Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerstpakket

<<

Anoniem216

Bericht 08 Dec 2014 21:20

Kerstpakket

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 16 Okt 2017 17:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Dec 2014 21:22

Re: Kerstpakket

Leuk.

Wij krijgen altijd een bon kan je online zelf iets uitzoeken. Staan alleen nooit leuke dingen bij. Dus kies dan vaak voor een bon van een winkel.
Mijn man krijgt misschien wel 1. Geen idee wat.

Vind de ouderwetse dozen wel het leukste.

Jij hebt je pakket al,mooi vroeg
Afbeelding
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 08 Dec 2014 21:35

Re: Kerstpakket

Wij hebben bonnen gekregen van €5,-, in totaal een bedrag van €35,-, die we kunnen inwisselen bij verschillende winkeltjes zoals een Italiaanse delicatesse winkel, bakkerij, chocolaterie of zuivelwinkel. Ik vind het echt heel tof!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 08 Dec 2014 21:55

Re: Kerstpakket

Ik krijg helaas geen kerstpakket meer :( vond het altijd zo leuk om te krijgen!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem75

Bericht 08 Dec 2014 21:58

Re: Kerstpakket

Ik krijg zoals ieder jaar weer een pakket met lekkers en er zit dan ook altijd iets van een cadeautje in. Vorige jaar hadden we een mooi dik fleece deken en we hebben ook een keer een mooie ovenschaal gehad. Ik ben benieuwd wat er dit jaar allemaal in zit. Mijn man krijgt cadeaubonnen twv 125 euro die je bij een bepaalde winkel mag uitgeven. Ook erg leuk om te krijgen!
<<

Anoniem304

Bericht 08 Dec 2014 22:01

Re: Kerstpakket

Wij krijgen hetzelfde als Razz, altijd leuk. Dat is in mijn ogen wel het echte kerstpakket.

Mijn vriend krijgt vaak iets van vlees of chocolade en drank met een goed gevulde enveloppe :)
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 08 Dec 2014 22:02

Re: Kerstpakket

Wij krijgen bonnen die je kan uit geven tijdens een kerstmarkt. Heel leuk, maar...ik kan niet. Een collega gaat iets voor me uitzoeken/meenemen. Ik ben alleen zo slim geweest om de bon aan de grootste clown van de afdeling te geven. Ben benieuwd :kersthaha:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Dec 2014 22:05

Re: Kerstpakket

Morgen komt mijn recruiter er eentje brengen vanuit het detacheringsbureau. Ik heb nog geen idee wat het zal zijn.
Hij belde hier 2 weken geleden al over om een afspraak te maken. De sint was toen nog niet eens het land uit.
Laatst gewijzigd door Silly-One op 08 Dec 2014 22:11, in totaal 2 keer gewijzigd.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 08 Dec 2014 22:06

Re: Kerstpakket

Silly-One schreef:Morgen komt mijn recruter er eentje brengen vanuit het detacheringsbureau. Ik heb nog geen idee wat het zal zijn.
Hij belde hier 2 weken geleden al over om een afspraak te maken. De sint was toen nog niet eens het huis uit.


Die leuke :dansendesint: ?
<<

Anoniem74

Bericht 08 Dec 2014 22:07

Re: Kerstpakket

Ik krijg het pakket de 19de. Vaak een doos met eetspul
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Dec 2014 22:08

Re: Kerstpakket

Green_Pepper schreef:
Silly-One schreef:Morgen komt mijn recruter er eentje brengen vanuit het detacheringsbureau. Ik heb nog geen idee wat het zal zijn.
Hij belde hier 2 weken geleden al over om een afspraak te maken. De sint was toen nog niet eens het huis uit.


Die leuke :dansendesint: ?


Ik was het al aan het verbeteren :(. Nog niet helemaal wakker van mijn after dinner dip.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 08 Dec 2014 22:11

Re: Kerstpakket

Ik weet het niet of ik bij dit bedrijf iets krijg. Vorig jaar namelijk niet, toen kreeg ik alleen iets van het uitzendbureau. Nu heb ik een contract van het bedrijf zelf, dus hopelijk krijg ik nog iets!
Ik vind een pakket met spulletjes altijd wel het leukste. Er zijn altijd dingen die ik niet gebruik, maar die geef ik of weg aan familie/vrienden of als het lang houdbaar is dan geef ik het het jaar daarop weg aan de voedselbank voor kerstpakketten.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 08 Dec 2014 22:15

Re: Kerstpakket

Silly-One schreef:
Green_Pepper schreef:
Silly-One schreef:Morgen komt mijn recruter er eentje brengen vanuit het detacheringsbureau. Ik heb nog geen idee wat het zal zijn.
Hij belde hier 2 weken geleden al over om een afspraak te maken. De sint was toen nog niet eens het huis uit.


Die leuke :dansendesint: ?


Ik was het al aan het verbeteren :(. Nog niet helemaal wakker van mijn after dinner dip.


Maar dat bedoel ik niet, haha. Je had toch een leuke/knappe recruiter o.i.d.? Of zeg ik nu iets heel geks ;) ?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Dec 2014 22:22

Re: Kerstpakket

Green_Pepper schreef:
Silly-One schreef:
Green_Pepper schreef:
Die leuke :dansendesint: ?


Ik was het al aan het verbeteren :(. Nog niet helemaal wakker van mijn after dinner dip.


Maar dat bedoel ik niet, haha. Je had toch een leuke/knappe recruiter o.i.d.? Of zeg ik nu iets heel geks ;) ?


O dat, ja hij is echt lekker. Wel op de foto beter dan in RL, maar ach. Lekker kop en lichaam heeft hij wel haha. :happysanta:
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem216

Bericht 08 Dec 2014 22:36

Re: Kerstpakket

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 16 Okt 2017 17:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem222

Bericht 08 Dec 2014 22:49

Re: Kerstpakket

Ik krijg wel een pakket maar weet niet precies wat! Vorig jaar kregen mijn collega's een koffer vol met toffe dingen. Dus hoop weer zoiets! En ik hoop dat we onze omzet gehaald hebben zodat we een extra salaris krijgen.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 08 Dec 2014 22:53

Re: Kerstpakket

Ik weet het niet, want ik werk hier pas een half jaar. Ik zal eens peilen bij mijn collega's. We krijgen in ieder geval ook een eindejaarsuitkering :banaan:
<<

Anoniem280

Bericht 08 Dec 2014 23:15

Re: Kerstpakket

Ik krijg er wel 1, 2 jaar terug bestonden we net, kregen we een fles wijn. Vorig jaar een pakket van de slager gehad en dit jaar weet ik nog niet waar hij van zal zijn. Hij wordt bij me gebracht, omdat ik niet op mijn werk kan komen, of nou ja, ik wil wel, maar is beter van niet.
Denk dat een collega hem vrijdag komt brengen.
<<

Anoniem118

Bericht 08 Dec 2014 23:17

Re: Kerstpakket

Wij krijgen ook bonnen, te gebruiken bij een bepaalde internetwinkel. Althans, dat was de afgelopen jaren zo, denk niet dat het dit jaar verandert maar je weet nooit.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 08 Dec 2014 23:30

Re: Kerstpakket

Vriend krijgt een bon van 50 euro van de parfumerie en ik munten twv € 50 die ik bij ongeveer 80% van alle winkeliers hier in onze woonplaats in kan leveren. Zag zaterdag al een aanplakbiljet bij de supermarkt hangen, dus het gaat denk ik gewoon op aan de boodschappen.
Afbeelding
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 08 Dec 2014 23:42

Re: Kerstpakket

Wij krijgen iets kleins, maar alleen als je naar de kersrborrel komt. Ik red dat niet vanwege de borstvoeding. Dus krijg niets. Maar de laatste keer was het een hout look pen. :palm:
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem86

Bericht 08 Dec 2014 23:49

Re: Kerstpakket

Wij hebben tot nu toe elk jaar VVV bonnen gekregen met iets van Rituals erbij, dus ga er dit jaar ook weer vanuit.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 08 Dec 2014 23:51

Re: Kerstpakket

Wij krijgen geen kerstpakket. Wel hebben we op de laatste werkdag voor de kerstvakantie een kerstdiner. Ook is er dan een verloting van relatiegeschenken. En meestal krijgen we ook nog wel een kerstbrood ofzo.
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:21

Bericht 08 Dec 2014 23:57

Re: Kerstpakket

Wij krijgen altijd ongeveer de week voor kerst een kerstpakket. Alleen werk ik momenteel op een andere vestiging dan waar ik formeel onder val dus ik hoop dat' ie dit jaar überhaupt bij mij aankomt :-)
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 08 Dec 2014 23:59

Re: Kerstpakket

Wij hebben de 22ste een kerstborrel en krijgen dan ook onze kerstpakketten.
Voor het eerst bij deze werkgever (zijn in april overgenomen), dus ik ben benieuwd.

Bij onze oude werkgeven waren de pakketten heel wisselend.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
Volgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers