Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het nieuwe theaterseizoen

<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3407

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 03 Nov 2013 15:14

Re: Het nieuwe theaterseizoen

Majira schreef:Ik zit nu in het Beatrixtheater voor Jersey Boys! ;)


Ik ben heel benieuwd hoe dat is! Vertel je na afloop hoe het was?
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Nov 2013 17:22

Re: Het nieuwe theaterseizoen

Ben benieuwd Majira, ik ga eind november!
<<

Anoniem 49

Bericht 04 Nov 2013 13:21

Re: Het nieuwe theaterseizoen

Ik vond hem wat tegenvallen. Ik was blij dat we er kaarten voor hadden gewonnen en niet gekocht. Anders had ik het zonde gevonden denk ik..
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 04 Nov 2013 19:36

Re: Het nieuwe theaterseizoen

Wij zijn een paar weken terug naar Flashdance geweest, ik vond het hartstikke leuke. Een leuke feel good musical.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3407

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 04 Nov 2013 22:39

Re: Het nieuwe theaterseizoen

Ilovethe90s schreef:Wij zijn een paar weken terug naar Flashdance geweest, ik vond het hartstikke leuke. Een leuke feel good musical.


Daar ga ik begin volgend jaar naar toe. Leuk om te horen dat jij het al leuk vond.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem328

Bericht 06 Nov 2013 11:54

Re: Het nieuwe theaterseizoen

Gister naar de theatertour van Racoon geweest. Was echt top! Wat kan die Bart zingen zeg! Veel plezier voor de meiden die nog gaan :cheering:
<<

Anoniem187

Bericht 11 Nov 2013 14:59

Re: Het nieuwe theaterseizoen

Ik ga 14 januari naar Jan Smit en ik heb vorige week ook kaarten gekocht voor Rowwen Heze, daar ga ik 22 maart heen :)
<<

Anoniem 49

Bericht 11 Nov 2013 18:20

Re: Het nieuwe theaterseizoen

Olijfje schreef:Gister naar de theatertour van Racoon geweest. Was echt top! Wat kan die Bart zingen zeg! Veel plezier voor de meiden die nog gaan :cheering:

Ik ben er in oktober ook geweest. Ik vond het ook echt fantastisch!
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 11 Nov 2013 21:00

Re: Het nieuwe theaterseizoen

Heb n paar weken geleden (toen Freek nog niet geblesseerd was) Love Story gezien. Wat een geweldige voorstelling. Kwam echt bijna huilend de zaal uit lopen. Zo goed gespeeld. Is echt een aanrader.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3407

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 15 Nov 2013 00:36

Re: Het nieuwe theaterseizoen

http://youtu.be/hNRghmlDUNE

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=hNRghmlDUNE&list=UUJuc_J61oXxnfMeqi7zx6_A

http://www.nederlandssymfonieorkest.nl/programmas/nedsym-meets-percossa/

Afbeelding

Hier ben ik vanavond naar toe geweest:
Het Nederlands Symfonieorkest ontmoet de slagwerkers van Percossa in een wervelend programma met rake klappen, scherpe humor, acrobatische capriolen en muzikale fijnzinnigheid. Met als climax een overdonderende, nog nooit vertoonde versie van Ravels beroemde Bolero.

Percossa begon als slagwerkgroep maar is dat al lang niet meer. Met veelzijdige theatershows vermaken en verbazen ze een breed publiek in heel Europa. Tussen hun optredens in Frankrijk, Duitsland, Engeland, Zweden en Rusland door zijn ze in november in het land voor een serie gastoptredens met het Nederlands Symfonieorkest.

Het programma bevat theatrale en muzikale verrassingen, op muziek van onder meer Prokofjev, Britten, Weber en Ravel. Een tipje van de sluier: een Spaanse Fandango, een Hollandse klompendans en een battle tussen orkest en Percossa! - See more at: http://www.nederlandssymfonieorkest.nl/ ... k7HOd.dpuf

Was echt fantastisch goed. Het orkest sneeuwde wel wat onder bij Percossa maar was wel een goede combinatie.

Volgende week zaterdag kun je in Zwolle gratis naar de Verjaardagsvoorstelling van het Nederlands Symfonieorkest. Op hun site kun je je aanmelden voor kaarten
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 15 Nov 2013 10:53

Re: Het nieuwe theaterseizoen

Ik zou dit jaar nog wel weer naar een ballet/dansvoorstelling willen, dat is er vorig jaar niet van gekomen helaas. Het liefst het Nationale Ballet. En wie weet nog naar een dansvoorstelling hier bij ons in de schouwburg als er toevallig wat leuks is als wij kunnen.
Cabaret en musicals vind ik echt vreselijk. Ik zou nog wel een keer naar een toneelstuk willen, ik ben benieuwd of ik dat leuk zou vinden, want het spreekt me in eerste instantie totaal niet aan. Dan wel een literaire klassieker.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 23 Nov 2013 20:47

Re: Het nieuwe theaterseizoen

Ik ben naar Baantjer geweest,
en naar Jeans (dans en zangvoorstelling)

En ga nog naar nederland musicalland, harrie en de twee meesters en naar maar je krijgt er wel heel veel voor terug.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3407

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 24 Nov 2013 00:20

Re: Het nieuwe theaterseizoen

Leuk Anousch. Naar Jeans ga ik volgens mij in januari. Dat is een jaarlijkse traditie geworden. Het begon met 2 mensen en inmiddels gaan we er al een paar jaar met zijn achten naar toe. En het is elk jaar weer een fantastische show.

Ik ben vanavond naar het verjaardagsconcert (80 jaar) van het Nederlands Symfonieorkest geweest. Was een gratis voorstelling (maar met glazen donatiebussen voor donaties om optredens in bv bejaardentehuizen mogelijk te maken maar waar jammer genoeg na de tijd amper wat in zat ook al vond iedereen die ik naar buiten hoorde lopen het concert fantastisch..) en super: Mendelssohns 3e symfonie. Weet iemand waarom het laatste deel mij zo bekend voor komt? Filmmuziek of tune ergens van oid?
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem30

Bericht 24 Nov 2013 00:29

Re: Het nieuwe theaterseizoen

O ik wil ook weer naar Jeans! Ik ben vanaf mijn 13e elk jaar met mijn ouders (en zussen) geweest, maar nu de laatste 3 jaar niet meer.. ik vind dat ZO leuk.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 24 Nov 2013 15:50

Re: Het nieuwe theaterseizoen

Jersey boys vond ik ook erg tegenvallen! Had er meer van verwacht. Had hem gelukkig met een aanbieding gekocht.

Ik ga de komende maand naar haar naam was Sarah en de kleine blonde dood. Ik ben benieuwd hoe die zullen zijn.

Verder wil ik eigenlijk nog wel naar hij gelooft in mij, maar ik weet niet zeker of het wel echt iets voor mij. Ik vind de kaarten wel erg duur voor als het een tegenvaller gaat worden. En ergens in het voorjaar wil ik naar Anne Frank. Daar ga ik sowieso heen, maar wanneer weet ik nog niet.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 24 Nov 2013 16:18

Re: Het nieuwe theaterseizoen

Jochem Meijer was super leuk! Echt een heel goede show!
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 26 Nov 2013 12:36

Re: Het nieuwe theaterseizoen

Ik heb al van zoveel mensen gehoord dat Jersey Boys tegenvalt, er jammer.

Hier staat voor vanavond de show van Veldhuis en Kemper op het programma.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 27 Nov 2013 20:22

Re: Het nieuwe theaterseizoen

rapa nui schreef:Leuk Anousch. Naar Jeans ga ik volgens mij in januari. Dat is een jaarlijkse traditie geworden. Het begon met 2 mensen en inmiddels gaan we er al een paar jaar met zijn achten naar toe. En het is elk jaar weer een fantastische show.



Ja echt elk jaar weer een feest haha! Alvast veel plezier! :D
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 27 Nov 2013 20:23

Re: Het nieuwe theaterseizoen

Pippa schreef:O ik wil ook weer naar Jeans! Ik ben vanaf mijn 13e elk jaar met mijn ouders (en zussen) geweest, maar nu de laatste 3 jaar niet meer.. ik vind dat ZO leuk.


Als je de mogelijkheid hebt om te gaan, zeker gaan! :D
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 27 Nov 2013 20:23

Re: Het nieuwe theaterseizoen

Is er iemand al naar Jon van Eerd zijn show, 'harrie en de twee meesters' geweest? Ik ben namelijk erg benieuwd of het wat is..
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Anoniem255

Bericht 27 Nov 2013 20:51

Re: Het nieuwe theaterseizoen

Wij zijn ook naar Jochem Meyer geweest.
In 1 woord: Geweldig! Hilarisch met een emotionele twist.
Echt zijn beste show ooit.
<<

Anoniem38

Bericht 27 Nov 2013 21:25

Re: Het nieuwe theaterseizoen

Ik ga vrijdag naar 'de goede mens van sezuan'
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3407

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 28 Nov 2013 00:16

Re: Het nieuwe theaterseizoen

Jip83 schreef:Ik ga vrijdag naar 'de goede mens van sezuan'


Vertel daarna even hoe het was. Ik heb net de trailer even bekeken omdat ik er nog niet over gehoord heb maar ziet er wel goed uit. Ik ga eigenlijk te weinig naar toneelstukken omdat ik vooral ook dit jaar de onderwerpen me niet echt aanspreken. Maar nu ik dit zo zie ziet het er best wel goed uit. Maar ik heb deze titel ook niet bij de theaters hier in de buurt gezien.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3407

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 28 Nov 2013 00:21

Re: Het nieuwe theaterseizoen

Ik ben vanavond naar De Nieuwe Snaar geweest en was best een leuke avond. Volgens mij had ik dit gekozen omdat het de afscheidstournee was en ik er al jaren over lees maar nog nooit naar toe was geweest. Het was goed, leuke dingen, mooie muziek, goed op elkaar ingespeeld maar wat gedateerd. Was voor het vooral oudere publiek natuurlijk geen probleem maar ik denk dat ik het aantrekkelijker had gevonden als ze twintig jaar jonger waren geweest. Ik had aan het begin niet door dat dit de afscheidstournee was en zat me zelf af te vragen wanneer muzikanten, dit soort groepen er mee ophouden omdat je natuurlijk wel muziek kunt blijven maken maar dat het voor een deel van het publiek toch wat minder aantrekkelijk wordt. Maar goed dat hadden ze dus zelf ook door.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 28 Nov 2013 10:53

Re: Het nieuwe theaterseizoen

Mien schreef:Wij zijn ook naar Jochem Meyer geweest.
In 1 woord: Geweldig! Hilarisch met een emotionele twist.
Echt zijn beste show ooit.


Knap he! Ik vond het echt een heel goede show.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron