Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


DSW - ervaringen?

<<

Anoniem86

Bericht 10 Dec 2014 19:59

DSW - ervaringen?

Ik kreeg als advies van mijn fysiotherapeut om over te stappen naar de verzekeraar DSW. Nu hoor ik hele positieve verhalen, maar ook héle negatieve verhalen. Nu zit ik in dubio, hij ziet er perfect uit qua vergoedingen, voor een lage prijs.

Help?
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 11 Dec 2014 10:19

Re: DSW - ervaringen?

Wij zijn verzekerd bij DSW en ik heb er prima ervaringen mee. Zeker qua service, bereikbaarheid, enz. Ik heb eigenlijk geen negatieve punten, maar wij hebben tot nu toe weinig hoeven declareren. Ik ben al vanaf jongs af aan daar verzekerd, heb ook weinig behoefte aan een andere verzekering omdat we bij DSW prima zitten.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 11 Dec 2014 10:21

Re: DSW - ervaringen?

Wij zijn trouwens wel aanvullend verzekerd. Voor de zekerheid, want de basisverzekering vond ik net te weinig. Zo heeft mijn bevalling/kraamtijd en alles eromheen mij zelf helemaal niks gekost. Geen eigen bijdrage of zo. Ook tandartskosten heb ik zelf nooit gehad. Ik wil dus wel altijd aanvullend verzekerd zijn.
<<

Anoniem86

Bericht 11 Dec 2014 11:14

Re: DSW - ervaringen?

Ik wil de hoogste verzekering nemen, dus alles aanvullend inderdaad!
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 11 Dec 2014 12:37

Re: DSW - ervaringen?

Hier ook bij DSW. Mijn vriend al 29 jaar en ik sinds 8 jaar. Geen slechte ervaringen. Vergoedingen worden snel uitbetaald.

Ik denk trouwens dat je over elke verzekering wel negatieve punten kan vinden.
Afbeelding
<<

Anoniem186

Bericht 11 Dec 2014 13:49

Re: DSW - ervaringen?

Ik ben daar ruim 10 jaar verzekerd geweest. Prima ervaring mee.
<<

Anoniem291

Bericht 12 Dec 2014 11:02

Re: DSW - ervaringen?

Ben daar al jaren verzekerd n nooit geen problemen mee gehad. Enige 'jammere' vind ik dat er bij bril en lenzen pas vanaf -6 wat vergoed wordt.
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 12 Dec 2014 15:11

Re: DSW - ervaringen?

Ik ben ook al jaren verzekerd bij DSW.
Ga hier ook niet weg. Heb nu zitten vergelijken, maar kan geen ene verzekering vinden die het zelfde biedt voor dezelfde of een lagere prijs.
Het is natuurlijk wel afhankelijk van jouw situatie en welke onderdelen belangrijk zijn.

Declaraties worden inderdaad snel behandeld en uitbetaald.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem86

Bericht 12 Dec 2014 15:19

Re: DSW - ervaringen?

Maar declaraties uitbetaald - moet je het eerst voorschieten dan?
<<

Anoniem86

Bericht 12 Dec 2014 15:20

Re: DSW - ervaringen?

Het gaat bij mij vooral om de fysiotherapie, die ik dan heel vaak zou krijgen. Alleen staat er in kleine letters bij dat het alleen geldt bij een medische indicatie, en volgens mijn collega doen ze daar heel moeilijk over.
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 12 Dec 2014 15:26

Re: DSW - ervaringen?

Ligt eraan wat je wilt declareren.
Bij mij gaat het over het algemeen rechtstreeks. Alleen de anticonceptiepil niet en de kosten die ik bij de mondhygiënist maakte.(die laatste is al wel 3 jaar geleden dus wie weet wat daar nu in veranderd is)

Fysio heb ik nooit hoeven voor te schieten. Dat ging allemaal automatisch.
Bij mij was dat overigens niet op medische indicatie.

Ik zou gewoon de voorwaarden lezen van de aanvullende verzekeringen. Daar staat best veel informatie in.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem86

Bericht 12 Dec 2014 15:29

Re: DSW - ervaringen?

Ja die heb ik gelezen de voorwaarden; dat ziet er wel positief uit verder!
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 12 Dec 2014 21:33

Re: DSW - ervaringen?

Het ligt er aan of er een contract is tussen DSW en datgene waar je heen gaat. Ziekenhuis heb ik uiteraard nog nooit voorgeschoten.

De tandarts van mijn vriend heeft een contract met dsw, dus die stuurt daar de nota heen. Is er dan iets dat niet veroed wordt krijgt mijn vriend later een nota met het nog te betalen bedrag.
Mijn tandarts heeft echter geen contract. Ik krijg dus de nota van mijn tandarts mee en moet die declareren bij dsw. Voorschieten is het niet echt, want mijn tandarts heeft een betalingstermijn van 30 dagen en dsw betaald meestal al binnen 1 werkweek uit. Als ik de kosten dus direct indien bij dsw is er niets aan de hand en kan ik het na ontvangst direct doorstorten naar mijn tandarts.
Afbeelding

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers