Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Houten boom

<<

meisje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 750

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:09

Bericht 10 Dec 2014 20:34

Houten boom

Zijn hier meiden die een houten boom op de kinderkamer hebben?
Waar heb je die vandaan?
Hoe bevestig je die aan de muur?
Maakt het uit wat voor een muur je hebt (stucwerk)?
Heb je hem wit gelaten of een kleurtje gegeven (eventueel met foto)?

Wij twijfelen nog over de decoratie op de babykamer.
Ik wil best iets aan de muur hangen, maar niet zo dat mijn hele muur vervolgens beschadigd is.
💜💜💙💙
<<

Anoniem74

Bericht 10 Dec 2014 21:05

Re: Houten boom

Ja, maar ik heb ze zelf gemaakt :)
Ik wilde ook geen gaten in de muren, dus heb ik ze achter de commode vastgezet. Ging en gaat prima!
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 10 Dec 2014 21:10

Re: Houten boom

http://www.freesstudio.nl/

Hier hebben wij hem besteld. Zelf wit geverfd. Naast de boom (xtravolleboom 185-200 cm.) hebben wij nog een tak met uilen (uilentak, 70x33), daar achter hebben wij led lichtjes die van kleur verspringen (Ikea) gemaakt, Wij hebben hem bevestigd met stevige dubbelzijdige tape!
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 10 Dec 2014 23:04

Re: Houten boom

Ik heb een voorbeeld van freesstudio nagetekend en zelf op de muur geverfd. Wij hebben grof gestucte muren, bovendien van waardeloze kwaliteit, dus durfden het niet aan met boren of lijmen.
07.12.2011
11.12.2014
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 11 Dec 2014 00:19

Re: Houten boom

Ik heb een tijdje terug voor N. haar nieuwe kamer een leuke boom bij de Xenos gehaald, er zitten ook van die kapstokhaakjes aan. Ik heb van dat dubbelzijdige tape van Tesa geloof ik, daar gaan we het mee bevestigen. Moet de boom nog even pimpen trouwens.

Heb het ook voor canvasdoeken besteld en ging prima van de muren af zonder beschadiging of resten.
<<

Anoniem97

Bericht 11 Dec 2014 10:00

Re: Houten boom

Wij hebben er 1 gemaakt op S zijn kamer, ik weet niet of je die nog kan herinneren?

De basis is van stijgerhout en de takken van rest hout.
We hebben op de grond hem eerst neergelegd en daarna op de muur vast gemaakt met schroeven, sommige kunnen nog bewegen zodat je de tak iets anders kan doen.
Mijn stiefvader heeft nog een vogelhuisje gemaakt voor erin.

Het is iig een stoere boom niet zon standaard ding
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 12 Dec 2014 19:51

Re: Houten boom

Mijn man heeft deze boom zelf gemaakt voor op de kamer van onze jongste dochter. Hij is gemaakt van mdf en is daarna wit geverfd. Hij heeft de boom met een paar schroeven aan de muur bevestigd. Op de schroeven heb ik blaadjes geplaatst zodat je er niks meer van ziet ( blaadjes en uiltje zijn allemaal zelfgemaakt )

Afbeelding
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers