Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Laten we een kaarsje branden...

<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 12 Dec 2014 18:40

Re: Laten we een kaarsje branden...

Mooi dit!
Ik brand een kaarsje voor mijn oma.
Ze is vorige week overleden en vandaag was de emotionele crematie.
Ik mis haar...
<<

Anoniem104

Bericht 12 Dec 2014 23:34

Re: Laten we een kaarsje branden...

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 06 Jan 2015 15:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Rachel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 25

Geregistreerd: 03 Okt 2014 16:31

Bericht 13 Dec 2014 00:17

Re: Laten we een kaarsje branden...

Ik brand een kaarsje voor m`n oma en voor m`n hond.
Net zoals vele had ik de allerliefste oma. Ik had een hele speciale band met haar.
Drie jaar geleden is ze overleden. Ik heb er vrede mee. Ze heeft een mooie leeftijd bereikt, 93 jaar.
Mijn hond was niet alleen mijn hond maar ook mijn beste maatje en eigenlijk gewoon m`n kindje.
We waren altijd samen. Een half jaar geleden heeft hij heel plots een hersenbloeding gekregen en heb ik hem in moeten slapen. Het was verschrikkelijk. En heb het er nog steeds moeilijk mee.
Ik kan er nog steeds geen vrede mee hebben. Voor mijn gevoel had hij nog jaren meegekund. Hij was nog zo speels, waaks, en vrolijk. En binnen een half uur heb ik moeten beslissen over zijn leven.
Voor beide brandt hier regelmatig een kaarsje.
Oh that's ok. Girls tend not to like me.
Rachel Green
<<

Anoniem80

Bericht 13 Dec 2014 07:39

Re: Laten we een kaarsje branden...

Voor mijn oma, in maart is het drie jaar geleden dat ze overleed. Ze was zo'n mooie, lieve en sterke vrouw en de liefst oma die er maar was! Ik mis haar nog steeds elke dag.

En op tweede kerstdag brand ik altijd een kaarsje voor mijn oude buurman. Hij was vluchteling voor Sadam Hoessein, moest weg uit Irak vanwege zijn politieke visie, anders hadden ze hem opgepakt en de doodstraf gegeven. Na jaren alleen in Nederland te zijn geweest was het hem gelukt zijn vrouw en kinderen in Nederland te krijgen. Ze kregen hier asiel, alles zag er positief uit. Helaas bleek zijn verleden en alles wat hij in Irak had meegemaakt zo vreselijk, dat hij het niet meer aankon. Tweede kerstdag 2001 besloot hij er niet meer mee te kunnen leven en heeft hij zichzelf op zolder van het leven benomen. Zijn zoontje van 4 vond hem en heeft in eerste instantie tegen niemand wat durven zeggen, toen hij dat wel deed is mijn vader meteen naar boven gerend en heeft hem gereanimeerd, wat niet heeft mogen baten zijn kinderen heb ik opgevangen...

En voor de moeder van mijn beste vriendin waar helaas uitzaaiingen gevonden zijn, waar niets meer aan te doen is..
<<

Flip Fluitketel

Kwebbel

Berichten: 311

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:41

Bericht 13 Dec 2014 13:08

Re: Laten we een kaarsje branden...

Kissyfur schreef:Mooi idee!

Ik mis mijn vader. 18 februari is hij al weer 10 jaar dood. 10 jaar! Ik vind het jammer dat hij mijn kinderen nooit heeft mogen kennen. Niet met kerst met ze aan een tafel zal zitten. Ze niet stiekem de chocolaatjes uit mijn moeders kerstboom zal geven. Hij zou zo'n geweldige opa voor ze zijn geweest. Met mijn zoon kattenkwaad uithalen. Knuffelen met mijn dochter.

Vaak voelt het alsof ik hier geen verdriet meer om mag hebben, omdat het al zo lang geleden is. Maar hij was verdorie wel mijn papa



Zo herkenbaar!

Ik wil een kaarsje branden voor mijn vader. In januari is het alweer 9 jr geleden dat hij plotseling overleed. En voor mijn lieve oma die gisteren 4 jr geleden is overleden.
No language can express the power and beauty of a mothers love
Grote zus oktober 2010
Kleine zus januari 2013
<<

Anoniem216

Bericht 13 Dec 2014 15:22

Re: Laten we een kaarsje branden...

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 16 Okt 2017 18:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Dec 2014 20:56

Re: Laten we een kaarsje branden...

Ik brand een kaarsjes voor de vele mensen die ik dit jaar verloren heb.
Afbeelding
<<

Anoniem75

Bericht 13 Dec 2014 22:56

Re: Laten we een kaarsje branden...

Ik brand 4 kaarsjes voor mijn opa's en oma's. Mijn opa's zijn al meer dan 25 jaar dood en mijn ene oma 6,5 jaar en mijn andere oma sinds April dit jaar. Zo'n 4 weken na de geboorte van mijn jongste zoon. Ik heb het nog steeds geen plekje kunnen geven door alle hectiek waar ik toen in zat (net verhuisd en net bevallen) en daar baal ik van. Ik krijg steeds een knoop in m'n maag als ik aan haar denk en het voelt allemaal nog niet echt.

Maar dankzij hun heb ik geweldige ouders gekregen en een mooi leven. Zonder hun was dat natuurlijk niet. Hier denk ik d laatste maanden wel heel veel aan. Ik denk dat het grotendeels komt doordat ik nu zelf 2 kindjes heb en doordat ze er nu niet meer zijn.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 14 Dec 2014 16:22

Re: Laten we een kaarsje branden...

Het is vandaag Wereldlichtjesdag dus er zullen veel kaarsjes branden.
<<

Anoniem321

Bericht 14 Dec 2014 18:10

Re: Laten we een kaarsje branden...

Ik ben helemaal niet van het kaarsjes branden voor mensen, maar ik brand een denkbeeldig kaarsje voor mijn schoonvader. Hij is in januari dit jaar overleden, dit wordt dus de eerste kerst zonder hem.
<<

*foef*

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 131

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 14 Dec 2014 18:48

Re: Laten we een kaarsje branden...

Het is vandaag wereldlichtjesdag. Ik brand een kaarsje voor mijn zoon. Hij zou 2e kerstdag alweer 11 jaar worden..
<<

Anoniem278

Bericht 14 Dec 2014 20:07

Re: Laten we een kaarsje branden...

Hier ook wereldlichtjesdag.
Voor altijd in mijn hart.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 14 Dec 2014 21:08

Re: Laten we een kaarsje branden...

Jeetje *foef* en Quickster, heftig. Sterkte.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 14 Dec 2014 21:19

Re: Laten we een kaarsje branden...

Jeetje *foef* en Quickster, wat oneerlijk. Sterkte!
L2014 & H2017
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 15 Dec 2014 17:13

Re: Laten we een kaarsje branden...

Ik brand geen kaarsje, omdat mijn man daar niet van hield. Maar ik denk wel aan hem, elke dag. En ik ben ook met mijn gedachten even extra bij mijn vriend, zijn vrouw zou vandaag 41 zijn geworden en afgelopen vrijdag was haar sterfdag.

Ik vind het moeilijke dagen, huilend bij de kerstboom, tranen bij het tuincentrum. Herinneringen, heel veel herinneringen en vooral ook, donkere dagen die ik zwaar vind om door te komen.
<<

Anoniem114

Bericht 15 Dec 2014 17:30

Re: Laten we een kaarsje branden...

Heftig, Pompoen.. Sterkte..

Ik brand een kaarsje voor de vaders van mijn twee beste vriendinnen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 15 Dec 2014 18:50

Re: Laten we een kaarsje branden...

*foef* schreef:Het is vandaag wereldlichtjesdag. Ik brand een kaarsje voor mijn zoon. Hij zou 2e kerstdag alweer 11 jaar worden..


Ik geloof dat ik nog niet wist dat jij het was!
Bizar meid, hoe snel de tijd gaat, knuffel :hug:
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 15 Dec 2014 22:48

Re: Laten we een kaarsje branden...

Ik brand een kaarsje voor de mensen die gisteren gegijzeld zijn hier in Sydney. We hebben alles heel erg mee gekregen aangezien we een paar honderd meter verderop zaten. Behoorlijk beangstigend. Vreselijk wat die mensen 17 uur lang hebben moeten doorstaan.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Dec 2014 10:13

Re: Laten we een kaarsje branden...

Mijn kaarsje brandt vandaag voor mijn schoonmoeder.
Het is alweer 6 jaar geleden dat we plotseling afscheid moesten nemen van haar.
Mijn moeder vond het vreselijk oneerlijk, zij was ziek en had al zo veel meegemaakt, maar kreeg de kans om te leven. En een (zo goed als) gezond persoon als mijn schoonmoeder werd van de een op de andere dag weggerukt.

Ik hoop dat ze nu samen zijn boven, neerkijkend op hun zoon, dochter en kleindochter.
Want wat was mijn moeder trots op B, en wat zou mijn schoonmoeder het geweldig gevonden hebben om een kleindochter te hebben.

Afbeelding
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers