Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Epidurale/ruggeprik

<<

Anoniem75

Bericht 10 Dec 2014 10:06

Re: Epidurale/ruggeprik

Veel succes Mickey!
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 10 Dec 2014 12:59

Re: Epidurale/ruggeprik

Wat naar Fender! Ik heb bij de jongste een geplande ks gehad en het duurde een kwartier, voordat ik eindelijk een ruggenprik had die goed zat. Er is meerdere malen verkeerd geprikt, maar ik heb daarna, afgezien van een rug die bont en blauw was, nergens last van gehad. Hopelijk kunnen ze je helpen en gaat je hoofdpijn weg!
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 10 Dec 2014 15:11

Re: Epidurale/ruggeprik

En? Heb je een afspraak kunnen maken? Alles ook goed met je dochtertje?
07.12.2011
11.12.2014
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:01

Bericht 11 Dec 2014 00:04

Re: Epidurale/ruggeprik

Oh vervelend LL. Bij mij moesten ze idd ook 5 keer steken. Eerste keer was het verdoofd en die andere prikken zonder... Auwie!

Ik heb morgenochtend een afspraak. Zal de uitkomst wel posten hier.
Met de kleine gaat het minder. Na 10 dagen de ene spuit luier na de andere en diverse dokterbezoekjes, vandaag door de huisarts naar de SEH gestuurd. Nu vermoedt de arts dat ze te weinig lactase in de darm heeft dus op een lactose vrij dieet gezet. Uur geleden de eerste voeding daarvan gehad maar ze blijft onrustig en lijkt alsof ze pijn heeft. Paracetamol heeft ze ook al gehad dus ben bang dat het een lange nacht wordt.
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 11 Dec 2014 01:27

Re: Epidurale/ruggeprik

Even over de lactose, ik ben zelf lactose intolerant, het kan best zo zijn dat de darmpjes even zo geirriteerd zijn dat ze nog wel even buikpijn houdt hoor. Het is niet zomaar meteen even over na 1 andere voeding ;) als ik wat verkeerds gegeten heb, kan ik ook zo een week last hebben.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:01

Bericht 11 Dec 2014 02:09

Re: Epidurale/ruggeprik

Dat weet ik leaf. Lief dat je het even zegt ( want misschien wist ik het wel niet) maar het is idd niet met 1 voeding over. Het moet natuurlijk even uit haar systeem en de boel moet op rust komen. Helaas voor haar, ze heeft er zo'n last van en ik heb zo'n medelijden met d'r. Het arme kleine ding...
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 11 Dec 2014 06:02

Re: Epidurale/ruggeprik

Ja het is echt niet leuk om je kindje zo te zien idd :( jij succes morgen! (Was ik nog vergeten te zeggen)
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 11 Dec 2014 07:35

Re: Epidurale/ruggeprik

Bij mij is hij gezet tijdens een wee die ik aan het wegpuffen was.
Ik kreeg eerst een blaascatheter die ik eruit geduwd had.
Bij de ruggenprik werd ik dus wel vastgehouden, omdat ik uhhh... nogal wild aan het doen was.
Daarna heb ik er nog een hele nacht aan gelegen, omdat ik een keizersnede kreeg en daarna morfine. De vlg dag werd ie verwijderd.
04-2014
10-2015
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:01

Bericht 11 Dec 2014 12:41

Re: Epidurale/ruggeprik

Hmm, afspraak geannuleerd wegens ziekte van arts. Krijg binnenkort een brief met een nieuwe afspraak.
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Anoniem280

Bericht 11 Dec 2014 14:51

Re: Epidurale/ruggeprik

Hmmm, ook geen andere arts die het over wil en kan nemen natuurlijk. Lekker is dat!
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:43

Bericht 11 Dec 2014 19:07

Re: Epidurale/ruggeprik

Als het is wat ze moeten doen zoals Lady zegt, een bloedpatch, maak je daar alsjeblieft niet teveel zorgen of druk om. Het stelt relatief niks voor (doet wel even heel pijn omdat je met die zere rug en hoofd voorover gebukt moet zitten), het is zo voorbij en daarna heb je nergens geen last meer van.
Ik heb vier dagen 'rondgelopen' (lopen ging niet meer) met de klachten die jij omschrijft en voor mij was die bloedpatch een geschenk uit de hemel. Ik zou er op aandringen dat je dit snel voor elkaar wilt hebben.
Leven en laten leven
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 11 Dec 2014 19:15

Re: Epidurale/ruggeprik

Wat vervelend dat de afspraak niet door kon gaan, hopelijk kan je heel snel opnieuw terecht. Heel veel beterschap met de kleine. Het is nooit leuk als je jezelf niet goed voelt, maar als je kind ziek is, vind ik dat altijd nog veel erger :hug:
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:01

Bericht 12 Dec 2014 01:27

Re: Epidurale/ruggeprik

Klinkt goed zoethout, hoop dat ik het ook een geschenk uit de hemel ga vinden!
Idd LL, zo sneu als ze ziek is. Sinds vanmiddag geen diarree luiers meer en ze voelt zich ook een stuk beter. Ze drinkt eindelijk weer rustig en zonder overstrekken haar flesje. Heerlijk om te zien!
The day my heart grew a little more...17-09-2014
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers