kinderen: A gaat goed en ben 7 maanden zwanger!
werk/studie: nog twee dagen en dan met verlof na een pittig half jaar maar wel met fijne collega's en mn studie is in de pocket!
vakantie: campertje is nog even uitgesteld
dagelijks leven: kan komend jaar nog beter maar genoten heb ik zeker afgelopen jaar! Ondanks verdrietige gebeurtenissen en moeilijke momenten
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers