Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oudejaarsavond

<<

Anoniem331

Bericht 10 Dec 2014 21:16

Re: Oudejaarsavond

Ik werk zowel oudejaarsdag als nieuwjaarsdag, dus echt weg gaan en feesten zit er niet in. Mijn dochter was zo lief om mijn ouders uit te nodigen, dus die komen het bij ons uitzitten.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 10 Dec 2014 21:16

Re: Oudejaarsavond

Niks staat vast, maar denk gewoon lekker thuis met mijn kleine mannetje. Hij zal vast en zeker wel wakker zijn om 12.00 dus samen even vuurwerk kijken, wat lekkers eten&drinken en weer naar bed!
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 10 Dec 2014 21:20

Re: Oudejaarsavond

Ik heb late dienst. :hohoho:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Fiene

Bericht 10 Dec 2014 21:22

Re: Oudejaarsavond

Wij blijven gewoon lekker thuis. Denk dat we spelletjes gaan doen of tv kijken, rond half 12 maken we R wakker en die mag dan beneden mee naar het vuurwerk kijken. Wanneer N door zou slapen laten we dr mooi liggen.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 10 Dec 2014 21:23

Re: Oudejaarsavond

Wij zijn dan op skivakantie, dus we gaan lekker in Gerlos uit eten en op stap.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 10 Dec 2014 21:27

Re: Oudejaarsavond

Wij blijven thuis en mijn zwager en schoonzus komen. Erg gezellig! Misschien blijven ze slapen, dat ligt eraan.
We gaan voor de tv zitten met hapjes en cocktails/wijn/bier/prosecco. En de oudejaarsconference kijken, als die leuk is.
Om 12 uur gaan de mannen vuurwerk afsteken en zeggen we de buurt gedag.
Daarna muziek op tv en rond 2.30 uur naar bed denk ik.
Ben benieuwd hoe onze dochter het ervanaf gaat brengen.
die schrikt al bij de stofzuiger, laat staan van de vlinder en nitraatbommen die hier worden afgestoken.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem280

Bericht 10 Dec 2014 21:33

Re: Oudejaarsavond

Ik ben jarig die dag en aangezien ik dan 31 weken en 3 dagen zwanger ben, weet ik nog niet hoe ik het ga doen.
Misschien dat ik mijn verjaardag vier tot een uur of 9 's avonds? Iedereen kan gaan en staan waar hij/zij wil.
Misschien gaan wij het, als ik daar dan nog zin aan heb, ook wel bij een ander uitzitten. Kunnen het dan zo laat maken als we zelf willen.
Normaal zitten we het altijd hier uit met een man of 15. Maar dat wil ik dit jaar gewoon niet, omdat het zomaar 5 uur kan worden.
<<

Anoniem104

Bericht 10 Dec 2014 21:42

Re: Oudejaarsavond

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 06 Jan 2015 15:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 10 Dec 2014 21:45

Re: Oudejaarsavond

Wij gaan met vrienden een week op vakantie, naar een huisje in Denemarken. We gaan op oudejaarsavond of naar de kroeg, of thuis bij de openhaard spelletjes spelen.
<<

Anoniem78

Bericht 10 Dec 2014 21:58

Re: Oudejaarsavond

Wij gaan waarschijnlijk naar mijn schoonouders. Lekker spelletjes spelen met zijn allen, heerlijk! Mijn vriendinnen doen allemaal hun eigen ding en mijn vriends vrienden werken vaak met oud en nieuw dus de keuze is dan snel gemaakt;-)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 10 Dec 2014 21:59

Re: Oudejaarsavond

Zoals elk jaar had ik er eigenlijk weer geen ruk zin in en ik weigerde er dan ook over na te denken. Vorig jaar ging ik naar de kroeg, was niks aan. Nu heb ik twee vriendinnen bij mij thuis uitgenodigd en gaan we gewoon gezellig drankjes drinken/tv kijken/door de kamer dansen/whatever. Ik vind het eigenlijk wel prima! Ik hoef nergens heen, niet door het vuurwerk fietsen en we maken er gewoon een gezellige avond van.
❤ 7 juni 2018
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 10 Dec 2014 22:35

Re: Oudejaarsavond

Vind het altijd nogal een overrated feest en heb er eigenlijk nooit zin in. Maar dit jaar gaan wij hoogstwaarschijnlijk oud en nieuw vieren met de vriendengroep (11 man). Niet heel speciaal, maar denk wel gezellig.
Wel alleen jammer dat ik de enige vrijgezel ben. Ben wel een beetje of een awkward moment om 12 uur als alle stellen elkaar zoenen :nopompom:
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:57

Bericht 10 Dec 2014 23:51

Re: Oudejaarsavond

Ik ga met vriendinnen naar een kroeg in het dorp. Dat is andere jaren altijd erg gezellig geweest. Van te voren zullen we samen wat eten of borrelen.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers