Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke duowagen

<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 12 Dec 2014 11:48

Re: Welke duowagen

Is er ook niet iets te verzinnen met de wagen die je nu hebt? Ik heb wel eens op het tweelingforum gezien bij mensen die na een tweeling nog een derde kregen, dat ze op hun duo wagen iets met een fietsstoeltje? deden? misschien kan dat ook wel met een enkele kinderwagen,

Bij ggoglen op fietsstoeltje op kinderwagen kwam ik er een paar tegen ;)
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Patsy

Bericht 12 Dec 2014 13:11

Re: Welke duowagen

Dat is ook nog een optie!

Maar nu Ik weet dat er een Maxi Cosi op de Mountain Jungle kan heeft die mijn voorkeur. Ik vind dat zo'n mooie wagen, lekker stoer.
<<

Anoniem80

Bericht 12 Dec 2014 14:24

Re: Welke duowagen

Onze duoseat met babynestje, incl onderstel, maxicosi, wandelwageninzet en kinderwagenbak gaan we verkopen, mocht je interesse hebben. Met duoseat pas je in kleine liften trouwens :)
<<

Patsy

Bericht 12 Dec 2014 14:34

Re: Welke duowagen

SkyWise schreef:Onze duoseat met babynestje, incl onderstel, maxicosi, wandelwageninzet en kinderwagenbak gaan we verkopen, mocht je interesse hebben. Met duoseat pas je in kleine liften trouwens :)


Ik onthoud het! Voor nu heeft toch een wagen met 2 zitjes naast elkaar de voorkeur.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 12 Dec 2014 15:09

Re: Welke duowagen

Ik wilde de zitjes ook absoluut niet achter elkaar. Je denkt dat het handiger is, maar probeer met zo'n lange wagen maar eens een kort bochtje door te gaan ;).

De Bugaboo is ook smal en ik heb nog nooit gehad dat ik een winkel niet in kan of ergens niet tussendoor kan.
Groot voordeel is dat hij heel compact in te klappen is.

Maar ik snap wel dat je dat te duur vindt. Ook tweedehands.
Toen ik zwanger was was deze net uit en nog niet tweedehands.

Als ik jou was, zou ik ook een wagen van marktplaats halen.
Afbeelding
<<

Anoniem280

Bericht 12 Dec 2014 17:49

Re: Welke duowagen

Wij hadden ons eerst laten informeren in de winkel. Daar de tandemwagen geprobeerd, na 1 bochtje geloofde ik het wel.
Zei tegen de verkoper, dit wordt zó niet ons wagen!
Daarna zei hij de easy walker, maar hij zei meteen, deze is breder dan de Mountain Jungle. Keus was toen snel gemaakt en idd, op marktplaats.
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 12 Dec 2014 23:46

Re: Welke duowagen

Hier ook een mountain buggy urban jungle duo wagen van marktplaats.

Echt ideaal! Loopt heel erg licht en is zeer wenkbaar. Is nog steeds volop in gebruik. De enkele wagen is al de deur uit.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem117

Bericht 13 Dec 2014 17:05

Re: Welke duowagen

Ik heb een bugaboo donkey (tweedehands). Ik heb eerst in de winkel alles uitgeprobeerd en vond deze verreweg het fijnste. Achter elkaar vond ik gevoelsmatig helemaal niks, dus die vielen af. Toen heb ik gekeken naar breedte. Volgens mij is bugaboo de smalste. Het is in ieder geval de lichtste en de meest compacte met inklappen. Ook wandel ik elke dag in het bos en daar is de bugaboo ook geschikt voor. Ik vond hem tweedehands nog steeds wel erg duur, maar omdat het mij de beste wagen leek heb ik er toch voor gekozen.
<<

Patsy

Bericht 10 Jan 2015 17:26

Re: Welke duowagen

We hebben zojuist een easywalker duo gekocht, een olijfgroene. Ik ben er heel blij mee.

Ik wilde graag een mountain buggy, maar die bleek net niet achter in mijn autootje te passen. De easywalker past precies.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 10 Jan 2015 17:45

Re: Welke duowagen

Katrien wij hebben ook een easywalker, ben er al heel lang tevreden over, bevalt ons goed!
:heart: :heart: 2011
<<

Patsy

Bericht 10 Jan 2015 19:20

Re: Welke duowagen

Ik hoop dat wij er net zoveel plezier van gaan hebben.
Laatst gewijzigd door Patsy op 10 Jan 2015 20:04, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem280

Bericht 10 Jan 2015 19:23

Re: Welke duowagen

Dat heb je vast wel.
Komt helemaal goed.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers